سنسور نوری مکعبی آیینه دار سون
سنسور نوری مکعبی آیینه دار سون

چشمی آینه ای سون

  • قابل استفاده در انواع جک پارکینگ، راهبند و کرکره
  • طول برد تا 4 متر
  • ولتاژ : 24v
  • بررسی و خرید سنسور نوری مکعبی آیینه دار سون SEVEN
800,000 تومان
12%
704,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Seven Mirror Sensor

سنسور نوری مکعبی آیینه دار سون

چشمی  آینه ای برند سون SEVEN ، در خطوط تولید و صنایع برای آشکارسازی اجسام مختلف به ویژه در نصب جک پارکینگ و راهبند پارکینگ، به کار می‌رود. این نوع سنسور بیشتر در مواردی به کار می رود که فضا و یا امکان سیم کشی در زمان نصب وجود نداشته باشد، و صرفا توسط یک فرستنده و آینه در مقابلش عملکردی چه بسا بهتر از چشمی های دوقلو  داشته باشد. از دیگر مزایای سنسورهای نوری نسبت به سنسورهای القایی می توان به عدم وابستگی به جنس اجسام و توانایی تشخیص همه اجسام، برد بالاتر در فواصل دورتر، و استفاده از نور مادون قرمز و نور لیزر برای آشکارسازی اشاره کرد. در صورت استفاده از نور لیزر، به دلیل باریک بودن پرتو لیزر، این سنسورها قادر به آشکارسازی اجسام با ضخامت بسیار کم هستند.

 

نحوه عملکرد سنسور آیینه دار سون

طرز کار چشمی نوری آینه ای به این صورت است که پس از برخورد به آینه با زاویه ۹۰ درجه نسبت به امواج برخورد کننده می تواند به آینه به طرف گیرنده برگردد. در صورتی که جسمی بین سنسور و آینه قرار بگیرد مانع از برگشت نور به گیرنده می شود و سنسور می تواند به سادگی وجود جسم را تشخیص دهد. این سنسورها به طور فاصله عملکرد ۴ متر دارند. نوع منبع برای آن نیز به صورت ال ای دی IR است. خروجی رله نیز برای این سنسورها ۳ آمپر ارزیابی شده است. به طور کلی این محصولات قابل استفاده در مدار فرمان هستند و بسیار دقیق و اصولی ارزیابی شده اند.

سنسور

سنسور نوری مکعبی آیینه دار

این محصول سنسور نوری مکعبی از نوع یکطرفه آینه دار (Retro- Reflective) است. در این سنسور فرستنده و گیرنده داخل یک محفظه قرار دارد. به همراه این سنسور یک رفلکتور (در اصطلاح آینه) وجود داشته که جلوی فرستنده - گیرنده قرار می گیرد. و در صورت وجود یک شیئ بین فرستنده- گیرنده و آینه، سنسور خروجی خواهد داشت. حداکثر فاصله بین سنسور و آینه در این محصول 4.5 متر می باشد که میزان حساسیت آن توسط پتانسیومتر تعبیه شده روی آن قابل تغییر می باشد. از ویژگی های این چشمی آینه ای می توان به گستردگی ولتاژ تغذیه آن اشاره کرد که از 24 الی 240 ولت AC و DC بوده که از این نظر با برق شهر و بدون منبع تغذیه خاصی قابل استفاده می باشد.

 



پرسش و پاسخ Seven Mirror Sensor
ارسال پرسش