دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد Z210

  • دارای سنسور دو مگاپیکسلی مجهز به دید در شب
  • قابلیت چرخش به چپ و راست و بالا و پایین
  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 128 گیگابایت
  • دارای سنسور هوشمند تشخیص حرکت انسان
  • دارای صدای دو طرفه و قابلیت مکالمه با محیط
  • قابلیت تعقیب سوژه و گردش دوربین با حرکت افراد
2,650,000 تومان 1,950,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Sfiord Cctv Z210

دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد z210

دوربین مداربسته اسفیورد، نماد امنیت و نظارت هوشمند. با کیفیت تصویر Full HD و قابلیت چرخش 335 درجه در محور افقی و 90 درجه در محور عمودی، تمام زوایای مهم را پوشش می‌دهد. نصب آسان، بدون نیاز به سیمکشی می‌تواند در هر مکانی انجام شود. دارای سیستم دزدگیر با تشخیص حرکت انسان، درصورت وجود مورد مشکوک به شما هشدار می‌دهد. قابلیت دید در شب با ال ای دی‌های warm light برای ضبط تصاویر با کیفیت در شرایط تاریکی مطلق. نرم‌افزار اختصاصی اسفیورد به شما امکان کنترل کامل و دسترسی به تصاویر را می‌دهد، همچنین می‌توانید از طریق اینترنت با افراد نزدیک دوربین صحبت کنید. این دوربین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه Micro SD تا 128 گیگابایت برای ذخیره‌سازی تصاویر را نیز داراست. UPS اسفیورد باعث می‌شود دوربین تا 2 ساعت بدون برق همچنان فعال باشد. با دوربین مداربسته اسفیورد، امنیت منزل و محیط‌های کاری شما در کنترل شماست.

 

امکانات و ویژگی های دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد z210

برخی از مهم ترین و شاخص ترین امکانات و ویژگی های دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد z210 به شرح زیر می باشد:

 

قابلیت چرخش افقی و عمودی

دوربین مداربسته اسفیورد

دوربین مداربسته اسفیورد مدل Z210 یک دوربین ثابت نیست بلکه با این دوربین میتوانید 90 درجه به بالا و پایین، همچنین 335 درجه به طرفین مدیریت داشته باشید تا امنیت منزل و یا محل کارتان بالاتر رود. این دوربین مداربسته با زاویه لنز 85 درجه مکان مورد نظر را به خوبی پوشش می دهد و در صرف هزینه جهت  نصب دوربین های متعدد صرفه جویی می کند.

 

قابلیت مکالمه دوطرفه

صدای دوطرفه دوربین مداربسته

صدای محیط برای اکثر کاربران دوربین‌های مداربسته حائز اهمیت است. این دوربین مداربسته، با داشتن برد بالاتری، علاوه بر ذخیره‌سازی تصویر همراه با صدای محیط، دارای قابلیت پخش صدا از طریق بلندگوی خود است. این امکان به کاربر این اجازه را می‌دهد تا به نوعی با افرادی که در محدوده دید دوربین حضور دارند، مکالمه زنده داشته باشد. این به خصوص برای افرادی که دوربین مداربسته را برای اتاق سالمند و یا کودک خردسالشان نصب کرده اند مناسب می باشد تا بتوانند با عزیزانشان صحبت داشته باشند.

 

قابلیت تعقیب سوژه

تعقیب دوربین مداربسته

هرگاه توانایی تشخیص انسان در این دوربین فعال شود، به محض ورود یک فرد به محدوده دید دوربین، آن را به عنوان یک انسان تشخیص داده و با حرکت او، دوربین نیز به همان سو متمایل می‌شود. این قابلیت که به عنوان تعقیب فرد شناخته می‌شود، برای مکان‌هایی که تردد باالایی ندارند، بسیار کاربردی است و می‌تواند افراد را از زمان ورود تا زمان خروج آنها از محیط، تحت نظر قرار دهد.

 

سیستم دزدگیر هوشمند 

دزدگیر هوشمند دوربین مداربسته z210

دوربین بی‌سیم مدل Z210 با دارا بودن سیستم هوشمند به نام "هشدار هوشمند" (smart alarm)، ارائه شده است. این سیستم از تشخیص سه حالت مختلف شامل حرکت، تشخیص بدن انسان و تشخیص چهره انسان پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را به دلخواه تنظیم نمود. علاوه بر این، امکان فعال کردن همه سه حالت به صورت همزمان و همچنین زمانبندی برای انجام فعالیت‌های خاص نیز وجود دارد. در تمامی این سه حالت، با تشخیص حرکت در محیط، تشخیص حرکت بدن انسان و یا تشخیص چهره، دستگاه آژیر به صدا درمی‌آید و هشدار می‌دهد.

 

دیگر ویژگی های دوربین بی سیم z210

  • قابلیت دید در شب: دوربین Z210 با دید در شب هوشمند و ۱۰ LED مادون قرمز، محیط تاریک را با دامنه ۲۰ تا ۳۰ متر مربع روشن می‌کند.
  • قابل دسترسی در تمامی پلتفرم ها: با نصب برنامه اسفیورد در تمامی پلتفرم ها؛ اندروید، آی او اس و ویندوز تصاویر قابل مشاهده می باشد.

  • تبدیل به دوربین وایرلس سیم کارت خور: پشت این دوربین یک خروجی USB قرار گرفته که می توان از آن بابت اتصال دانگل مودم سیم کارتی استفاده نمود

  • درگاه کارت حافظه: دوربین بدون ضبط تصویر کاربرد ندارد. دوربین اسفیورد Z210 از کارت حافظه تا 128 گیگابایت پشتیبانی می کند.

 

گارانتی و خرید دوربین مداربسته اسفیورد z210

دوربین مداربسته اسفیورد Z210، به عنوان محصول اقتصادی شرکت کیانام ارتباط با قابلیت‌های بی‌شمار عرضه شده است و برای رقابت با رقیبان سخت پا به بازار گذاشته است. مقایسه با دوربین‌ رنجر 2 از آیمو و S15F از بلورمز نشان می‌دهد که هرکدام مزایا و معایبی دارند. با این حال، دوربین‌های اسفیورد به دلیل سرور داخلی، از نظر ارتباطات از رقبا برتری دارند. گرچه گارانتی تعویض 6 ماهه این دوربین ممکن است در نظر گرفته شده باشد اما تجربه کاربران نشان می‌دهد که خرابی در این محصولات نادر است و کیفیت آن‌ها بسیار بالاست. برای خرید و تحویل درب منزل می توانید از فروشگاه اینترنتی دو بی کا ثبت سفارش کنید.



پرسش و پاسخ Sfiord Cctv Z210
  • کاربر سایت ﺳﻪشنبه، 29 اسفند 1402

    سلام من تو بیابان نگهبان هستم به وای‌فای جیبی وصل میشه دیگه دنگل نگیریم و به برق ماشین سواری میشه وصل کرد

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، بله میتونید بجای دانگل وای فای از هر نوع اینترنت دیگری استفاده کنید.

ارسال پرسش