آیفون تصویری کوماکس
آیفون تصویری کوماکس

دربازکن تصویری کوماکس CVD-70P

  • مانیتور 7 اینچ رنگی
  • پشتیبانی از ارتباط داخلی
  • 24 ماهه دو بی کا
موجود نیست
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 30 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دربازکن تصویری کوماکس مدل CVD-70P

آیفون تصویری کوماکس مدل CVD-70P محصولی متفاوت از برند برتر کوماکس میباشد . CVD-70P به صورت تبلتی یا بدون گوشی در بازار عرضه شده است . در ظاهر این مدل نسب سایر طراحی های مدل های بدون گوشی در این برند ، به علت طراحی ساده تر و زیبایی ظاهری منحصر به فرد خود ، بیشتر مورد توجه بازار مصرف قرار میگیرد . به طور کلی آیفون های تبلتی محصولی لوکس حساب میشود و در ساختمان هایی با پنل های کدینگ نیز قابلیت نصب دارد .در این مدل دربازکن کوماکس بدنه و پلت فروم اصلی کاملا صاف و یکدست است و در وسط این مدل مانیتور رنگی قرار دارد که در بالای آن علامت تجاری این برند نوشته شده است و در زیر مانیتور چند کلید تنظیمات نیز واقع شده است .

 

مشخصات مانیتور

دربازکن تصویری کوماکس مدل CVD-70P دارای مانیتور 7 اینچ تمام رنگی میباشد که دارای سیستم wide color LCD میباشد . با استفاده از این فناوری شما قادر هستید تصویری به مراتب روشن تر و با کیفیتی بهتر را داشته باشید و از طرفی این مانیتور دارای صفحه نمایشی کاملا لمسی است که با اشاره دست فعال میشود .

 

سیستم دو پنلی

اصولا در بیشتر دربازکن های  کوماکس شاهد سیستم های دو پنلی هستیم که این طراحی به این خاطر است که اگر منزل یا واحد اداری شما دارای دو درب ورودی باشد ، تنها با خرید یک دربازکن از دو پنل (زنگ درب وردی) استفاده کنید . از دیگر قابلیت های این سیستم این است که اگر واحد یا ساختمان شما یک درب ورودی داشته باشد ، شما میتوانید به جای پشتیبانی از درب دوم میتوانید یم دوربین مدار بسته را به آیفون خود نصب کنید .

 

قابلیت ارتباط بین واحدها

توانایی ارتباط بین واحدها سیستمی نو در آیفون های تصویری محسوب میشود که امکان ارتباط بین واحد ها را ایجاد کرده است . به طور مثال اگر شما در یک ساختمان پر واحد باشید با استفاده شماره گیری واحد مورد نظر میتوانید به صورت صوتی و از طریق آیفون خود ، این ارتباط را برقرار کنید .

 

ویژگی های Commax CVD-70P

پشتیبانی از ارتباط داخلی

ظاهری زیبا و منحصر به فرد

صفحه نمایش 7 اینچی با تصویری شفاف و باکیفیت

قابل اتصال به 2 دوربین اعم از پنل و یا دوربین مداربسته 

دارای صدایی واضح و باکیفیت حتی در بالاترین طبقات

دارای OSD Menu

در دو رنگ سفید و نقره ای

 

جمع بندی نهایی

استفاده از آیفون های تبلتی در مراکز اداری ، انبارها ، مراکز آموزشگاهی و منازل یا ویلا های لوکس کارایی دارد . در نهایت باید گفت خرید  دربازکن تصویری کوماکس مدل CVD-70P به معنی استفاده از یک آیفون با تمامی امکانات میباشد .

 

 


 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش