آنتن تلویزیونی فرایاب مدل sufy
آنتن تلویزیونی فرایاب مدل sufy

آنتن بدون بوستر فرایاب مدل SUFY

  • قیمت اقصادی
  • بدنه ضد باران
  • ساخت ایران
585,000 تومان
10%
526,500 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی farayab sufy antenna without booster

آنتن بدون تقویت کننده فرایاب مدل SUFY

این آنتن فرایاب مدل SUFY برخلاف مدل بوستر دار، فاقد تقویت کننده می باشد و به همین جهت قیمتی ارزان تر و اقتصادی تری را دارد. حال برای آنکه بتوانید تصمیم بگیرید که کدامیک به درد شما میخورد لازم است یک نکته را بدانید و آن تفاوت میان این دو آنتن فرایاب است. بوستر نوعی تقویت کننده است که دریافت سیگنال های ضعیف را برای آنتن فراهم می سازد و مصرف کننده قادر خواهد بود تصاویری بدون قطعی و نویز را تجربه نماید. بنابراین اگر در مناطقی از شهر خود سکونت دارید که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید بهتر است از آنتن فرایاب SUFY بوستر دار را خریداری نمایید.

آنتن فرایاب بدون تقویت کننده

 نصب آنتن فرایاب

درصورتیکه نیاز به طریقه نصب صحیح آنتن فرایاب هستید می توانید با مطالعه کاتالوک محصول و نحوه راه اندازی آن به بهترین شکل ممکن مطلع شوید که در شکل زیر قابل مشاهده است.

راهنمای نصب آنتن فرایاب

 

خرید آنتن SUFY فرایاب

به جرات این محصول را می توان بهترین آنتن هوایی در بازار دانست که می تواند در شرایط سخت آب و هوایی و همچنین نقاط کور بسیار کاربردی و ارزنده باشد.بهترین روش خرید آنتن شاخه ای فرایاب را می توان از نمایندگی ها عنوان نمود که تضمین کننده اصالت کالا هستند. لذا می توانید با افزودن این دستگاه در سبد خرید خود در کوتاه ترین زمان کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید.

 

قیمت آنتن فرایاب

شاید قیمت آنتن فرایاب نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار کمی گران به نظر برسد اما دلیلی پشت این ماجراست و آن کیفیت و قدرت آنتن دهی خیره کننده آن است بطوریکه شرکت سازنده ادعا می کند این آنتن توانایی مقاومت در برابر بادهایی تا سرعت 120 کیلومتر را داراست. همچنین کاربران زیادی از نداشتن سیگنال توسط آنتن های متعدد گله داشتند که پس از استفاده از فرایاب رضایت آن ها بطور کامل جلب می شود.



پرسش و پاسخ farayab sufy antenna without booster
ارسال پرسش