دوربین مداربسته بی سیم z520

  • دارای سنسور 5 مگاپیکسلی مجهز به دید در شب
  • قابلیت چرخش به چپ و راست و بالا و پایین
  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 128 گیگابایت
  • دارای سنسور هوشمند تشخیص حرکت انسان
  • دارای صدای دو طرفه و قابلیت مکالمه با محیط
  • قابلیت تعقیب سوژه و گردش دوربین با حرکت افراد
3,570,000 تومان 2,970,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Sfiord Cctv Z520

دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد z520

دوربین مداربسته اسفیورد مدل Z520 با کیفیت تصویر 2K پنچ مگاپیکسلی و تکنولوژی‌های پیشرفته از جمله دید در شب رنگی و دزدگیر هوشمند به شما امکان مشاهده و نظارت بر رویدادها را می‌دهد. این دوربین مداربسته قابلیت ضبط بر روی کارت حافظه را داراست و بدون نیاز به شبکه اینترنت عمل می‌کند. همچنین، می‌توانید تصاویر را از طریق نرم‌افزار موبایل مشاهده و به اشتراک بگذارید. دوربین بیسیم اسفیورد z520، با آداپتور 5 ولتی تغذیه می‌شود و در صورت نیاز به تامین برق اضطراری، می‌توانید از UPS های 5 ولت اسفیورد استفاده کنید. همچنین، سیستم دزدگیر با تشخیص حرکت و انسان، آژیر پخش می‌کند و پیام نوتیفیکیشن به موبایل شما ارسال می‌شود.

 

ویدیو معرفی دوربین مداربسته اسفیورد z520

 

بررسی امکانات دوربین مداربسته اسفیورد z520

دوربین مداربسته اسفیورد z520 یکی از جدیدترین محصولات دوربین مداربسته وایرلس است که بدون نیاز به کابل کشی عمل می‌کند. تنها نیاز به یک مودم و پریز برق دارد. برای استفاده از این دوربین، ابتدا نرم‌افزار اختصاصی اسفیورد را بر روی موبایل نصب کنید و سپس با شناسایی دوربین، می‌توانید در هر مکانی تصاویر زنده آن را مشاهده کنید. این دوربین مداربسته تحت شبکه، بیسیم مدل z520 با قابلیت‌های بروز، مناسب برای استفاده در فضاهای داخلی و مسقف است. با رزولوشن 5 مگاپیکسلی، زوم 4 برابری و تکنولوژی هوشمند تشخیص انسان، این دوربین از بهترین و پرطرفدارترین نوع دوربین‌های مداربسته اسفیورد محسوب می‌شود. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این دوربین پرداخته خواهد شد.

 

مکالمه دوطرفه و دسترسی به نرم افزار دوربین بی سیم اسفیورد

اسفیورد z520

 

با این قابلیت می توانید نرم افزار دوربین مداربسته اسفیورد را در گوشی موبایل و یا کامپیوتر شخصی خود نصب کنید و در زمان هایی که در منزل حضور ندارید بدین وسیله مدیریت فضا را به سهولت انجام دهید. این قابلیت شاخص در زمان هایی که دوربین را برای فرزند خردسال و یا سالمندان عزیز راه اندازی کرده اید تا بتوانید مراقبت لازم را انجام دهید کاربردی می باشد به طوری که به وسیله مکالمه و بلندگوی دستگاه با عزیزانتان در ان سوی دوربین ارتباط برقرار کنید.

 

تعقیب سوژه و سیستم هوشمند دزدگیر

اسفیورد دوربین بی سیم

 

دوربین مداربسته اسفیورد Z520 با زوم دیجیتال 4 برابری، بصورت خودکار، انسان را تشخیص داده و با چرخش افقی 335 درجه و عمودی 90 درجه، تمام محیط را پوشش می‌دهد. این دوربین محیط را به خوبی تحت نظر دارد و نیاز به دوربین‌های اضافی نیست. دوربین بی سیم اسفیورد مدل z520 مناسب برای محیط‌های مسقف و داخلی، با سنسورهای حرکتی حساسی تجهیز شده است و در صورت تشخیص خطر، با آلارم هشدار می دهد.

 

دید در شب و ضبط تصاویر رنگی

 

دوربین مداربسته اسفیورد مدل z520 توانایی ضبط تصاویر را در حافظه SDکارت تا حداکثر 128 گیگابایت را داراست تا نیازی به اتصال دستگاه جداگانه نباشید. همچنین در زمان هایی که نور محیط کم می باشد مانند شب ها و یا محیط های بدون نور و تاریک، می توان از قابلیت مادون قرمز و تصاویر رنگی برای دیدن اطراف استفاده نمود تا امنیت و سهولت استفاده ارتقا یابد.

 

خرید دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد مدل z520

دوربین مداربسته اسفیورد بیسیم z520، امکانات کامل و نصب آسان را ارائه می‌دهد. این دوربین با ویژگی‌های برجسته همچون دید در شب رنگی، زوم دیجیتال 4 برابری و ارتباط دو طرفه، مناسب برای استفاده در محیط‌های داخلی است. دوربین مداربسته z520 با گارانتی 6 ماهه از اسفیورد عرضه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید با متخصصین ما در فروشگاه اینترنتی دو بی کا تماس حاصل فرمایید.



پرسش و پاسخ Sfiord Cctv Z520
ارسال پرسش