آنتن اکتیو سیماران مدل sma2013
آنتن اکتیو سیماران مدل sma2013

آنتن رومیزی - هوایی اکتیو سیماران مدل SMA 2013

  • نویز پایین
  • استفاده بصورت هوایی و رومیزی
  • مناسب برای تمام تلوزیون ها
380,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی simaran indoor and out door antenna model 2013

آنتن دیجیتال سیماران مدل SMA-2013

آنتن دیجیتال مدل 2013 سیماران که از نوع اکتیو می باشد که به معنی داشتن آمپلی فایر یا تقویت کننده سیگنال است. طبق گفته سازنده این آنتن به 2 روش رومیزی و هوایی قابل نصب بوده که کاربران می توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود از آن استفاده نمایند. گیرنده باند این آنتن سیماران UHF می باشد و همچنین دارای ضریب تقویت بالا و همچنین نویز بسیار کم و پهنای باند فرکانس وسیع با محدوده فرکانسی 470~862 می باشد. از دیگر امکانات این آنتن سیماران می توان به قابلیت دریافت تمامی شبکه های تلویزیونی دیجیتال در هر استان کشور، قابلیت دریافت سیگنالهای تلویزیونی با رزولوشن های 1080i/1080p/720و گارانتی 12 ماهه اشاره داشت.

 

آنتن رومیزی و هوایی سیماران

 

آنتن اکتیو چیست؟

یکی از عواملی که باعث محبوب شدن آنتن اکتیو شده است استفاده از یک آمپلی فایر یا تقویت کننده سیگنال بوده که می تواند باعث بالا رفتن قدرت آنتن دهی و همچنین کاهش نویز شود که این ویژگی در آنتن های به اصطلاح پسیو وجود ندارد.

 

خرید و قیمت آنتن تلویزیون سیماران SMA-2013

آنتن اكتيو ديجيتال سیماران داراي تقويت كننده دروني و منبع تغذيه می باشد که آن را فراتر از یک آنتن رومیزی یا INDOOR قرار داده است بطوری که می تواند براحتی برای محیط هایی با مشکل کمبود سیگنال بسیار مفید و کاربردی باشد. درصورتیکه نیاز به خرید این دستگاه ارزنده دارید می توانید با افزودن به سبد خرید خود اقدام به تهیه آن از فروشگاه دوبیکا نمایید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره خرید پکیج آنتن مرکزی می توانید با کارشناسان فروش تماس گرفته و از راهنمایی آنان بهره کافی را ببرید.



پرسش و پاسخ simaran indoor and out door antenna model 2013
ارسال پرسش