دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل داهوا HFW1209TLMP-A-LED (فولکالر- میکروفن دار)

  • تصویربرداری رنگی 24 ساعته
  • فاصله روشنایی 40 متر
  • میکروفون داخلی (-A)
  • کیفیت 1080P ضبط تصاویر
  • گواهی ایمنی و حفاظتی IP67
2,376,000 تومان
30%
1,663,200 تومان
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی HAC-HFW1209TLMP-A-LED

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل داهوا HFW1209TLMP-A-LED

دوربین مدار بسته مدل DAHUA DH-HAC-HFW1209TLMP-LED از شرکت دوربین مداربسته داهوا، دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسلی است. این دوربین با تکنولوژی دید در شب رنگی کامل یا "فول کالر" تجهیز شده است. شرکت داهوا هر سال محصولات نظارت تصویری جدیدی را معرفی می‌کند و بخش قابل توجهی از درآمد حاصل از فروش این محصولات را به تحقیق و توسعه در مورد دوربین مداربسته اختصاص می‌دهد. دوربین داهوا 1209TLMP یکی از این محصولات نوآورانه داهوا است و از ویژگی برجسته آن، دید در شب تمام رنگی با نام "فول کالر" است. این ویژگی باعث جلب توجه بسیاری از کاربران و طرفداران داهوا شده و امکان استفاده از دوربین 1209TLMP در مکان‌هایی که نیاز به تصاویر با وضوح بالا و رنگی دارند، فراهم می‌کند.

 

مشخصات ظاهری دوربین مداربسته داهوا HFW1209TLMP-A-LED

دوربین مداربسته داهوا HFW1209TLMP-LED، از نظر ظاهر، در دسته‌بندی دوربین‌های بولت قرار دارد. دوربین‌های بولت دارای شکل استوانه‌ای ترکیبی از جنس فلز و پلاستیک سخت هستند و بیشتر در محیط‌های باز استفاده می‌شوند. دلیل این انتخاب این است که دوربین‌های بولت دارای پایه‌ای هستند که امکان تنظیم زاویه بیشتری را فراهم می‌کنند. همچنین، برای ساخت این دوربین مداربسته از یک کیس متوسط استفاده شده است که محبوبیت و سادگی دوربین 1209TLMP-LED داهوا را در میان خریداران دوچندان می‌کند.وزن این دوربین در حدود ۳۰۰ گرم می باشد که برای یک دوربین بالت با این ابعاد وزن مناسبی است.  در انتها، پایه دوربین 1209TLMP از جنس فلز ساخته شده است و دارای 3 بازوی متحرک می‌باشد. این ۳ بازوی متحرک امکان حرکت دوربین 1209TLMP LED در تمام جهات را فراهم می‌کنند و در هنگام نصب، به راحتی می‌توانید آن را با توجه به نوع محل نصب، به صورت سقفی یا دیواری متصل نمایید.

 

ویدیوی کیفیت تصویر از دوربین مداربسته داهوا HFW1209TLMP-A-LED

 

ویژگی های شاخص دوربین مداربسته داهوا HFW1209TLMP-A-LED

دوربین مداربسته داهوا

تمام رنگی

این دوربین از لنز با دیافراگم بزرگ F1.6 و سنسور با عملکرد بالا به اندازه 1/2.8 اینچ استفاده می‌کند. با جذب بیشترین مقدار نور و الگوریتم پردازش تصویر پیشرفته، این دوربین قادر به ارائه تصاویر رنگی در طول شبانه‌روز بدون وقفه می‌باشد. این قابلیت به ارائه جزئیات رنگی برای شناسایی دقیق افراد یا اشیاء در شرایط نور کم کمک می‌کند.

 

چراغ‌های مکمل گرم

با استفاده از یک چراغ LED مکمل گرم، این دوربین قادر به ارائه تصاویر رنگارنگ و واضح حتی در شرایط تاریکی مطلق می‌باشد. به طور پیش‌فرض، دوربین در حالت نور هوشمند تنظیم شده است که در آن دوربین می‌تواند به طور خودکار زمان نوردهی و حساسیت نور را همزمان تنظیم کند تا از نوردهی بیش از حد در مرکز تصویر جلوگیری شود. همچنین، حساسیت و شدت چراغ‌های LED را می‌توان از راه دور توسط منوی OSD کنترل کرد.

 

صدا با کیفیت پخش

کیفیت بالای صدا یکی دیگر از امور ضروری در دوربین های مداربسته داهوا می باشد. دوربین HDCVI قابلیت انتقال سیگنال صوتی از طریق کابل کواکسیال را دارد. علاوه بر این، از فناوری پردازش و انتقال صوتی منحصر به فردی استفاده می‌کند که صدا را به بهترین شکل بازیابی و نویز را حذف می‌کند، اطمینان از کیفیت و کارایی اطلاعات صوتی جمع‌آوری شده را فراهم می‌کند.

 

4 سیگنال روی 1 کابل کواکسیال

فناوری HDCVI این امکان را فراهم می‌کند تا 4 سیگنال (تصویر، صدا، داده و برق) به صورت همزمان از طریق یک کابل کواکسیال منتقل شوند. این فناوری به دوربین مداربسته HDCVI اجازه می‌دهد با XVR تعامل داشته باشد و اطلاعات دو طرفه را منتقل کند، مثل ارسال سیگنال‌های کنترل یا هشدار. 

 

سادگی

در سیستم‌های مداربسته در گذشته، برای داشتن تصاویر با کیفیت HD، مجبور بودید از دوربین‌های IP یا تحت شبکه استفاده کنید. این دوربین‌ها علاوه بر هزینه‌ی بالاتر، نیاز به تجهیزات شبکه مانند سوئیچ داشتند. اما با ظهور فناوری HD بر روی بستر کواکسیال، نیازی به کابل‌کشی جدید نیست و می‌توانید به راحتی دوربین‌های HDCVI از داهوا را بر روی بستر قدیمی پیاده‌سازی کنید. در این بستر، نیازی به هیچ تغییری نیست و کافی است دوربین‌های HDCVI از داهوا را به جای دوربین‌های آنالوگ قدیمی مورد استفاده قرار دهید.

 

فرمت‌های چندگانه

این دوربین داهوا از چندین فرمت ویدیویی از جمله HDCVI، CVBS و دو فرمت آنالوگ HD رایج در بازار پشتیبانی می‌کند. می‌توانید این چهار فرمت را از طریق منوی OSD یا با استفاده از PFM820 (کنترل‌کننده UTC) تغییر دهید. این ویژگی باعث می‌شود که دوربین با DVR‌های HD/SD موجود، با اکثر کاربران نهایی سازگار باشد.

 

حفاظت

این دوربین با رتبه‌بندی IP67 در برابر آب و گرد و غبار محافظت می‌شود و مناسب برای محیط‌های داخلی و خارجی است. دمای کاری آن از -40 درجه سانتیگراد تا +60 درجه سانتیگراد (-40 تا +140 درجه فارنهایت) می‌باشد، که به آن امکان می‌دهد در محیط‌های با دمای بسیار بالا یا پایین عمل کند. این دوربین با پشتیبانی از تحمل ولتاژ ورودی ±30٪، حتی برای شرایط منابع تغذیه ناپایدار، مناسب است. همچنین، درجه رعد و برق 4KV آن، محافظت در برابر اثرات رعد و برق را فراهم می‌کند.

 

جمع بندی و خرید دوربین مداربسته داهوا HFW1209TLMP-A-LED

بنر دوربین داهوا

خرید دوربین داهوا 1209TLMP می‌تواند به دلایل متعددی باشد. اولاً، این دوربین از یک برند معتبر، نام آشنا و حرفه‌ای است که در بازار ایران شهرت دارد. دوماً، این دوربین با ویژگی دید در شب رنگی (فول کالر) ارائه می‌شود که جزو ویژگی‌های مهم و کاربردی آن محسوب می‌شود. همچنین، قیمت مناسب این دوربین نسبت به کیفیت و امکاناتی که ارائه می‌دهد، باعث می‌شود تا مصرف‌کننده از این خرید بهره‌مند شود. شما می توانید این محصول کاربردی را از طریق فروشگاه اینترنتی دو بی کا ثبت سفارش کنید تا آن را درب منزل تحویل بگیرید.



پرسش و پاسخ HAC-HFW1209TLMP-A-LED
  • کاربر سایت پنجشنبه، 06 مهر 1402

    آیا خودمان میتوانیم مثل لامپی ها وصل کنیم

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، این دوربین ها مثل دوربین لامپی نیستد و برای باید حتما به دستگاه DVR متصل بشن.

ارسال پرسش