دوربین مدار بسته خورشیدی سیمکارتی

  • انتقال تصاویر با اینترنت سیمکارت
  • کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل
  • ساپورت حافظه خارجی تا 64گیگابایت
  • دید در شب قوی با تصاویر رنگی
  • مجهز به تشخیص حرکت
  • انتقال صدای دو طرفه
  • ضد آب ip66
5,350,000 تومان 5,200,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دوربین مدار بسته خورشیدی سیمکارتی

در حفاظت از مناطق دورافتاده در شرایطی که دسترسی به منابع تغذیه و شبکه های اینترنت محدود است، دوربین های خورشیدی سیم کارت خور نظیر V380 Pro و یا دوربین سولار سیم کارتی از دسته پیشرفته، به عنوان راه حلی مؤثر و کارآمد مطرح می شوند. این دستگاه ها از جدیدترین فناوری های دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارت خور بهره می برند و با اتصال به شبکه 4G، امکانات بیشتری را فراهم می سازند. دوربین چرخشی اسپیددام با استفاده از شبکه 3G/4G LTE به جای WiFi یا شبکه سیمی، قابلیت ارسال هشدارهای حرکتی به تلفن هوشمند شما را داراست و پخش زنده تصاویر را به صورت بی سیم ارائه می دهد. با کارکرد باتری و استفاده از پنل خورشیدی اضافی، دوربین به طور مداوم عمل می کند و نیاز به بازدید و شارژ مکرر برای باتری را از بین می برد. این ویژگی ها باعث می شود دوربین سولار سیم کارتی 4G بهترین عملکرد را در شرایطی که برق و تعویض باتری دسترسی مشکلی دارند، ارائه دهد.

 

دوربین اسپیددام

 

دوربین خورشیدی سیم کارت خور v380 pro برای چه اماکنی مناسب تر است ؟

دوربین مداربسته اسپید دام سیمکارتی v380 بدون شک بهترین انتخاب برای تامین امنیت اماکنی دانست که دسترسی به الکتریسیته و اینترنت دشوار می باشد. این دستگاه سولار از طریق پنل خورشیدی که بر روی آن گرفته است می تواند انرژی مورد نیاز دوربین مداربسته را فراهم کند. به شکلی که دیگر نیازی به هرگونه منبع تغذیه اضافی نباشد. اگر درصدد تامین امنیت منطقه و یا محدوده ای هستید که دسترسی به برق ندارد، این دوربین بهترین گزینه روی میز برای شماست.

 

مشخصات دوربین سیم کارتی خورشیدی Solar V380

 

  • استفاده از پنل خورشیدی 8 واتی با پشتیبانی از اسلات باتری 6 عددی 18650 برای 365 روز برق.
  • لنز زاویه باز CMOS Full HD، دوربین بی سیم 2MP 1080P.
  • پشتیبانی 2 طرفه صدا/تشخیص حرکت/فشار تصویر.
  • سوئیچ خودکار دید در شب در روز با فیلتر IR-cut.
  • پشتیبانی از اتصال بی سیم WIFI.
  • پشتیبانی از کارت micro SD حداکثر 128 گیگابایت، پشتیبانی از ذخیره سازی ابری.
  • پشتیبانی از P2P، کنترل از راه دور و نظارت از طریق برنامه V380 Pro
  • IP66 ضد آب، می تواند در داخل و خارج از منزل استفاده کند

 

میزان مصرف برق و انرژی دوربین سیمکارتی چقدر است؟

دوربین خورشیدی سیم کارت خور v380 pro دارای 6 عدد باتری لیتیمومی 18650 است که بنا به اعلام شرکت سازنده این دوربین میتواند در حالت فعال بودن سنسور PIR تقریبا 3 الی 4 روز روشن بماند.سنسور PIR سنسوری است که میتوانید حرکت واقعی را از کاذب تشخیص دهد و زمانی هایی که در محل نصب حرکتی نباشد حالت ذخیره و صرفه جویی انرژی فعال میشود و به همین دلیل میتواند مدت زمان طولانی روشن بماند.

 

ویژگی های دوربین خورشیدی سیم کارت خور 4g v380 pro

در ادامه برخی ویژگی های این دوربین اسپیددام را بررسی خواهیم کرد:

 

قابل چرخش به جهات مختلف

شما به راحتی می توانید دوربین خورشیدی سیم کارتی چرخشی 4g در فضای باز را نصب کنید تا 350 درجه به صورت افقی و 90 درجه به صورت عمودی بچرخد تا هر زاویه از خانه یا باغ شما را پوشش دهد. این چرخش به شما امکان داشتن امنیت در محیطی وسیع را خواهد داد.

 

عدم نیاز به برق

این دوربین سیمکارت خور v380 pro نیاز به برق و سیم کشی نداشته و انرژی خود را از نور خورشید تامین میکند.داخل پنل سولار این دوربین 6 عدد باتری 18650 قرار گرفته است که از طریق پنل باتری ها شارژ میشوند.

 

صحبت صوتی دو طرفه

دوربین سولار سیم کارتی 4G  دوربین خورشیدی سیم کارت خور v380 pro در فضای باز با انرژی آفتاب به شما امکان می دهد مکالمات پایداری از طریق برنامه داشته باشید، می توانید با اعضای خانواده، مهمانان خود گوش دهید و صحبت کنید یا وقتی در خانه نیستید مزاحمان را بترسانید.

 

تشخیص حرکت و ارسال آلارم

دوربین خورشیدی سیمکارتی سنسور حساس به حرکت دارد و در صورتی که حرکتی را تشخیص دهد بلافاصله با ارسال آلارم و نوتفیکشن به تلفن همراه و ارسال ایمیل حرکت انجام شده را اطلاع رسانی میکند.

 

سنسور حرکت PIR

سنسور حرکتی بسیار حساس PIR با زاویه تشخیص 120 درجه تمام حرکات انسان را زیر نظر می گیرد، دوربین حرکت را تشخیص می دهد و اخطاریه را به تلفن همراه می فرستد.

 

مقاوم دربرابر شرایط آب و هوایی بد

دوربین خورشیدی سیم کارت خور v380 pro که برای فضای باز طراحی شده است، مستعد آب و هوای شدید مانند بادهای شدید و طوفان باران است. این دوربین مداربسته سیمکارتی مقاوم بوده و بدون هیچ مشکلی در محیط بیرون میتواند روشن بماند و فیلمبرداری کند. همچنین این دوربین خورشیدی هوشمند خود در برابر آب و گرد غبار مقاوم بوده و دارای استاندارد IP66 است و میتواند بدون هیچ گونه مشکلی در محیط بیرون روشن مانده و فیلمبرداری انجام دهد

 

جمع بندی و خرید دوربین اسپیددام سیمکارتی v380

برای خرید این دوربین مداربسته سیمکارت خور از فروشگاه اینترنتی دوبی کا که  با داشتن بیش از 10 سال سابقه در زمینه عرضه سیستم های حفاظتی و نظارتی ، کالاهای مورد نظر شما را با پایین ترین قیمت و ضمانت اصل بودن کالا عرضه می نماید، تماس بگیرید. همچنین همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می باشند.

 

دانلود نرم افزار دوربین v380

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش