دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد z240

  • دارای دو لنز مجزا با قابلیت زوم ۱۰ برابر
  • دارای میکروفن و اسپیکر داخلی
  • اتصال با سیم (LAN) ،بی سیم (Wi-Fi)
  • دید در شب مادون قرمز و رنگی
  • قابلیت چرخش افقی و عمودی
3,250,000 تومان 2,790,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی sfiord-cctv-z240

بررسی تخصصی دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد z204

دوربین مداربسته اسفیورد Z240 با رزولوشن 2 مگاپیکسل، دارای ویژگی دید زوم 10 برابری و دید در شب با استفاده از مادون قرمز در تاریکی مطلق است. این دوربین مداربسته  قادر به تعقیب سوژه‌ها در حال حرکت با چرخش 335 درجه افقی و 90 درجه عمودی می‌باشد. همچنین، دارای سیستم دزدگیر هوشمند است که در صورت احساس خطر، آژیر را به صدا درمی‌آورد و هشدار می‌دهد. دوربین‌های مداربسته اسفیورد با امکان پشتیبانی از حافظه خارجی تا 128 گیگابایت، توانمند به ثبت اطلاعات می‌باشند. همچنین، با اتصال دوربین به اینترنت، تصاویر و اطلاعات را به صورت زنده بر روی گوشی موبایل کاربر در هر نقطه‌ای از دنیا نمایش می‌دهد.

 

ویدیو معرفی و بررسی دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد مدل z204

 

بررسی کلی ویژگی های دوربین مداربسته بیسیم z240

دوربین مداربسته اسفیورد مدل Z240 با رزولوشن 2 مگاپیکسل یکی از پرکاربردترین محصولات اسفیورد می باشد. دوربین دارای بزرگنمایی اپتیکال و دیجیتال است که امکان زوم روی سوژه را از راه دور تا ده برابر و برد 70 متر بدون کاهش کیفیت تصویر،  فراهم می‌کند. دارای قابلیت ضبط صدا می باشد. این دوربین مجهز به سنسور تشخیص انسان است که تشخیص حرکت و احساس خطر را فراهم می‌کند، و همچنین دید در شب هوشمند با برد ۲۰ تا ۳۰ متر مربع را فراهم می‌سازد. میکروفن خازنی با برد ۳۰ مترمربع نیز حداقل صداهای محیط را ضبط می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند هیچ جزئیاتی از دست نرود و دوربین به طور کامل در کنترل شما باشد. دوربین قادر به ضبط تصاویر در شب با استفاده از مادون قرمز است و تصاویر با کیفیت بالا، روشن و دقیق ضبط می‌شوند. برای ذخیره‌سازی تصاویر، نیازی به DVR نیست و با استفاده از کارت حافظه، تمامی تصاویر قابل بازبینی و بازیابی هستند. این دوربین از کارت حافظه با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند و کیفیت تصویر FULL HD ارائه می‌دهد.

 

امکانات دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد مدل z240

 

  • قابلیت چرخش تا 335 درجه افقی و 90 درجه عمودی
  • تصاویر قابل مشاهده در iOs-Android-Windows
  • قابلیت اشتراک گذاری با حداکثر ده تلفن همراه و کامپیوتر
  • قابلیت پخش صدا در محیط با میکروفون داخلی
  • قابلیت تشخیص و تعقیب هدف مشکوک احتمالی
  • دزدگیر هوشمند و به صدا آوردن آژیر خطر
  • ضبط و مشاهده تصاویر بر روی حافظه خارجی

 

نگاهی به اجزای دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد مدل z240

cctv-z240

 

گارانتی و خرید دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد مدل z240

 

برند دوربین مداربسته اسفیورد یک برند معتبر در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته تحت شبکه است که با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های جهانی و قابلیت‌های برتر در حوزه امنیت، درخششی پیدا کرده است. دوربین مداربسته بی‌سیم و باسیم اسفیورد مدل Z240 با ویژگی‌هایی همچون دید در شب سیاه و سفید، ارتباط دوطرفه، رزولوشن تصویر 2 مگاپیکسل و دو لنز مجزا به همراه توانایی چرخش افقی و عمودی، از دیگر ویژگی‌های منحصر به‌ فرد آن است. همچنین، این دوربین مجهز به سیستم هوشمند اسفیورد بوده و با 6 ماه گارانتی از این شرکت ارائه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دوربین‌های مداربسته SFIORD، می توانید به  فروشگاه اینترنتی دو بی کا مراجعه نمایید.



پرسش و پاسخ sfiord-cctv-z240
ارسال پرسش