قفل درب ورودی maia یوکا
قفل درب ورودی maia یوکا

قفل دیجیتالی هوشمند یوکا مدل مایا Maia

  • بازشدن با اثر انگشت کارت و رمز
  • قابلیت بازشدن از طریق تلفن همراه
  • 24 ماهه یوکا
  • دستگیره دیجتال یوکا مایا با قابلیت بازکردن با اثر انگشت رمز و کارت و تلفن همراه قابلیت تعریف رمز یکبار مصرف هشدار در صورت وارد کـردن آسیب به قفل
35,800,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دستگیره دیجیتال یوما مدل مایا Yucca Maia

قفل دیجیتالی لوکا مدل مایا MAIA از لوکس ترین و شکیل ترین مدل های شرکت YUCCA بوده که در همان نگاه اول شما شیفته رنگ و طراحی بسیار زیبای آن خواهید شد. دلیل قیمت بالای آن نسبت به دیگر محصولات این برند را می توان در طراحی  و کیفیت بالاتر آن دانست بطوری که می توان مایا را یکی از گران قیمت ترین دستگیره دیجیتالی کمپانی یوکا کره دانست که از هیچ چیزی برای بهتر شدن این کالا دریغ نکرده است.

طراحی زیبا، ظاهری مدرن و ساخت بادوام و باکیفیت، مجموعه عواملی هستند که دستگیره دیجیتال Yucca Maia را از سایر مدل‌ها متمایز کرده‌اند. این قفل دیجیتال زیبا امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قابلیت باز شدن درب با کارت، امکان تعریف ۵۰ کارت تگ برای باز کردن قفل، قابلیت شناسایی ۱۰۰ اثرانگشت، امکان تعریف ۵ رمز متفاوت به‌ صورت همزمان، حسگر اثرانگشت، کشیدن پترن و درنهایت قابلیت باز شدن درب با گوشی تلفن همراه از دیگر امکاناتی است که قفل دیجیتال یوکا مدل مایا ارائه می‌کند.

دستگیره دیجیتالی یوکا مدل مایا

 

کاربری دستگیره هوشمند

اگر خیال دارید سطح اماکن اداری، تجاری یا مسکونی خود را به‌ روز کنید و یا حتی اگر می‌خواهید که شانس فروش خانه با قیمت بیشتر را افزایش دهید، تجهیز درب منزلتان با دستگیره هوشمند یوکا مایا گزینه‌ای هوشمندانه محسوب می‌شود.

 

دستگیره مایا

امکانات دستگیره دیجیتالی یوکا MAIA

قابلیت رمز خیالی

یکی از مشکلاتی که ممکن است با ان روبرو باشید این است که نمی خواهید اطرافیان متوجه رمز ورود شما شوند و همواره باید سعی میکردید تا مانع از دیده شدن آن شوید. ولی با استفاده از قابلیت رمز خیالی شما قادر خواهید بود قبل یا بعد رمز اصلی اعدادی را وارد نمایید تا دیگران متوجه رمز اصلی شما نشوند.

 

قفل کودک

با استفاده از دکمه ای که بر روی بدنه داخلی دستگاه قرار گرفته می توانید مانع از باز شدن درب از داخل شوید. این ویژگی برای کودکان و یا افرادی که دچار آلزایمر می باشند بسیار کاربردی است.

 

سنسور حریق

این دستگیره دیجیتال به سنسور حریق مجهز است و درصورت افزایش دمای محیط به بیش از ۶۰ درجه سانتی‌گراد، به کاربران هشدار حریق خواهد داد. این هشدار روی تلفن همراه هم قابل دریافت است و حتی اگر در خانه نباشید، از آنچه در محیط جریان دارد باخبر خواهید شد تا قبل از آنکه هر اتفاقی بیفتد، بتوانید کاری انجام دهید.

 

حالت مزاحم نشوید

فعال کردن حالت مزاحم نشوید باعث ایجاد محدودیت دسترسی از بیرون شده و امکان باز کردن قفل در فقط از طریق کلید مکانیکی امکان پذیر است.

دستگیره دیجیتالی maia

 

قفل خودکار

اگر پس از خروج از خانه فراموش کردید درب را پشت سرتان ببندید، سیستم قفل اتوماتیک در این قفل این کار را برای شما انجام خواهد داد.

 

 ورود  دو مرحله ای

یکی دیگر از قابلیت‌های این دستگیره دیجتال هوشمند یوکا ، سیستم ورود دومرحله‌ای است. شما می‌توانید قبل از خروج طولانی ‌مدت از محیط، سیستم ورود دومرحله‌ای را روی قفل فعال کنید. به‌ این ‌ترتیب هر کاربری که قصد ورود به مکان موردنظر را داشته باشد، باید از دو مرحله برای ورود استفاده کند.

 

چرا قفل دیجیتال یوکا؟

یوکا یکی از برترین برندهای ارائه دهنده تجهیزات امنیتی الکترونیک و هوشمند در جهان است. این برند کره‌ای باسابقه، توانسته است با ارائه طیف وسیعی از گجت‌های هوشمند امنیتی، جای خود را در دل کاربران ایرانی باز کند.

 

امکانات

  • دارای طراحی بسیار ظریف و زیبا
  • دسترسی به قفل توسط: رمز، اثرانگشت ، کارت ، تلفن همراه، رمز یکبار مصرف و پترن
  • امکان باز کردن و کنترل قفل از طریق تلفن
  • مجهز به سنسور اثر انگشت پیشرفته نیمه هادی
  • شــرط دو مرحله ای رمز به همراه اثر انگشت یا کارت برای افزایش امنیت
  • کنـترل میـزان صدای دستگاه جهت جلوگیـری از ایـجاد مزاحمت بـرای همسایگان
  • اسکنر اثر انگشت غیر قابل تقلب سنسور ضد لک اثر انگشت
  • غیر فعال شدن قفل پس از ۵ بار ورود رمز اشتباه
  • هشدار در صورت وارد کـردن آسیب به قفل و یا تلاش برای ورود غیر مجازقابلیت باز شدن از طریق پترن
  • قابلیت باز شدن از طریق تلفن همراه
  • قابلیت باز شدن از طریق کارت تا ۵۰ کارت
  • قابلیت باز شدن با اثر انگشت تا ۱۰۰ اثر انگشت
  • قابلیت باز شدن از طریق کد تا ۵ رمز
  • رمز یکبار مصرف

 

مشخصات فنی

 

گارانتی باید اینطوری باشه!

یکی از مهمترین ویژگی های این برند نسبت به باقی شرکت ها تعویض محصولات  در صورت خرابی به مدت 2 سال است که نشان دهنده اطمینان از کیفیت و طول عمر بالای تولیدات یوکا می باشد. خدمات پس از فروش مادام العمر این کمپانی یکی دیگر از مزایای آن بشمار میرود که قابل تحسین است. پس اگر قصد خرید دستگیره هوشمند با بالاترین کیفیت و بهترین خدمات را دارید ما به شما برند یوکا را معرفی می نماییم.

 

حرف آخر

اگر قصد انتخاب و خرید دستگیره هوشمند آپارتمانی زیبا و لاکچری دارید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و قیمت آن برای شما اهمیتی ندارد می توانید از قفل هوشمند دیجیتالی Maia برای منزل یا محل کارتان استفاده نمایید تا جلوه و زیبایی چندین برابری را به خود و دیگران هدیه نمایید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش