دربازکن کالیوز مدل k70
دربازکن کالیوز مدل k70

دربازکن تصویری 7اینچ کالیوز مدل K70

  • صفحه کلید لمسی
  • اتصال به دوربین مدار بسته
  • صفحه نمایش 7 اینچی
  • امکان اتصال به دو درب
  • عکسبرداری و فیلم بردای اتوماتیک با صدای مراجعه کننده
  • باز کردن جک برقی ، قفل اضافه یا قابلیت فراخوانی آسانسور
3,290,000 تومان
6%
3,092,600 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 09 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

مانیتور کالیوز مدل کیمیا K70-MA

بعد از تولید محصولات متنوع آیفون تصویری این بار برند کالیوز مدلی را به بازار عرضه کرده است که نام تجاری آن مانیتور کالیوز مدل کیمیا K70 میباشد و در دو سطح حافظه دار و بدون حافظه تولید شده است . از مهمترین خصوصیات این مانیتور باید به داشتن قابلیت باز کردن 2 درب همزمان و نصب 4 دوربین مدار بسته میباشد . صفحه نمایش 7 اینچی مانیتور کالیوز مدل کیمیا K70 به صورت کلید لمسی بوده است و دارای کیفیت تصویر بسیار بالایی نیز است. امکان برقراری ارتباط داخلی بین واحد ها و امکان انتخاب آهنگ شخصی برای زنگ پنل از ویژگی های برتر این مانیتور دربازکن تصویری میباشد .

گوشی تصویری K70

خصوصیات فنی آیفون تصویری کالیوز مدل کیمیا

آیفون تصویری کالیوز مدل کیمیا K70 دارای مانیتور با کلید لمسی با کیفیت تصویرTFT – LCD  میباشد که از تراکم پیکسلی بسیار بالا و وضوح تصویر بی نظیری برخوردار است.استفاده از فناوری نوین نور پس ضمینه سبب شده تصویری درخشانتر و واضح تری را در اختیار کاربر خود قرار دهد.

 

خلاصه قابلیت های فنی

  • صفحه نمایش 7 اینچی
  • طراحی منحصربه فرد
  • امکان اتصال به دو درب
  • عکسبرداری و فیلم بردای اتوماتیک با صدای مراجعه کننده
  • دارای نمایشگر زمان و تقویم
  • قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی و انگلیسی
  • باز کردن جک برقی ، قفل اضافه یا قابلیت فراخوانی آسانسور
  • صفحه کلید لمسی
  • اتصال به دوربین مدار بسته
  • اتصال به حافظه ی Micro SD
  • 16 ملودی زنگ متنوع

 

کالیوز مدل کیمیا

خصوصیات ظاهری مانیتور کیمیا کالیوز

این دربازکن کالیوز دارای بدنه ای سفید رنگ است که گوشی برقراری ارتباط صوتی آن در سمت چپ مشخص است. بیشترین قسمت بدنه توسط صفحه نمایش 7 اینچی و کادر سیاه رنگ آن اشغال شده است. منو های این مانیتور از زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی می کند. تمامی کارکرد های این مانیتور با استفاده از این صفحه لمسی انجام می گیرد، اما پایین صفحه نمایش شاسی برجسته بزرگی را مشاهده می کنید که بر روی آن علامت «کلید» قرار دارد و برای باز کردن درب استفاده می شود. برای نگه داشتن گوشی در جای خود از یک شاسی کوچک استفاده شده و سیستم مگنت به کار نرفته است.

 

ارتباطات و امکان اتصال به دوربین مداربسته

خروجی های این مانیتور امکان اتصال به دوربین یا پنل دیگری به جز پنل اصلی را برای شما فراهم می آورند، در صورتی که ساختمان شما دارای دو ورودی است می توانید برای هر ورودی یک پنل مجزا در نظر بگیرید، با فشرده شدن زنگ واحد شما بر روی هر کدام از پنل ها، مانیتور زنگ می خورد. به علاوه می توانید در لابی ساختمان، راهرو ها، پارکینگ یا انباری، دوربین مداربسته نصب کنید و برای امنیت بیشتر تصاویر این دوربین ها را بر روی مانیتور خود مشاهده کنید. همچنین می توانید با این آیفون یا تمامی واحد ها در داخل یک ساختمان ارتباط صوتی برقرار کنید.

