دوربین ایمو CELL GO
دوربین ایمو CELL GO

دوربین مداربسته 3 مگاپیکسل آیمو مدل IMOU CELL GO (بی سیم100%)

  • دوربین مداربسته شارژی (120 روز با یکبار شارژ)
  • امکان مکالمه دو طرفه
  • ضد آب و پشتیبانی از IP67
  • کیفت لنز 3 مگاپیکسلی QHD
  • امکان استفاده بصورت 100% بیسیم
  • پشتیبانی از حریم خصوصی
5,155,000 تومان
5%
4,897,250 تومان
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی IMOU CELL GO 3MP

دوربین وایرلس IMOU مدل CELL GO

دوربین مداربسته آیمو سل گو CELL GO یکی از جدیدترین تولیدات کارخانه محبوب IMOU می باشد که میتوان از آن به عنوان یک دوربین مداربسته شارژی نیز نام برد بدلیل استفاده از یک باتری 5000mAh به عنوان منبع تغذیه آن نیازی به هیچ نوع سیم کشی برای تامین برق ندارد و این توانایی را دارد تا به مدت 120 روز بصورت مدام به ضبط و محافظت از خانه یا محل کار شما بپردازد. این ویژگی محدودیت نصب به صفر رسانده و کاربر می تواند در هرجا که خواست از این دوربین مداربسته بی سیم استفاده نماید. از مشخصات این دوربین بیسیم ایمو IMOU می توان به باتری قابل شارژ، حافظه داخلی، دید در شب با کیفیت 2K، سیستم تشخیص انسان (Human Detection)، مکالمه دوطرفه با امکان تغییر صدا، استفاده به عنوان دوربین فیلمبرداری، مجهز به آژیر داخلی اشاره نمود. در صورتیکه نیاز به خرید دوربین آیمو سل گو (CELL GO 3MP) دارید اما هنوز از عملکرد آن اطلاعی ندارید می توانید نقد و بررسی آن را در ادامه مشاهده نمایید. 

 

دوربین باتری خور آیمو

 

دوربین بدون سیم!

این دوربین مداربسته به لطف باتری لیتیومی که در بدنه دوربین تعبیه شده می تواند با یکبار شارژ به مدت 120 روز برایتان کار نماید. درصورت اتمام شارژ باتری می توانید به وسیله کابل micro usb که در جعبه قرار داده شده است آن را شارژ نمایید. یکی دیگر از مزیت های این سیستم قابل تعویض بودن آن است که می توانید در صورت خرابی یا گذشتن طول عمر مفید ، آن را تعویض نمایید.

دوربین قابل شارژ ایموcell go

 

ثبت تصاویر واضح

با دوربین مداربسته آیمو imou cell go می توانید تمام جزئیات را با رزولوشن 3 مگاپیکسلی 2k ضبط کنید و از کیفیت بالا و شفاف آن لذت ببرید. بنابراین اگر بدنبال یک لنز 3 مگاپیکسلی هستید که بتواند جزئیات را برای شما نشان دهد ما به شما این دستگاه را پیشنهاد می دهیم که علاوه بر دوربین قابلیت تشخیص انسان را نیز داراست.

دوربین بی سیم cell go

 

سیستم تشخیص انسان (Human Detection)

 به کمک فناوری قدرتمند پردازش تصویر به سرعت سوژه (انسان) را در تصاویر پیدا می کند و فوراً یک اعلان به تلفن هوشمند شما ارسال می کند و به شما این امکان را می دهد تا بدون دریافت هشدارهای نادرست و آزاردهنده، موارد مهم را مشاهده کنید. تشخیص چهره انسان در دوربین آیمو Imou کمک می کند تا بتوانید اشخاص مختلف را زیر نظر داشته باشید. این مشخصه به شما کمک میکند تا در هر لحظه از روز در هر کجای دنیا که باشید شما را از ورود اشخاص ناشناس مطلع سازد. 

