دوربین لامپی آیمو مدل bulb cam
دوربین لامپی آیمو مدل bulb cam

دوربین لامپی چرخشی آیمو مدل IMOU Bulb (3 مگاپیکسل)

  • رزلوشن تصویری 3 مگاپیکسل با ضبط 3K(UHD)
  • دارای دید در شب رنگی
  • دارای صدای دو طرفه (امکان گفتگو)
  • پشتیبانی از حریم شخصی
  • قابلیت تعقیب سوژه
  • پشتیبانی از SD کارت
  • دارای سیستم بازدارنده (روشن شدن نور با تشخیص سوژه)
3,000,000 تومان
5%
2,850,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 08 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Imou

دوربین مداربسته بی سیم و لامپی آیمو مدل Imou Bulb

یکی از جدید ترین محصولات برند معتبر و محبوب آیمو دوربین لامپی ایمو مدل Bulb با قابلیت چرخش 360 درجه می باشد که به دلیل راه اندازی آسان و کاربرد فراوان خود توانسته نظر بسیاری از خریداران را جلب نماید. برند های مختلفی این شکل دوربین بیسیم با سرپیچ لامپی را تولید می نمایند اما شاید کیفیت پایین قطعات و تصویر آن باعث شده تا از خرید منصرف شویم. اما با ورود دوربین مداربسته سرپیچ لامپی IMOU به بازار ایران این نگرانی کاملاً برطرف شده چراکه اگر در اینترنت نام این کارخانه را جستجو نمایید متوجه خواهید شد که این شرکت زیر مجموعه کمپانی بزرگی به نام DAHUA می باشد که چندین سال است در بین پرفروش ترین سازندگان این حوزه در جهان بشمار می رود.

دوربین لامپی آیمو

از ویژگی های بارز این دستگاه می توان به نصب آسان، مجهز به هوش مصنوعی، تشخیص انسان و وسیله نقلیه، ایجاد حصار محافظتی، قابلیت تنظیم زمان برای روشن شدن لامپ بالای دوربین ، قابلیت بازدارندگی بدلیل استفاده از آژیر، اتصال کارت حافظه تا 256 گیگابایت اشاره نمود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

ویدئو آنباکس دوربین ایمو لامپی bulb-cam

 

 

کیفیت دوربینتو خودت انتخاب کن!

دوربین بیسیم آیمو مدل لامپی دارای لنز 3 مگاپیکسلی بوده که امکان ضبط تصاویر بصورت 2K(QHD) و 3K(UHD) را امکان پذیر نموده که کاربر می تواند خود تعیین کننده میزان کیفیت آن باشد. البته باید میزان سرعت و پهنای باند اینترنت مورد استفاده در منزل را در نظر داشته باشید و با توجه به کیفیت اینترنت، تصمیم صحیح بگیرید.

تعیین کیفیت تصویر

 

نصب بسیار آسان

یکی از مزیت های دوربین های سرپیچ لامپی، نصب آسان آن بدون نیاز به کابل کشی و نگرانی از بابت تأمین برق میباشد که مشتریان زیادی را مشتاق به آن نموده است. استفاده از سرپیچ سایز 26 و 27 (متناسب با کشور مورد استفاده) که نوع استاندارد می باشند و برای راه اندازی آن کار خاصی لازم نیست انجام دهید و فقط کافیست که دوربین مداربسته را به سرپیچ وصل نمایید. لازم به ذکر است طبق کاتالوگ قبل از نصب میبایست برق را از کنتور قطع نموده و بعد از پیچاندن دوربین آن را مجدداً وصل نمایید.

نصب آسان

 

 

فقط با یک دوربین مراقب خونت باش

این دوربین مداربسته لامپی آیمو IMOU قادر است تا بصورت افقی زاویه دید 360 درجه را برایتان به ارمغان بیاورد تا هیچ نقطه کوری نداشته باشید. این در حالیست که در حالت عمودی امکان تغییر زاویه تا 90 درجه وجود دارد و این به این معنی است که این دوربین می تواند کار چند دوربین را برایتان انجام دهد و شما با استفاده از نرم افزار ایمو می توانید بصورت زنده جهت دوربین را تغییر دهید تا از اتفاقات باخبر شوید.

دوربین 360 درجه

 

دقت بالاتر دوربین بوسیله هوش مصنوعی IMOU SENSE

 استفاده از هوش مصنوعی در دوربین های جدید این برند باعث شده تا دقت آن نسبت به محصولات دیگر 50 درصد بالاتر باشد و این یعنی خطای بسیار کمتر در شناسایی و تشخیص سوژه ها.به این ترتیب تشخیص انسان و وسیله نقلیه بصورت چشمگیری بهبود یافته بطوریکه قابلیت شناسایی افراد تا مسافت 22 متر و وسایل نقلیه تا 44 متر امکان پذیر است. همچنین مشکل اعلان هشداربه هنگام تکان خوردن شاخه های درخت و عبور حشرات نیز وجود ندارد تا با دقت بیشتری همه چیز را زیر نظر داشته باشد.

هوش مصنوعی

 

حالت های دید در شب متنوع

کاربر پسند بودن محصولات دوربین مداربسته ایمو Imou یکی از اصلی ترین دلایل فروش بالا و رضایت حداکثری مشتریان میباشد بطوریکه می توانید طبق سلیقه خود آپشن ها را تنظیم نمایید. یکی از آنها حالت دید در شب می باشد که 4 حالت برای کاربر درنظرگرفته شده است.  حالت هوشمند یا SMART به اینصورت است که بصورت خودکار و با رد شدن سوژه از کنار دوربین لامپ روشن میشود و تصویر رنگی شده در غیر اینصورت لامپ بالای دوربین خاموش است.حالت دید در شب رنگی در تمام طول شب چراغ لامپ روشن میباشد تا تصویری رنگی در اختیار داشته باشید.حالت مادون قرمز همان حالت سیاه و سفید است که فاقد رنگ در تصویر می باشد  و حالت دید در شب خاموش دوربین همانگونه که هست تصویر برداری می نماید بدون استفاده از ابزار های گفته شده.

دید در شب

 

حصار کشی خانه با IMOU

یکی از شاخصه هایی که نمونه مشابه آن را قبل تر در دوربین های داهوا دیده ایم قابلیت حصارکشی می باشد و به اینصورت عمل می نماید که کاربر می تواند فضایی را تعیین نماید تا به محض ورود افراد یا وسیله نقلیه علاوه بر اعلام هشدار به گوشی موبایل شما، آژیر خطر را نیز به صدا در آورد.

حصارکشی

احترام به حریم شخصی

به کمک این روش شما تنها با یک کلیک بر روی حالت حریم شخصی یا PRIVATE قادرید تا لنز دوربین را جمع نمایید تا امکان ضبط تصویر وجد نداشته باشد.

حالت شخصی

 

مکالمه دوطرفه دوربین آیمو

بدلیل وجود یک اسپیکر و یک میکروفون بر روی بدنه دستگاه می توان از آن برای مکالمه و صحبت بصورت دوطرفه بهره برد. به این ترتیب شما در هر جای جهان که باشید می توانید با افراد داخل منزل یا خانواده ی خود بصورت زنده و برخط گفتگو نمایید.

مکالمه دوطرفه

 

ردیابی هوشمند (Smart Tracking)

از امکاناتی که این دوربین وایرلس آیمو را خاص  و منحصر بفرد کرده تعقیب سوژه است. این بدان معنی است که در هنگام ورود سارق یا غیر مجاز به محیط دستگاه بصورت هوشمند آن را دنبال می نماید تا شما متوجه شوید که سوژه چه کاری را انجام می دهد.

دوربین لامپی

 

تنوع در ذخیره سازی تصاویر

3 روش کلی برای ضبط تصاویر برای شما مهیا می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید. یکی از ساده ترین روش ها خرید کارت حافظه SD است که طبق گفته سازنده درصورت تهیه حافظه 64 گیگابایتی می توان تا 4 روز تصاویر را بر روی آن ذخیره نمود و پس از طی این مدت فیلم های جدید بر روی قدیمی ترین تاریج جایگزین می شوند. ایم میزان مدت در حافظه 128گیگ به 8 و در رم 256 به 16 روز افزایش پیدا میکند. روش دیگر خرید NVR آیمو است که امکان ذخیره برای مدت زمان بیشتری را برایتان فراهم میسازد بطوریکه قابلیت پشتیبانی تا هارد 8 ترابایت را دارد و این یعنی چیزی بیشتر از 100 برابر کارت حافظه. البته که این سیستم برای تعداد دوربین های زیاد صرفه اقتصادی دارد و اقتصادی ترین راه برای یک دوربین همان روش اول میباشد. روش سوم هم استفاده از فضای ابری رایگان به مدت 30 روز است که پس از طی شدن این زمان امکان بهره مندی از آن بصورت رایگان وجود ندارد.

تنوع ذخیره سای

 

خرید دوربین مداربسته لامپی IMOU آیمو

فروشگاه اینترنتی دوبی کا به عنوان نمایده فروش محصولات برند IMOU این امکان را برای کاربران فراهم نموده تا با پرداخت کمترین هزینه بتوانند دوربین مداربسته لامپی را خریداری نمایند. لازم به ذکر است قیمت دوربین لامپی و چرخشی آیمو بسیار ارزنده بوده و نسبت به کیفیت و آپشن ها ارزش خرید بسیار بالاتری نسبت به مدل های مشابه دارد.

دوربین لامپی وایرلس

جمع بندی

اگر بدنبال یک دوربین بیسیم لامپی میگردید که علاوه بر زیانمودن و روشن نمودن فضای داخلی یا بیرونی منزل بتوانداز محیط خانه شما نیز مراقبت نماید دوربین IMOU BULB CAM بهترین گزینه برای شما می باشد. امکان مکالمه دوطرفه، لنز باکیفیت 3 مگاپیکسل، آژیر داخلی، نوردهی مناسب، پشتیبانی تا کارت حافظه 256 گیگابایت، زاویه گردش 360 درجه، دید در شب رنگی، قابلیت تشخیص انسان و خودرو تنها بخشی از هزاران مشخصه منحصر بفرد این دستگاه به شمار می رود. شما خریداران گرامی در صورت داشتن سوال و یا نیاز به مشاوره تلفنی می توانید با کارشناسان ما در تماس بوده و از تجربیات آنان نهایت استفاده را ببرید.

مشخصات فنی دوربین لامپی آیمو

 

قیمت دوربین لامپی و چرخشی آیمو, خرید دوربین مداربسته لامپی, دوربین مداربسته چرخشی IMOU, دوربین مداربسته وایرلس آیمو, دوربین مداربسته مدل لامپی, دوربین لامپی چرخشی 3 مگاپیکسل, نمایندگی دوربین آیمو,دوربین حافظه دار IMOU



پرسش و پاسخ Imou
ارسال پرسش