دوربین ایمو مدل ranger rc 3mp
دوربین ایمو مدل ranger rc 3mp

دوربین مداربسته بیسیم آیمو مدل IMOU RANGER RC (4 مگاپیکسل)

  • کیفت تصویر 4MP QHD
  • دارای صدای دو طرفه
  • دارای دکمه تماس بر روی دوربین
  • دارای آژیر داخلی
  • پشتیبانی از صدای دو طرفه
  • دید در شب قوی
  • امکان تعقیب سوژه
  • پشتیبانی از حریم امن
  • امکان چرخش 360 درجه
2,950,000 تومان
8%
2,714,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی IMOU RANGER RC 4MP CAMERA

دوربین مداربسته آیمو رنجر آرسی Imou Renger RC

دوربین مداربسته ایمو رنجر RC یا (Imou Renger RC) یکی از تازه وارد های دوربین مداربسته ایمو Imou می باشد که فعلا نسخه 4 مگاپیکسلی آن در بازار ایران موجود می باشد اما این امکان وجود دارد که در آیند شاهد مدل های 3 و 5 مگاپیکسلی آن نیز باشیم که طبیعتاً قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. Ranger RC 4MP دارای امکانات بسیار متنوع و کاربردی است که علاوه بر کاربرد بیبی کم یا یک دوربین محافظت از کودک می توان از آن برای محیط کار و داخل منزل بمنظور مراقبت از آن نیز استفاده نمود. همانطور که می دانید IMOU زیر مجموعه شرکت معتبر و پرافتخار داهوا می باشد که دستگاه های آن در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و از این رو برای سالیان متوالی در بین 3 شرکت برتر در این حوزه قرار گرفته است.

بیشتر امکانات این دوربین همانند سری پیشین یعنی دوربین ایمو رنجر Imou Renger 2 می باشد اما یک تفاوت آن را بسیار خاص تر از قبل نموده است و آن طراحی و تعبیه کلید تماس با فردی است که مدیریت و مشاهده از راه دور از طریق مصب نرم افزار را بر عهده دارد. به این ترتیب کودک، افراد مسن و غیره با فشردن کلید تماس می توانند با فرد بیرون از خانه بصورت انتقال صدا دوطرفه در تماس باشند. دوربین 360 درجه، امکان ضبط تصاویر با کیفیت QHD، ردیابی سوژه، آلارم هشدار به همراه نصب بسیار آسان از دیگر ویژگی های منحصر بفرد آیمو رنجر آرسی می باشد که می توانید آن را با بهترین قممت از فروشگاه دوبی کا تهیه بفرمایید. 

 

دوربین آیمو رنجر RC

 

دوربین کوچک با توانمندی بسیار!

دوربین RANGER RC آیمو دارای ابعادی بسیار کوچک و جمع و جور است که قابلیت های بسیاری را در دل خود جا داده است که کمتر نمونه آن را در دیگر محصولات با ابعادی بزرگ تر دیده ایم. دوربین 4 مگاپیکسلی آن تصاویری باکیفیت بالا را در اختیار کاربر قرار می دهد و کاربر بواسطه چرخشی بودن آن می تواند هر زاویه ای را که مایل است بوسیله نرم افزار مشاهده نماید.

 

دوربین بیسیم ایمو RANGER RC

 

قابلیت مکالمه دوطرفه

این دوربین مداربسته وایرلس قابلیت مکالمه دو طفه بین فرد حاضر در محیط دوربین و فرد صاحب خانه را دارد. به این صورت که یک اسپیکر در پشت بدنه دستگاه صدای مدیر که بوسیله برنامه IMOU LIFE در ارتباز است را پخش می نماید و با داشتن یک میکروفون امکان انتقال صدا را نیز میسر می نماید. برق دستگاه نیز همانطور که در تصویر قابل مشاهده می باشد با یک کابل MICRO USB و یک اداپتور که در بسته بندی موجود است تامین می گردد.

نمای پشت و جلو دوربین

ویدئو آنباکس دوربین IMOU RANGER RC

 

برقراری مکالمه با یک چشم به هم زدن

شما می توانید به کودک و یا فرد مسن داخل خانه آموزش دهید تا در صورت نیاز به تماس با شما که برای خرید و یا کاری به بیرون از منزل می روید تنها با فشردن لوگو آب رنگ تماس که بر روی پایه دوربین قرار گرفته است با شما در ارتباط باشد. لازم به ذکر است که برای این ارتباط می بایست هر دو دستگاه یعنی دوربین و گوشی هوشمند شما به اینترنت متصل باشد.

تماس با یک کلیک

 

دنبال کودکت نگرد!

یکی از آپشن های خیره کننده این دوربین مداربسته قابلیت تعقیب سوژه می باشد و با این روش سوژه به هر قسمتی از فضای اتاق یا جایی که دوربین در آنجا نصب شده است برود لنز دستگاه نیز به دنبال آن می رود. با این روش می توانید در هر لحظه کودک خود را زیر نظر داشته باشید و از حال او مطلع باشید. این ویژگی در هنگام ورود افراد غیر مجاز مانند سارقین نیز کاربرد دارد و علاوه بر تشخیص و اعلام هشدار به گوشی شما آنان را زیر نظر می گیرد. 

تعقیب سوژه

 

از صداهای غیر عادی داخل خانه باخبر شو

این دوربین تحت شبکه طوری طراحی شده است تا صداهایی مانند گریه کودک و یا شکستن لیوان را تشخیص داده و فوراً آن را به شما گزارش دهد. به اینصورت می توانید  بدون اینکه در داخل خانه باشید از کودکتان مراقبت نمایید. همچنین می توانید با صحبت کردن با او و شنیدن صدایتان تا رسیدن به منزل او را آرام نمایید.

 

بیبی کم آیمو

 

نگهبان 24 ساعته

دید در شب هوشمند باعث می شود تا به محض تشخیص تاریک شدن هوا و عدم نور کافی محیط تصویر را به حالت دید در شب مادون قرمز در بیاورد تا کاربر بتواند در تاریکی نیز از اتفاقات در حال وقوع باخبر باشد.

محافظت 24 ساعته

 

تشخیص انسان

به کمک سیستم تشخیص در صورت قرار گرفتن فرد در مقابل دوربین گزارشی مبنی بر وجود یک فرد در خانه برایتان ارسال می شود. این ویژگی به هنگام مسافرت و عدم حضور شما در محیط بسیار گزینه مناسبی می باشد.

تشخیص انسان

قابلیت چرخش دوربین توسط کاربر

کاربر درصورت دریافت هشدار در خصوص حضور فرد و یا گریه کودک این امکان را دارد تا بتواند با کمک اپلیکیشن ایمو لایف و وارد شدن به قسمت PTZ لنز را به هرسمتی که مایل است بچرخاند. و در صورت لزوم از آن یک فیلم یا تصویر تهیه و در کارت کافظه گوشی خود ذخیره نماید.

 

دوربین گردان و چرخشی آیمو

 

تنوع در ذخیره سازی

3 روش کلی برای ضبط تصاویر برای شما مهیا می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید. یکی از ساده ترین روش ها خرید کارت حافظه SD است که طبق گفته سازنده درصورت تهیه حافظه 64 گیگابایتی می توان تا 4 روز تصاویر را بر روی آن ذخیره نمود و پس از طی این مدت فیلم های جدید بر روی قدیمی ترین تاریج جایگزین می شوند. این میزان مدت در حافظه 128 گیگ به 8 و در رم 256 به 16 روز افزایش پیدا میکند. روش دیگر خرید NVR آیمو است که امکان ذخیره برای مدت زمان بیشتری را برایتان فراهم میسازد بطوریکه قابلیت پشتیبانی تا هارد 8 ترابایت را دارد و این یعنی چیزی بیشتر از 100 برابر کارت حافظه. البته که این سیستم برای تعداد دوربین های زیاد صرفه اقتصادی دارد و اقتصادی ترین راه برای یک دوربین همان روش اول میباشد. روش سوم هم استفاده از فضای ابری رایگان به مدت 30 روز است که پس از طی شدن این زمان امکان بهره مندی از آن بصورت رایگان وجود ندارد.

 

 

حافظه دوربین IMOU

آژیر به محض ورود سارقین

به صدا در آمدن آژیر به هنگام ورود افراد غیر مجاز یکی دیگر از کاربردهای این دوربین چرخشی می باشد که می تواند باعث ترس آنان شده و محل را ترک نمایند. هرچند نباید از بلندگوی آن توقع ایجاد صدای بسیار بلندی را داشت اما در نوع خود یک عامل بازدارنده بسیار مناسب به حساب می آید.

دوربین آیمو رنجر ارسی

 

خرید دوربین آیمو RANGER RC 3 مگاپیکسل

قیمت دوربین IMOU به نسبت دیگر برند های متفرقه که کیفیت و ضمانت نامه درست و حسابی ندارند بسیار مناسب بوده و خرید آن را باارزش نموده است. فروشگاه اینترنتی دوبیکا با داشتن بیش از 15 سال فعالیت در زمینه عرضه و فروش سیستم های حفاظتی و نظارتی به عنوان یکی از نمایندگان فروش دوربین آیمو در ایران آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد. از این رو تمامی مدل های این شرکت با گارانتی اصلی و با کمترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد. لازم به ذکر است که این مجموعه دوربین IMOU را تنها با گارانتی اصلی عرضه می نماید و هرگز فریب افراد سودجو با ارائه قیمت پایین تر و باضمانت نامه متفرقه را نخورید.



پرسش و پاسخ IMOU RANGER RC 4MP CAMERA
ارسال پرسش