 

ملودی مجزا برای زنگ هر درب

همانطور که در بالا گفتیم شما می توانید این مانیتور را به دو پنل دم دری در دو ورودی ساختمان خود متصل کنید، هر کدام از این پنل ها که استفاده شود، مانیتور شما در داخل واحد زنگ می خورد. شما می توانید برای هر پنل یک زنگ مشخص در نظر بگیرید، مثلا برای پنل اول ملودی شماره 1 و برای پنل دوم ملودی شماره 2 را انتخاب کنید، به این ترتیب هر زنگی که به صدا در آید می توانید متوجه شوید که از کدام پنل بوده است. این مانیتور دارای 16 ملودی برای انتخاب است.

 

امکان باز کردن درب اتوماتیک یا فراخوانی آسانسور

شما می توانید با استفاده از این مانیتور جک اتوماتیک درب پارکینگ خود را نیز باز کنید، مثلا اگر پارکینگ شما خالی باشد می توانید جک درب برقی را با یک کلید بر روی مانیتور خود باز کنید تا مهمان شما خودروی خود را داخل پارکینگ بیاورد. همچنین امکان فراخوانی آسانسور نیز وجود دارد، به این ترتیب که با زدن کلید مخصوص به آن آسانسور به طبقه شما خواهد آمد.

دربازکن تصویری کالیوز مدل K77-UA

ضبط تصویر و صوت با حافظه Micro SD

شما می توانید آیفون خود را به حافظه نیز مجهز کنید، به این ترتیب امکان ضبط تصاویر را نیز برای شما فراهم می آورد. شما می توانید تنظیمات آن را بر روی حالت خودکار قرار دهید تا به طور اتوماتیک از مراجعه کننده عکس و یا فیلم (با صدا) بگیرد. به علاوه می تواند در زمان بندی مشخص به طور خودکار فیلم برداری کند. همچنین می توانید عکس یا موزیک بر روی این حافظه قرار دهید و این دو را به طور همزمان بر روی مانیتور خود مشاهده کنید.

 

شخصی سازی مانیتور

همانطور که بالاتر نیز اشاره شد شما می توانید بر روی حافظه مانیتور خود موزیک های شخصی خود را نیز قرار دهید، این امکان وجود دارد که از موزیک های شخصی خود به عنوان زنگ آیفون استفاده کنید. همچنین می توانید از این مانیتور مانند Answering تلفن استفاده کنید، می توانید صدای خود را ضبط کنید تا در صورت نبود شما در منزل، برای مراجعه کننده پخش شود و به او اطلاع دهد که شما در منزل نیستید، درست مانند منشی تلفن می توانید از طرف مراجعه کننده نیز پیغامی ضبط شده دریافت کنید. یک قابلیت دیگر اینکه شما می توانید بر روی این مانیتور صدای خود را به عنوان یک پیام صوتی برای اعضای خانواده ضبط کنید، مثل این که یک یادداشت برای کسی بگذارید، به این ترتیب بعد از مراجعه به منزل و مشاهده چراغ چشمک زن بر روی مانیتور، می تواند آن پیام را دریافت کند.

 

 

جمع بندی و گارانتی

یکی از پیشرفته ترین مدلهای آیفون تصویری مانیتور کالیوز مدل کیمیا K70MA میباشد که دارای قابلیت های فنی بسیار زیادی است و نسبت به سایر مدلهایی که دربازار عرضه شده دارای مزیت اقتصادی میباشد که کاربران این محصول را با قیمت کمتری خرید میکنند . و در انتها نیز باید اشاره داشت که برند کالیوز دارای سه سال گارانتی میباشد .



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش