دستگیره دیجیتال روک ROOK H220

  • قابلیت شناسایی 100 عدد کارت و رمز
  • دارای دو عدد کلید مکانیکی
  • اتصال به ریموت و آیفون تصویری
  • سیستم صوتی آلارم اتمام باتری
  • دارای شش سال گارانتی
12,500,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Rook H220

قفل دیجیتال هوشمند روک ROOK H220

قفل دیجیتالی روک مدل Rook H220 از سری h قفل دیجیتال روک دارای دستگیره ای اهرمی می باشد. این دستگیره دیجیتال با وجود داشتن قابلیت های فراوان و بسیار کاربردی نسبت به دیگر قفل های دیجیتال نسخه اقتصادی تری به شمار می رود. این قفل بر روی انواع درب های چوبی، ضدسرقت، فلزی و شیشه سکوریت قابل نصب بوده و روی زبانه های مختلف سوار می شود. این دستگیره قفل هوشمند با تعریف انواع روش های دسترسی علاوه بر کلید های مکانیکی اش می تواند در مکان های پر رفت و آمد بسیار کاربردی باشد. این قفل همانند سایر قفل های سری H برند روک دارای دستگیره اهرمی می باشد. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول با ما همراه باشید.

 

دستگیره دیجیتال روک Rook H220

 

روش های دسترسی در قفل دیجیتال روک h220

در قفل دیجیتال روک مدل h220 شما می توانید بجز خودتان تا 299 کاربر اجازه دسترسی دهید. 9 کاربر ادمین و 290 کاربر معمولی. کاربران ادمین، کاربرانی هستند که توانایی اضافه کردن کاربران جدید و ویرایش تنظیماتی از این قبیل را دارند. این قفل دیجیتال به طور کلی به 5 روش قابل دسترسی می باشد. همچنین می توانید درصورت نیاز تایین کنید تا افراد با داشتن دو دسترسی توانایی ورود را داشته باشند. روش های ورود با این قفل دیجیتالی از این قبیل هستند:

 

  • رمز عبور: با این قفل دیجیتالی شما می توانید به تعداد 100 کاربر اجازه ورود از طریق رمز ورود هر فرد را بدهید. که هر یک از این کاربران رمز عبور اختصاصی خود را می تواند داشته باشد. همچنین با وجود تابع رمز رندوم می توانید از حدس زده شدن رمز پیشگیری کنید.
  • اثرانگشت: به وسیله این دستگیره قفل هوشمند می توانید تا تعداد 100 کاربر را اجازه ورود از طریق اثرانگشت دهید. حسگر اثر انگشتی این قفل از نوع خازنی است و دقت بالایی دارد و سرما و گرما اختلالی در پروسه تشخیص ایجاد نمی‌کند
  • کارت یا تگ: کارت ها و تگ های ورودی یکی دیگر از راه های دسترسی به این قفل می باشد که تا 100 کاربر می توانند با داشتن این تگ ها و یا کارت ها از آن استفاده کرده و ورود یا خروج داشته باشند.
  • کلید مکانیکی: علاوه بر تمامی موارد ذکر شده بالا همواره می توانید از کلید های مکانیکی این قفل استفاده کنید تا ورود و خروج با سهولتی داشته باشند.

 

قفل دیجیتالی روک

قفل کودک در قفل دیجیتال H220

از شاخص ترین ویژگی ها و قابلیت های قفل دیجیتالی روک مدل h220 می توان به قفل کودک اشاره نمود. این ویژگی کاملا با دیگر ویژگی دستگیره و قفل های دیجیتالی به نام حریم خصوصی متفاوت می باشد. کاربرد قفل کودک زمانی به چشم می آید که فرزند خردسال و یا سالمند دارای اختلال حواسی در منزل دارید که نگران هستید زمانی که در منزل حضور ندارید از آنجا خارج شوند و مشکلاتی به وجود آید. بدین صورت که با فعال کردن این ویژگی درب به طور کامل از درون منزل قفل می شود و حتی با چرخاندن دستگیره درب باز نخواهد شد. این مساله تا زمانی ادامه خواهد داشت که به صورت یکی از ویژگی های دسترسی درب را باز کنید.

 

انواع آلارم های هشدار قفل دیجیتال H220

قفل روک h220

بطور کلی قفل دیجیتال روک دارای چهار نوع آلارم می باشد تا در حالت های مورد نیاز ادمین های قفل را مطلع سازد:

  • آلارم ضد شوک: یکی از روش‌هایی که توسط سارقان برای باز کردن قفل‌ها استفاده می‌شود؛ وارد کردن ولتاژ بسیار بالا به آنهاست تا باعث خرابی ققل شود که در این صورت آلارم هشدار به سرعت به صدا در می آید.
  • آلارم ضد حریق: سنسور تشخیص دود و یا گرمای بالا نصب شده روی این قفل‌ دیجیتالی در هنگام بروز واقعه، سیستم اعلام حریق را به سرعت فعال خواهد کرد تا اطفا حریق انجام شود.
  • آلارم ضد سرقت: در صورت چندین بار تلاش برای ورود با روش های دسترسی در صورتی که دسترسی وجود ندارد و یا تلاش برای اعمال فشار فیزیکی برای مثال توسط دیلم قفل به سرعت اعلان هشدار می کند.
  • آلارم هشدار باتری: درصورت کم ماندن شارژ باتری نیز آلارم هشداری برای شما به صدا در می آید. اگر به هر دلیلی به آلارم اتمام باتری توجه نکردید، منبع تغذیه پاوربانکی این قفل به کمکتان می‌آید تا بتوانید از طریق یک پاوربانک و کابل اندرویدی قفل را موقتا شارژ نمایید.

 

منبع تغذیه قفل دیجیتال H220

با وجود منبع تغذیه و باتری لیتیومی قفل دیجیتال H220 دیگر نیازی به خرید باتری ندارید و هرزمانی که شارژ باتری کم شود با آلارم متوجه خواهید شد تا قفل را شارژ کنید. درصورت بی توجهی به این آلارم نیز بصورت اتوماتیک قفل روی حالت تغذیه روی منبع اضطراری قرار می گیرد و می توانید بطور موقت از قفل استفاده کنید. این منبع تغذیه اضطراری نیز توسط یک کابل یو اس بی متصل به پاوربانک و یا برق شهری قابل شارژ موقت می باشد.

قفل دیجیتال روک h220

اتصال به آیفون، خانه هوشمند و ریموت

این قفل دیجیتال هوشمند توانایی اتصال به آیفون و ریموت را دارد و این قابلیت زمانی بیشتر به چشم می آید که نیاز نیست برای باز کردن درب هر دفعه از جای خود نیاز به حرکت داشته باشید و توسط ریموت و یا آیفون تصویری درب را باز می کنید. همچنین در برخی منازل و یا شرکت ها که سیستم خانه هوشمند در آن ها فعال هست بصورت آپشنال و انتخابی می توانید این قفل را به این سیستم متصل کنید تا کنترل بهتری روی لوازم الکترونیکی و دیجیتالی خود داشته باشید.

 

ویدیوی دستگیره قفل هوشمند روک مدل h220

 



پرسش و پاسخ Rook H220
ارسال پرسش