دوربین مداربسته میکروفون دار داهوا مدل 1509tp-a
دوربین مداربسته میکروفون دار داهوا مدل 1509tp-a

دوربین مداربسته 5مگاپیکسل و میکروفون دار داهوا مدل HFW-1509TP-A LED

  • رزولوشن 5 مگاپیکسل با دید در شب رنگی
  • دارای میکروفن داخلی
3,220,000 تومان
20%
2,576,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Dahua 1509TP-A-LED

دوربین میکروفن دار داهوا مدل  HFW-1509TP-A LED

دوربین مداربسته داهوا HFW-1509TP-A LED یکی از دوربین های میکروفون دار پرفروش داهوا محسوب می شود که توسط این کارخانه معتبر و شناخته شده جهانی عرضه گردیده است و بدلیل اینکه می تواند صدا و تصویر را در کنار هم ضبط نماید برای مشتریان گزینه کاملی به حساب می آید و صاحبان مغازه یکی از طرفداران آن می باشند. این دوربین فول کالر 5MP داهوا با داشتن یک نور گرم یا WARM LIGHT در قسمت زیرین لنز تصاویری رنگی یا به اصطلاح FULL COLOR را در تاریکی شب برایتان به نمایش در می آورد و به همین خاطر وضوح و شفافیت بیشتری نسبت به دوربین های IR مادون قرمز دارد. تعداد پیکسل های افقی این دوربین 2592 پیکسل و عمودی 1944 پیکسل میباشد که حاصلضرب این دو عدد همان 5 مگاپیکسل میباشد. پشتیبانی از خروجی تصویر 16:9 که یک استاندارد در تلوزیون های HD میباشد ویدئو هارا به صورت واقعی تر و بدون درهم ریختگی نمایش می دهد.

برد روشنایی 20 متر این دوربین LED، لنز 2.8 میلی متری، استاندارد ضد آب و ضد گرد و غبار IP67، توان پردازش 25 فریم بر ثانیه روی رزولیشین 5 مگاپیکسل، قابلیت ضبط صدا، بهره مندی دوربین مداربسته از منوی OSD، دارای تکنولوژی پیشرفته و اختصاصی HDCVI داهوا، لنز 3.6 میلی متری و گارانتی 2 ساله از دیگر نقاط مثبت و بارز این دستگاه می باشد.

مشخصات فنی داهوا 1509TP-A

ببین و بشنو؟

حرف A انگلیسی آخر مدل دستگاه نشان میده این یک دوربین مداربسته میکروفون دار می باشد که به این معنی است که این دستگاه می تواند صدای محیط را همراه با تصویر ضبط نماید. یکی از مزیت های دوربین مداربسته میکروفون دار که منجر به فروش بالا و استقبال بی نظیر از این محصولات شده است، استفاده از یک میکروفون داخلی درون دوربین مداربسته است که قادر می سازد در حین ضبط تصاویر صدارا نیز ضبط نماید. بنابراین در هنگام بروز مشکل و دیدن ویدئوها می توانید از گفتگو ها و صداهای محیط باخبر شوید.

بسته بندی محصول

بدنه فلزی

یکی دیگر از ویژگی های این دوربین مداربسته داهوا استفاده از دوربینی با بدنه فلزی است که در صورت دست گرفتن این محصول احساس باکیفیت بودن ان را به خوبی منتقل میشود. همچنین بدلیل استفاده از فلز آلومینیوم ، مقاومت بیشتری در برابر ضربه پیدا می نماید و همین دلیل باعث گران تر بودن آن نسبت به مدل های پلاستیکی می باشد.

 

برد دید در شب 

دید در شب این بولت داهوا تا 20 متر را می تواند به خوبی برای شما نمایش دهد که به لطف استفاده از ال ای دی مرئی خود می تواند در محیط های تاریک به کمک شما بیاید تا تصاویری رنگی را شاهد باشید.

 

ابعاد و اندازه

باتوجه به تصویر زیر می توانید ابعاد و اندازه دوربین داهوا HFW-1509TP-A LED را مشاهده نموده و آن را با دیگر مدل ها مقایسه نمایید. 

 

ابعاد

خرید دوربین 5 مگاپیکسل دید در شب رنگی DAHUA

اگر برای محیط انبار یا مغازه خود بدنبال یک محصول باکیفیت میگردید که علاوه بر داشتن مشخصات فنی قوی، قیمت اقتصادی و ارزانی نیز داشته باشد بنابراین خرید دوربین فول کالر یا دید در شب رنگی DAHUA بهترین انتخاب برایتان است.ضبط صدای محیط، بدنه فلزی، گارانتی اصلی و از همه مهمتر قیمت پایین از جمله کلماتی هستند که بیانگر عالی بودن و ارزشمند بودن آن است. درصورت نیاز به مشاوره خرید سیستم های حفاظتی و نظارتی می توانید با همکاران این مجموعه در تماس بوده و از راهنمایی آنان بهره مند شوید.



پرسش و پاسخ Dahua 1509TP-A-LED
ارسال پرسش