دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد z221

  • دوربین مداربسته دوگانه (باسیم - بی سیم)
  • کیفیت تصویر سه مگاپیکسلی
  • حافظه خارجی تا 128گیگابایت
  • مناسب اتاق کودک و سالمند
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی sfiord-cctv-z221

دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد z221

دوربین مداربسته اسفیورد مدل Z221 با تکنولوژی هوش مصنوعی ضد سرقت، چرخش به طرفین، بالا و پایین، ضبط صدا و تصویر، و دید در شب محصولی اقتصادی از برند معتبر دوربین اسفیورد است. این دوربین با سرورهای امن چند لایه، تصاویر را با مصرف اینترنت نیم بهای داخلی به گوشی موبایل منتقل می‌کند. دارای کیفیت تصویر 3 مگاپیکسل و امکان ذخیره‌سازی تصاویر با کیفیت FULL HD را دارد. نصب و راه‌اندازی آسان بوده و بدون نیاز به دستگاه ضبط و سیم‌کشی توسط شخص می تواند انجام شود. دوربین بی سیم z221 قادر به ذخیره تصاویر بدون نیاز به اینترنت بر روی کارت حافظه است. دارای امکان اشتراک‌ گذاری تصاویر زنده بر روی موبایل تا 10 نفر و سیستم دزدگیر هوشمند با ارسال آژیر و پیام نوتیفیکیشن به موبایل شما در صورت تشخیص حرکت یا حضور انسان است.

 

امکانات و ویژگی های دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد z221

دوربین های بی سیم اسفیورد، دارای امکانات و ویژگی های متنوعی هستند. دوربین مداربسته z221 شرکت اسفیورد نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه برخی از شاخص ترین امکانات این دوربین اقتصادی را بررسی کرده ایم:

 

چرخش 360 درجه دوربین بی سیم اسفیورد z221

چرخش دوربین بی سیم

با نصب نرم افزار اسفیورد در تلفن همراه، دوربین مداربسته اسفیورد Z221 را به دلخواه بچرخانید و صدا و تصویر محیط را به صورت همزمان مشاهده کنید. هیچ زاویه‌ای از دید این دوربین پنهان نمی‌ماند.

 

تعقیب سوژه خودکار دوربین بی سیم اسفیورد z221

z221 tracking

با فعال کردن این ویژگی، دوربین با شناسایی سوژه انسانی خود، آن را بصورت هوشمند و خودکار دنبال می کند. این دوربین این کار را تا زمان از کادر خارج شدن فرد از فضای دوربین ادامه می دهد.

 

دید در شب رنگی دوربین بی سیم اسفیورد z221

دید در شب دوربین بی سیم

دوربین های مداربسته قدیمی، در هنگام تاریکی محل تصاویر را بصورت غیررنگی و سیاه و سفید نشان می داد. اما این مورد در دوربین بی سیم اسفیورد z221 رنگی و شفاف می باشد.

 

دزدگیر و اعلان هشدار دوربین بی سیم اسفیورد z221

دزدگیر z221

با دزدگیر فعال شده، دوربین مداربسته قادر به تشخیص حرکت انسان در محیط است، آژیر را فعال می‌کند و یک هشدار به گوشی موبایل شما ارسال می‌کند. در همین لحظه، شما می‌توانید تصویر زنده از محیط را مشاهده کنید و وضعیت را در نظر بگیرید. این قابلیت افزایش امنیت و کنترل بر روی محیط را در زمان‌هایی که از خانه یا محل کار دور هستید، فراهم می‌کند.

 

مکالمه دوطرفه دوربین بی سیم اسفیورد z221

با دوربین مداربسته بیسیم می توانید با وجود میکروفون داخلی با افراد درون اتاقی که دوربین قرار دارد، از هرجایی از ایران مکالمه داشته باشید. این قابلیت بیشتر در مواردی که کارفرما خارج از محیط کار است و می خواهد به کارکنان نکاتی را یادآور شود، مفید می باشد.

 

نگاهی به اجزای دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد مدل z240

z221 ajza doorbin

 

نمونه ویدیو کیفیت تصویر دوربین بی سیم اسفیورد z221

https://dl.cctvgram.com/shop/product/video/z221/Sample-image-Z221.mp4

 

گارانتی و خرید دوربین بی سیم اسفیورد z221

 

دوربین مداربسته تحت شبکه بیسیم اسفیورد مدل Z221 با ساختار دوگانه بی سیم و اتصال به اینترنت، قابلیت ارتباط دوطرفه را فراهم می‌کند. این دوربین دارای سنسور حساس به حرکت انسان است و می‌تواند به طور افقی ۳۳۵ درجه و عمودی ۹۰ درجه چرخش کند. اطلاعات توسط این دوربین بر روی حافظه Micro SD ذخیره می‌شود. با طراحی ظاهری مدرن، این دوربین برای استفاده در اتاق کودک بسیار مناسب است. همچنین، این دوربین مجهز به سیستم دزدگیر هوشمند بوده تا امنیت شما بیشتر حاصل گردد.این محصول با گارانتی ۶ ماهه از شرکت اسفیورد و خدمات پس از فروش 36 ماهه عرضه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر و خرید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دو بی کا مراجعه نمایید.



پرسش و پاسخ sfiord-cctv-z221
ارسال پرسش