دوربین اسفیورد z230
دوربین اسفیورد z230

دوربین مداربسته اسفیورد z230

  • نمایش دو تصویر عریض و زوم شده همزمان
  • دارای سنسور دو مگاپیکسلی مجهز به دید در شب
  • دارای قابلیت چرخش به چپ و راست و بالا و پایین
  • دارای دزدگیر هوشمند با قابلیت تشخیص حرکت
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا 128 گیگابایت
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی sfiord-cctv-z230

دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد مدل z230

دوربین مداربسته اسفیورد مدل Z230، یک سیستم امنیتی با کیفیت و قابلیت‌های منحصر به فرد است. این دوربین مداربسته با تکنولوژی‌های نظارت الکترونیک، دارای ویژگی‌هایی همچون دید در شب رنگی (استارلایت) و دزدگیر هوشمند با تشخیص انسان می‌باشد. از سرور‌های امن برای انتقال تصویر P2P استفاده کرده و می‌توانید تصاویر را از راه دور بر روی گوشی موبایل خود مشاهده کنید. دوربین Z230 دارای کیفیت تصویر 2MPx و ظرفیت ذخیره‌سازی تا 128GB بر روی کارت حافظه است. دوربین این امکان را دارد که بدون نیاز به اینترنت، تصاویر را بر روی کارت حافظه ذخیره کند. با آداپتور 5 ولتی روشن می‌شود و در صورت قطعی برق، می‌توانید از UPS‌های 5 ولت اسفیورد استفاده کنید. مناسب نصب در فضاهای داخلی ساختمان بوده و تا 10 نفر می‌توانند تصاویر زنده را بر روی موبایل خود مشاهده کنند. همچنین، با تشخیص حرکت یا حضور انسان، دارای دزدگیر هوشمند است که پیام نوتیفیکیشن به موبایل شما ارسال می‌کند.

 

ویدیو بررسی دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد مدل z230

 

بررسی کلی ویژگی های دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد مدل z230

دوربین Z230 اسفیورد با وزن ۲۱۰ گرم و ابعاد کوچک، به آسانی بر روی میز، دیوار و سقف نصب می شود. این دوربین از برند دوربین مداربسته اسفیورد با ویژگی‌هایی همچون مانیتورینگ آنلاین، سنسورهای حرکت، آژیر و هشدار به گوشی همراه، امکانات بیشتری به شما می‌دهد. همچنین، دارای امکاناتی نظیر چرخش، پن و تیلت مناسب برای پوشش وسیع تر است. با زوم دیجیتال ۴ برابر، از راه دور روی سوژه مورد نظر زوم کنید. دوربین دارای میکروفون با برد ۳۰ مترمربع برای تصاویر با کیفیت و صدای واضح است. همچنین، دید در شب هوشمند تا ۳۰ متر مربع را فراهم می‌کند. ضبط بر روی کارت حافظه یا دستگاه‌های ضبط کننده ویدیویی نیز امکان‌پذیر است. دوربین هوشمند Z230 اسفیورد، ارتباط دوطرفه بدون نیاز به تماس تلفنی از طریق اپلیکیشن فراهم می‌کند. این ویژگی‌ها این دوربین را به یک ابزار امنیتی قدرتمند تبدیل می‌کنند، که به کاربران امکان نظارت و اقدام سریع در مواجهه با خطرات را می‌دهد.

sfiord z330

 

امکانات دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد مدل z230

  • قابلیت چرخش عمودی و افقی
  • تصاویر قابل مشاهده در آی او اس، اندروید و ویندوز
  • دید در شب مادون قرمز سیاه و سفید و رنگی
  • مکالمه دوطرفه توسط میکروفون داخلی دوربین
  • قابلیت تشخیص و تعقیب با شناسایی انسان
  • دزدگیر هوشمند و به صدا درآمدن آژیر درصورت خطر
  • ضبط صدا و تصویر با افزودن حافظه خارجی

 

نگاهی به اجزای دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد مدل z230

z230 doorbin

 

گارانتی و خرید دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد مدل z230

دوربین Z230 اسفیورد در رده میان رده بازار قرار دارد و مورد توجه بسیاری از خریداران است. دو ویژگی کلیدی که آن را از مدل‌های هم رده خودش متمایز می‌کند، قابلیت نمایش همزمان تصاویر محیط و دید در شب رنگی است که در دوربین‌های ارزان‌تر معمولاً وجود ندارد. همچنین، این دوربین دارای گارانتی 6 ماهه است و خدمات پس از فروش سه ساله ارائه می‌شود که می‌تواند مشتریان را از خرید این محصول مطمئن سازد. برای خرید می توانید از طریق سایت دو بی کا ثبت سفارش کنید تا درب منزل تحویل بگیرید. همچنین درصورت داشتن سوال و نیاز به مشاوره با شماره های روی وبسایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی لازم را به شما ارائه دهند.



پرسش و پاسخ sfiord-cctv-z230
ارسال پرسش