دوربین تحت شبکه ایمو رنجر2
دوربین تحت شبکه ایمو رنجر2

دوربین آیمو رنجر 2 مشکی Imou IPC-A22EP-A

  • رزولوشن 2 مگاپیکسل Full HD
  • دارای صدای دو طرفه
  • قابلیت تعقیب سوژه
  • دوربین مداربسته مراقبت از کودک ایمو Imou IPC-A22EP-A دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل قابلیت تعقیب سوژه دارای صدای دو طرفه و مجهز به آژیر داخلی با قابلیت چرخش 355 درجه
1,840,000 تومان
2%
1,803,200 تومان
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دوربین مداربسته آیمو رنجر Renger 2 مشکی Imou IPC-A22EP-A

یکی از تحولاتی که در صنعت دوربین های نظارتی به وجود آمد ورود برند آیمو با دوربین های بیسیم است که زیر مجموعه کارخانه معتبر داهوا می باشد. دوربین مداربسته ایمو Renger 2 (Imou IPC-A22EP-A) با کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل جزو یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات IMOU است که در کنار قیمت بسیار اقتصادی ، امکانات متعدد و حیرت آوری نیز عرضه می نماید که هر خریداری را مجذوب خود می نماید. این کالا در دو رنگ مشکی و سفید عرضه میشود که مشتریان می توانند با توجه به سلیقه ی خود یکی را انتخاب نمایند. آیمو رنجر 2 دارای لنز 2 مگاپیکسلی است و ابعاد کلی آن بسیار جم و جور است ولی در عین حال کیفیت تصویر فوق العاده ای به شما می دهد. از دیگر ویژگی های این دوربین نظارت بر کودک می توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

دوربین ایمو مشکی

 

سیستم تشخیص انسان (Human Detection)

 به کمک فناوری قدرتمند پردازش تصویر به سرعت سوژه (انسان) را در تصاویر پیدا می کند و فوراً یک اعلان به تلفن هوشمند شما ارسال می کند و به شما این امکان را می دهد تا بدون دریافت هشدارهای نادرست و آزاردهنده، موارد مهم را مشاهده کنید. تشخیص چهره انسان در دوربین آیمو Imou کمک می کند تا بتوانید اشخاص مختلف را زیر نظر داشته باشید. این مشخصه به شما کمک میکند تا در هر لحظه از روز در هر کجای دنیا که باشید شما را از ورود اشخاص ناشناس مطلع سازد. 

 

تشخیص انسان

 

ویدئو 1080P Full HD

حسگر 1080P و فناوری پیشرفته IR ویدئویی شفاف و واضح را هم در روز و هم در شب به کاربر ارائه می‌کند. فشرده‌سازی پیشرفته  H.265 باعث شده تا پهنای باند شبکه و استفاده از فضای ذخیره‌سازی را تا 50 درصد با همان کیفیت تصویر کاهش می‌دهد تا شما با مشکل پر شدن زود هنگام حافظه و فضای ذخیره سازی روبرو نشوید.

 

چرخش دوربین در تمام جهات

از امکانات فوق العاده دوربین بی سیم آیمو Ranger 2 فیلم برداری در تمام جهات است. زاویه 0 تا 355 درجه در جهت چرخش افقی و -5 درجه تا 80 درجه به صورت عمودی هیچ چیز را از چشمان این کوچولوی پرقدرت پنهان نمی کند. دوربین را بچرخانید تا هر گوشه از خانه خود را با بالاترین کیفیت و بدون مشکل مشاهده نمایید. محدوده کامل، عدم وجود نقاط کور از ویژگی های این محصول بشمار می رود.

چرخش ایمو رنجر2

 

 

حالت حریم شخصی (Privacy Mode)

تنها با یک کلیک بر روی برنامه تلفن همراه لنز دوربین مداربسته می شود و از حریم شخصی شما زمانی که در خانه هستید محافظت می کند.

حریم شخصی

 

 

ردیابی هوشمند (Smart Tracking)

از امکاناتی که این دوربین وایرلس آیمو را خاص  و منحصر بفرد کرده تعقیب سوژه است. این بدان معنی است که در هنگام ورود سارق یا غیر مجاز به محیط دستگاه بصورت هوشمند آن را دنبال می نماید تا شما متوجه شوید که سوژه چه کاری را انجام می دهد.

 

ردیابی خودکار

 

ویدئو معرفی ایمو رنجر 2

 

 

سیستم هشدار صدای غیر عادی Imou IPC-A22EP-A

هر زمان که گوشی هوشمند شما گریه کودک یا صداهای غیرعادی دیگری را تشخیص دهد، هشدارهای فوری را به تلفن هوشمند شما ارسال می کند و شما می توانید هر آنچه را در خانه می گذرد به کمک گوشی موبایل مشاهده نمایید یا از طریق میکروفون صدایی را ارسال نمایید که بوسیله اسپیکر آیمو پخش شود.

 

مجهز به آژیر داخلی

در صورت تشخیص ورود افراد غریبه به داخل خانه یا محل کارتان علاوه بر ارسال گزارش هشدار برای شما می تواند به وسیله آژیر تعبیه شده در داخل آن سارقین را فراری دهد.

 

آژیر داخلی

 

نحوه نصب و راه اندازی دوربین مداربسته آیمو رنجر 2 روی تلفن همراه

 

 

جمع بندی

درصورتیکه نیاز به یک دوربین مداربسته مراقبت از کودک جمع و جور دارید و نمی خواهید هزینه زیادی از جمله خرید دی وی ار و سیم کشی انجام دهید بهترین روش خرید دوربین ایمو می باشد که دارای قابلیت های متعددی است و می تواند امکانات بسیاری را در قبال هزینه منطقی در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین در صورت نیاز به مشاوره می توانید با کارشناسان فروش مجموعه دوبی کا تماس گرفته و از آن بهره مند شوید.



پرسش و پاسخ
  • کاربر سایت شنبه، 19 فروردین 1402

    سلام خسته نباشید 2 تا سوال داشتم اول اینکه وایفا منزا اینترنت مخابرات است مشکلی ندارد دوما خودم میتوانم نصب کنم ---------برای من تعقیب سوژه و صدای دو طرفه خیلی مهمه با توضیحات بالا نحوه نصب آیا مشکل من حل میشود

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      سلام عرض ادب ، با اینترنت مخابرات هم بخوبی کار میکنه ، این دوربین از صدای دوطرفه و تعقیب سوژه را پشتیبانی میکنه با خیال راحت خرید بفرمایید.

  • کاربر سایت شنبه، 19 فروردین 1402

    ممنون پس خودم بعد از خرید میتوانم نصب کنم توی 2 تا گوشی موبایل

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      بله نصبش ساده هست و پیچیده نیست میتونید خودتون انجام بدید یه ویدئو راهنما هم روی سایت قرار داره که میتونید از اون کمک بگیرید. روی دو گوشی هم مشکلی نداره میتونید انجام بدید.

  • کاربر سایت چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1402

    سلام منبغ تغذیه این دستگاه چیه؟

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، منبع تغذیه همراه خود دوربین هست.

  • کاربر سایت جمعه، 05 آبان 1402

    سلام اگر این دوربین رو نصب کنم شرکتم میتونم صدای کارکنانمو بشنوم؟

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، بله هم میتونید صدای محیط رو داشته باشید و هم میتونید از طریق دوربین باهاشون صحبت کنید.

ارسال پرسش