تشخیص انسان

 

مکالمه دوطرفه

مکالمه ی دوطرفه این قابلیت را داراست تا بتوان از طریق نرم افزار موبایل ایمو و بواسطه ی بلندگو و میکروفون بکار رفته در دوربین با افراد حاضر در محیط آن مکالمه برقرار نمود. این ویژگی برای افرادی که دارای کارمند و یا کارگر هستند و دارای کسب و کار هستند و یا میخواهند سارقین را فراری دهند بهترین گزینه بشمار می رود.

 

مکالمه دوطرفه

 

دوربین ضد آب

یکی از معیار های ضد آب بودن و میزان درجه حفاظت محصول IP می باشد که با توجه به استاندارهای جهانی تعریف میشود. دوربین ایمو مدل IPC-B32P-V2 دارای درجه حفاظتی IP65 بوده که این امکان را می دهد تا در بدترین شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار گیرد.

دوربین ضد آب

 

استفاده به عنوان دوربین فیلمبرداری

یکی از ویژگی های منحصر بفرد این دستگاه استفاده به عنوان دوربین فیلمبرداری است. شما با دست گرفتن آن می توانید کارگردانی نموده و از هر سوژه ای که خواستید تصویربرداری نمایید. ابعاد کوچک و کیفیت بالای IPC-B32P-V2 باعث شده است تا محبوبیتی بیش از پیش را تجربه نماید. با فشار دکمه Vlog دوربین LED به آرامی به رنگ آبی و قرمز چشمک می زند و دوربین به طور مداوم شروع به ضبط می کند. 

 

مجهز به آژیر داخلی

در صورت تشخیص ورود افراد غریبه به داخل خانه یا محل کارتان علاوه بر ارسال گزارش هشدار برای شما می تواند به وسیله آژیر تعبیه شده در داخل آن سارقین را فراری دهد.

آژیر

نداشتن درگاه حافظه

شاید یکی از معایب این محصول نداشتن درگاه کارت حافظه خازجی یا اکسترنال باشد که محدودیت هایی را ممکن است برایتان بوجود آورد. اما این شرکت برای رفاه بیشتر شما از یک حافظه 4 گیگابایتی داخلی در این دستگاه استفاده نموده است تا بتواند نیاز شمارا برآورده نماید. همچنین می توانید از سیستم فضای ابری آیمو نیز به مدت یکسال بصورت رایگان استفاده نمایید.

حافظه

قابلیت اتصال به پنل های خورشیدی

بدلیل بیسیم بودن دوربین cell go و داشتن یک باتری داخلی نیاز به شارژ نمودن آن پیدا خواهید کرد. این در فضاهایی که امکان دسترسی به دوربین سخت است کمی آزرده کننده می باشد اما می توانید با نصب یک پنل خورشیدی در کنار آن یک منبع تغذیه کارآمد بدست آورید.

پنل خورشیدی

6 حالت کار متنوع

خریدار می تواند 6 مد یا حالت را برای دستگاه انتخاب نماید که هریک کارکردی متفاوتی دارند برای مثال یکی از حالت ها بهینه ساز باتری می باشد که می تواند مدت زمان بیشتری شارژ باتری را نگه دارد که این حالت ممکن است شما را با محدودیت هایی مواجه نماید.

6 مد کارکرد

 

قیمت دوربین IMOU CELL GO

اگر به دنبال یک دوربین مداربسته شارژی صد در صد بیسیم هستید دوربین مداربسته ایمو سل گو (Imou Cell Go) قطعا یکی از بهترین انتخاب های شما در بازار داخل خواهد بود ، برد معتبر و کیفیت بالا و ده ها ویژگی دیگر این دوربین مداربسته بیسیم را به انتخابی قابل قبول و مطمئن برای شما بدل خواهد کرد. قیمت دوربین Imou Cell Go رو در کنار کارایی و امکاناتی که دارید باید قابل قبول ارزیابی نمود.

 



پرسش و پاسخ IMOU CELL GO 3MP
ارسال پرسش