دوربین مداربسته آیمو رنجر 2 طلایی Imou IPC-A22EN-H-Gold

  • مجهز به آژیر داخلی
  • با کیفیت 2مگاپیکسل 1080P Full HD
  • مجهز به صدای دو طرفه
  • قابلیت هوشمند تعقیب سوژه
  • دارای سیستم تشخیص انسان
  • قابلیت ذخیره سایزی تصاویر روی SD کارت
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Imou IPC-A22EP-A Golden

دوربین مداربسته آیمو رنجر 2 طلایی Imou Ranger 2

محصولات دوربین مداربسته ایمو Imou یکی از بهترین انتخاب های برای خرید دوربین مداربسته بیسیم هستند که در بازار میتوان از بین طیف وسعی از مدل های مختلف انتخاب نمود دوربین مداربسته رنجر 2 گلد (طلایی) ابتدا در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شده بود که به دلیل استقبال بسیار خوب مشتریان، رنگ طلایی این دوربین را نیز به لیست بلند بالای محصولات خود اضافه نمود.

این دوربین مداربسته تحت شبکه با مشخصاتی همانند دو رنگ پیشین خود به بازار عرضه شده است؛ ویژگی های نظیر دوربین لنز 2 مگاپیکسلی با قابلیت ارائه تصاویر Full HD، تکنولوژی های تشخیص چهره، صدای دوطرفه، تشخیص حرکت، ارسال هشدار هوشمند و دید در شب از شاخص ترین آن ها می باشند. این دوربین به علت ابعاد جمع و جور خود و صد البته بی سیم بودنش هوشمند در مکان های مختلفی از جمله منازل، فروشگاه ها، دفاتر، کارخانه ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین آیمو مدل Imou Ranger 2-IPC-A22EP-V2 امکان تحت نظر گرفتن محیط کسب و کار یا خانه شما را فراهم می کند.

دوربین مداربسته آیمو

 

ویدئو معرفی ایمو رنجر 2 طلایی

 

تشخیص حرکت دوربین مداربسته آیمو رنجر 2

دوربین مداربسته رنجر 2 ایمو رنگ گلد قابلیت تشخیص حرکت هوشمند را داراست. درصورت تنظیم، هنگامی که سوژه مقابل دوربین تحرکی داشته باشد، به شما آلارم داده می شود تا مطلع شوید. همچنین می توانید تایین کنید تا درصورت حرکت سوژه، دوربین او را دنبال کند. فرض کنید فرزندی در خانه دارید و هنگامی که شما در محل کار خود و یا در هر حالتی خارج از منزل می باشید، هنگامی که فرزند خردسالتان حرکتی داشته باشد، دوربین او را دنبال کند تا اگر خطری او را تهدید می کرد، شما مطلع شده و بتوانید توسط میکروفون دوطرفه دوربین فرزندتان را مطلع از خطر کنید.

 

ویدئو 1080P Full HD

حسگر 1080P و فناوری پیشرفته IR ویدئویی شفاف و واضح را هم در روز و هم در شب به کاربر ارائه می‌کند. فشرده‌سازی پیشرفته کدک  H.265 باعث شده تا پهنای باند شبکه و استفاده از فضای ذخیره‌سازی را تا 50 درصد با همان کیفیت تصویر کاهش می‌دهد تا شما با مشکل پر شدن زود هنگام حافظه و فضای ذخیره سازی روبرو نشوید. با وجود این کدک که در سالیان اخیر نمود یافته است تصاویری بدون افت کیفیت اما با حجم بسیار کمتر می توانید ذخیره سازی کنید.

 

چرخش دوربین در تمام جهات

از امکانات فوق العاده دوربین بی سیم آیمو Ranger 2 فیلم برداری در تمام جهات است. زاویه 0 تا 355 درجه در جهت چرخش افقی و -5 درجه تا 80 درجه به صورت عمودی هیچ چیز را از چشمان این دوربین ریزجثه اما قدرتمند پنهان نمی ماند. در صورت لزوم توسط اپلیکیشن آیمو، دوربین را بچرخانید تا هر گوشه از خانه خود را با بالاترین کیفیت و بدون مشکل مشاهده نمایید. دسترسی به محدوده کامل و عدم وجود نقاط کور از ویژگی های این محصول بشمار می رود.

چرخش دوربین مداربسته

 

بازداشتن مهمان ناخوانده

این دوربین مداربسته در زمانی که در منزل نیستید همانند نگهبانی هوشمند، از منزل شما پاسداری میکند. فرض کنید زمانی که در منزل نیستید شخصی بخواهد وارد منزل شما شود، در این صورت این دوربین علاوه بر تشخیص، دنبال کردن سوژه و ارسال آلارم به تلفن همراه شما، آژیر بازدارنده خود را نیز به صدا در می آورد تا دزدی که وارد منزل شما شده از ترس آژیر و حضور همسایگان پا به فرار بگذارد. وجود آژیر داخلی یکی از راه های بازداشتن سارقین از منازل می باشد.

دوربین طلایی ایمو

تشخیص گریه کودک

دوربین مداربسته ایمو رنجر Imou IPC-A22EN-H-Gold به سنسور تشخیص صدای نامتعارف (گریه) کودکان مجهز شده است. در صورتی که صدای نا متعارف را تشخیص دهد بلافاصله به شما اطلاع رسانی خواهد کرد تا بتوانید بدون وقفه خود را به فرزندتان برسانید و متوجه دلیل گریه های او شوید.

 

میکروفون دوطرفه

این دوربین جز یک دوربین مداربسته میکروفن دار محسوب مشود که از صدای دو طرفه پشتیبانی میکند وجود میکروفون داخلی در این نوع از دوربین مداربسته می تواند بسیار حائز اهمیت باشد؛ چرا که عموما این سبک از دوربین های مداربسته را دوربین مراقبت از کودک/سالمند می نامند و شما می توانید توسط میکروفون داخلی این دوربین با افرادی که در مقابل دوربین هستند از هر جای دنیا که هستید فقط با اتصال به اینترنت و توسط برنامه ایمو روی تلفن همراه و یا کامپیوتر شخصیتان ارتباط برقرار کرده و صحبت نمایید.

دوربین ایمو

 

نحوه نصب و راه اندازی دوربین مداربسته آیمو رنجر 2 طلایی روی تلفن همراه

 

جمع بندی

درصورتیکه نیاز به یک دوربین مداربسته مراقبت از کودک جمع و جور دارید و نمی خواهید هزینه زیادی از جمله خرید دی وی ار و سیم کشی انجام دهید بهترین روش خرید دوربین ایمو می باشد که دارای قابلیت های متعددی است و نه تنها دوربینی جمع و جور، کوچک و بی سیم را خریداری می کنید بلکه از امکانات متعددی خود را برخوردار خواهید کرد. برای خرید این دستگاه از طریق فروشگاه اینترنتی دو بی کا ثبت سفارش کرده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه آنلاین دو بی کا به عنوان یکی از نمایندگان فروش محصولات آیمو، این دوربین هارا با گارانتی دو ساله به فروش می رساند.



پرسش و پاسخ Imou IPC-A22EP-A Golden
ارسال پرسش