پنل دربازکن تصویری تکنما کارتی
پنل دربازکن تصویری تکنما کارتی

پنل کدینگ - پسوردی و کارتی تکنما K34-RFID

  • جنس آلومنیوم ضد خش و ضد رطوبت
  • دارای سیستم دزدگیر
  • 24 ماهه تکنما
0 تومان 3,050,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : جمعه, 10 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

پنل تصویری کارتی و کدینگ تکنما مدل K34-RFID

پنل کدینگ تصویری تکنما مدل K34 دارای طراحی زیبا و منحصر به می باشد که قابلیت باز کردن درب ورودی با استفاده از رمز عبور و یا با استفاده از کارت درب بازکن را داراست . دوربین هوشمند رنگی با کیفیت بالا و زاویه دید وسیع ازخصوصیات بارز پنل تصویری تکنما مدل K34-RFID می باشد . جنس این پنل تکنما از آلومینیوم ضد خش ، ضد رطوبت و مقاوم در برابر تابش نور خورشید می باشد. تکنما برای ساخت این پنل از یک دوربین با زاویه دید 120 درجه استفاده کرده که دارای قابلیت دید در شب می باشد . پنل ورودی درب کارتی و کدینگ مدل K-34 امکان اتصال به سیستم جک‌های برقی (درب پارکینگ) را دارد و دارای سیستم دزدگیر است. این پنل اتصال به جک های برقی پارکینگ با استفاده از ماژول جانبی درب بازکن تکنما را نیز دارند.

صدای این پنل حتی از بالاترین طبقات نیز شفاف و بدون نویز است. پنل RFID تک نما نصبی بسیار آسان دارد و فقط با استفاده از هفت رشته سیم مشترک می‌توان آن را نصب کرد و هزینه های اضافی سیم کشی را کاهش میدهد. شرکت تکنما این پنل تصویری را برای امنیت و راحتی بیشتر مشتریان خود طراحی و تولید کرده است.

 

پنل کدینگ کارتی پسوردی تکنما K34-RFID

 

 

مشخصات ظاهری پنل تصویری TAKNAMA K34-RFID

در نگاه اول با دیدن این پنل تکنما به کیفیت بالای ساخت این محصول پی میبریم. بدنه ی آلومینیومی ضد خش و مقاوم در برابر نفوذ آب و تابش خورشید از دیگر ویژگی این بدنه خوش ساخت می باشد. در بالای این پنل آیفون تصویری تکنما یک دوربین با رزولوشن بالا و 6 عدد White Led دو طرف آن درون یک قاب مشکی رنگ با پوشش شیشه ای قرار گرفته تا از آسیب رسیدن و ورود گرد و غبار به داخل لنز محافظت گردد. led های کنار لنز دوربین وظیفه روشن نمودن خودکار محیط و دید در شب را دارند تا در محیط هایی با نور کم مشکل دید وجود نداشته باشد. در پایین لنز دوربین یک اسپیکر قدرتمند که وظیفه انتقال صدا از آیفون تصویری به پنل را دارد تعبیه شده است. همچنین می توان با استفاده از تنظیمات پنل K34-RFID ، میزان صدای اسپیکر را تغییر داد. در قسمت مرکز پنل یک نمایشگر از نوع سون سگمنت دیده می شود که اعداد وارد شده را نشان می دهد. در بین صفحه کلید و نمایشگر یک فضای خالی وجود دارد که برا تشخیص تگ های مغناطیسی و یا کارت های RFID استفاده می شود. و در آخر یک صفحه کلید برای وارد کردن شماره واحد مورد نظر و یا کد دادن به دستگاه که می توان با آن بدون نیاز به کلید و یا کارت وارد ساختمان شد، استفاده میشود که دارای یک نور پس زمینه می باشد که در شب براحتی قابل استفاده باشد.

 

نحوه استفاده از کارت یا تگ در پنل نامبرینگ K34 تکنما

نحوه استفاده از از کارت پنل آیفون تصویری به این صورت می باشد که کارت تعریف شده در مقابل نمایشگر پنل آیفون تصویری قرار بگیرد .کارت اصلی یا مستر کارت فقط به منظور ورود به محیط تنظیمات کارت کاربرد دارد و قابلیت باز کردن درب را ندارد . هر کارت اصلی یا مستر کارت منحصر به یک پنل تصویری بوده و درصورت مفقود شدن قابل تعویض نمی باشد و برای همین باید در حفظ و نگهداری مستر کارت آیفون تصویری دقت شود . تکنما با تولید پنل های کدینگ کار را برای کاربران و همچنین سازندگان راحت تر کرده است .

 

چرا پنل کدینگ و کارتی؟

یکی از دلایل استفاده از پنل نامبرینگ ، صرفه جویی در هزینه و همچنین زیبایی بخشیدن به ساختمان ها و یا مجتمع های با تعداد واحد بالاست. چرا که قبلا مجتمع های مسکونی می بایست از چندین اکسپندر یا همان پنل هایی که فقط زنگ واحد بر روی آن قرار دارند استفاده میشد ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی به این کار نیست.

از دیگر مزایای استفاده از پنل های کدینگ برای سازنده جدا ازبه صرفه بودن قیمت پنل کدینگ نسبت به پنل ها و اکسپندرهای قدیمی زیبایی برای ساختمان نیز می باشد. با نصب پنل کدینگ هم درب ورود به ساختمان زیباتر جلوه می کند هم خریدار متوجه می شود که ساختمان از لوازم لوکس و با کیفیت ساخته شده است .

مشخصات فنی پنل نامبرینگ Taknama k-34

  • - داراي دوربين هوشمند رنگي با كيفيت بالا
  • - توانايي تنظيم اتوماتيك شدت نور متناسب با نور محيط
  • - امكان ديد در شب تا فاصله يك متر
  • - دوربین هوشمند رنگی با کیفیت بالا
  • - زاویه دید 120 درجه با قابلیت تنظیم
  • - قابلیت باز کردن درب پارکینگ با استفاده از برد رابط جک تکنما
  • - جنس پنل آلومینیوم ضد خش، مقاوم در برابر رطوبت و نور خورشید
  • - کاهش 80% هزینه سیم کشی با استفاده 7 رشته سیم به ازای هر 256 واحد
  • - باز نمودن درب عابررو از طریق کارت RFID با امکان تعریف 1000 کارت
  • - قابليت تنظيم زاويه ديد دوربين
  • - قابلیت اتصال به سیستم جکهای برقی تک نما (درب پارکینگ)
  • - دارای سیستم محافظ خودکار در برابر ولتاژهای غیر مجاز
  • - دارای سیستم عیب یابی هوشمند در هنگام نصب
  • - دارای سیستم دزدگیر
  • - داراي صداي شفاف و بدون نويز حتي از بالاترين طبقات
  • - داراي پنل آلومینیومی ضد خش، ضد رطوبت و مقاوم در برابر نور خورشيد
  • - نصب آسان و ارزان فقط با استفاده از هفت رشته سيم مشترك

 

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

شرکت تکنما برای تکمیل نمودن موفقیت خود هم در بخش تولید و فروش و همچنین در بخش خدمات پس از فروش و مشتری مداری ، اقدام به 3 سال گارانتی برای محصولات خود نمود.

جمع بندی

از جمله ویژگی های خاص تکنما، استفاده از 7 رشته سیم برای همه ی واحد ها که تا 80 درصد صرفه جویی در خرید کابل خواهد شد. استفاده از دوربین و بدنه ی آلومینیومی باکیفیت برای پنل کدینگ و کارتی K34 ، سیستم عیب یابی هوشمند در هنگام نصب، داراي صداي شفاف و بدون نويز حتي از بالاترين طبقات، دارای سیستم محافظ خودکار در برابر ولتاژهای غیر مجاز، زاویه دید 120 درجه با قابلیت تنظیم و گارانتی 3 ساله بخشی از ویژگی هایی است که آیفون تصویری تکنما را از دیگر برند ها متمایز می سازد. شرکت تکنما علاوه بر تولید پنل های کدینک و معمولی محصولات دیگری شامل آیفون تصویری و جک درب پارکبنگ(محک) را نیز با بالاترین کیفیت و با بروز ترین دستگاه ها تولید و به بازار عرضه می کند.

 

 

همیشه سعی و تلاش ما در مجموعه بزرگ فروشگاه اینترنتی دو بی کا ، افزایش سطح آگاهی شما و خریدی آسان و مطمئن بوده است. شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال و یا مشاوره خرید آیفون تصویری، جک درب پارکینگ، راهبند برقی، آرام بند درب و یا قفل برقی با همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش