دستگیره دیجیتال سامسونگ مدل SHS-P718
دستگیره دیجیتال سامسونگ مدل SHS-P718

دستگیره دیجیتال سامسونگ مدل SHS-P718

  • سیستم آلارم اعلام سرقت و حریق
  • حریم خصوصی ( شب بند )
  • رمز، کارت ، اثر انگشت
  • کلید مکانیکی اضطراری
48,000,000 تومان
5%
45,600,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی PUSH PULL Handle with Fingerprint Model SHS-P718

دستگیره دیجیتال سامسونگ مدل SHS-P718

دستگیره دیجیتال P718 سامسونگ قابلیت‌های بسیاری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دستگیره دیجیتال توانایی تشخیص تگ، رمز عبور و اثر انگشت را داراست، بنابراین شما می‌توانید از هرکدام از این ابزارها برای کنترل تردد در ساختمان خود استفاده کنید. با استفاده از این دستگیره، شما می‌توانید استفاده همزمان از رمز عبور و کارت را فعال کنید. به عبارت دیگر، در صورتی که کارت را فراموش کرده باشید، می‌توانید از رمز عبور استفاده کنید و اگر رمز عبور را به یاد نیاورید، می‌توانید از کارت خود استفاده کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا دسترسی برخی از افراد به بخش‌های مختلف را با استفاده از کارت و برخی افراد دیگر را با استفاده از رمز عبور تنظیم کنید. علاوه بر این، در شرایط اضطراری مانند قطع برق، می‌توانید از 5 کلید کامپیوتری موجود در این دستگیره استفاده کنید. قفل دیجیتال سامسونگ یکی از معتبر ترین و مشهور ترین برند در سراسر دنیا به شمار می آید.

 

نحوه کارکرد و دسترسی قفل درب دیجیتال

قابلیت های دستگیره دیجیتال سامسونگ

 

بطور کلی این دستگیره دیجیتال طراحی متفاوتی دارد. به نحوی که اگر هر یکی از روش های ورود به مکان برای شما امکان پذیر نبود می توانید از دیگر روش استفاده کنید.

 

قابلیت روشن شدن خودکار صفحه کلید

قفل دیجیتال سامسونگ

با نزدیک شدن به درب ورودی (فاصله کمتر از 50 سانتی متر)، قفل در با نور LED روی صفحه کلید از شما استقبال می کند. حتی نیازی نیست صفحه کلید را با دستان خود لمس کنید چرا که این محصول بصورت اتوماتیک این کار را انجام می دهد. اگر کسی بیش از یک دقیقه جلوی قفل درب بماند، صدای هشدار به صدا در می‌آید.

 

هشدار حرکت مشکوک

دستگیره سامسونگ

هنگامی که حسگر IR مجهز شده روی دستگیره حرکت مشکوکی را برای مدت طولانی تشخیص دهد، قفل درب یک آژیر هشدار به صدا در می‌آورد تا افراد مشکوک را دفع کند.

 

ساختاری مقاوم و ضد هک

قفل دیجیتال سامسونگ

با ادغام دسته و بدنه اصلی برای تشکیل یک ساختار مستحکم و همچنین محافظت از رمز عبور و رمزگذاری، قفل در ساخته شده است تا از هرگونه نفوذ خارجی اجباری جلوگیری کند و شما و عزیزانتان را ایمن نگه دارد.

 

تنظیم ضد سرقت با یک لمس

دزدگیر

ویژگی پیشگیری از مزاحم را با یک لمس راه اندازی کنید تا خانه خود را در زمانی که خانواده شما دور هستند از سرقت محافظت کند. در طول این ویژگی، درصورتی ک دزد از طریق پنجره ,وارد خانه شود، هنگام تلاش برای خروج به موجب دست زدن به دستگیره از داخل منزل آژیر خطر به صدا درمی آید.

 

ویژگی های دستگیره دیجیتال سامسونگ Samsung SHP-DP718

  • بازکردن از طریف رمز ، کارت و اثر انگشت
  • کلید مکانیکی (برای موارد اضطراری)
  • قفل اتوماتیک
  • سنسور IR
  • حریم خصوصی (شب بند)
  • سیستم ضد شوک
  • سیستم آلارم اعلام سرقت
  • سیستم الارم اعلام اتمام باتری

 

 

بالا بردن امنیت منزل با دستگیره هوشمند سامسونگ

دستگیره سامسونگ

 

پنل اثر انگشت دستگیره دیجیتال سامسونگ shs-p718 دارای سیستم بایومتریک می‌باشد. در این نوع سیستم باید جریان خون در دست گردش داشته باشد وگرنه دستگاه اثر انگشت را شناسایی نمی‌ کند. بنابراین به هیچ عنوان نمی‌ توان آن را هک یا از اثر انگشت کپی شده استفاده کرد. این مدل قفل جهت راحتی در رفت و آمد دارای سیستم IR می‌باشد که بدون نیاز به لمس آن صفحه کلید روشن شده و می‌توانید به راحتی رمز را وارد کنید. قفل هوشمند سامسونگ SHS-P718 (قفل رمزی و اثر انگشتی) دارای استانداردهای معتبر جهانی (KS&KPS) می‌باشد که می‌تواند امنیت را برای شما فراهم آورد.

 

گارانتی و خرید دستگیره هوشمند سامسونگ shs-dp718

برای خرید دستگیره دیجیتال سامسونگ می توان خاطر جمعی کاملی داشت چرا که تمامی محصولات این شرکت از گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله برخوردار هستند. برای خرید و تحویل درب منزل می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دو بی کا ثبت سفارش کنید.



پرسش و پاسخ PUSH PULL Handle with Fingerprint Model SHS-P718
ارسال پرسش