موتور کرکره ساید 300 ای سی اکسز
موتور کرکره ساید 300 ای سی اکسز

موتور کرکره برقی اکسز مدل ساید 300AC سیم پیچ مس

  • قابلیت نصب باتری بکاپ
  • سیم پیچ تمام مس
  • دارای کلید دستی سه وضعیتی
  • مناسب برای تردد بالا
  • بسیار کم صدا
  • کلید سه حالته سیم دار
  • صفحه پلیت قدرتمند با ضخامت 3/5 میلیمتر
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی ACCESS 300AC

 موتور کرکره برقی اکسز مدل 300AC سیم پیچ مس

موتور کرکره برقی اکسز 300AC سیم پیچ مس ، که برای درب هایی با وزن 300 کیلوگرم با حداکثر ارتفاع 6 متر طراحی و به بازار عرضه شده است. کرکره برقی اکسز برای وزن 300 کیلوگرم دارای دو محصول AC و DC می باشد یکی از آنها دارای موتور 24 ولت می باشد و از باتری UPS بهره می برد و کاربران می توانند با توجه به نیاز خود یکی از این دو را انتخاب و خریداری نمایند.

 

از ویژگی های موتور ساید 300 AC بدون UPS می توان به قدرت لیفت ۳۰۰ کیلوگرم،  سیم پیچ ۱۰۰% مس، ولتاژ کارکرد ۲۲۰ ولت ای سی، گشتاور۴۱۲ نیوتن. متر، دور موتور 5.4 R.P.M، دارای استاندارد حفاظتی IP44، دارای 3 عدد ریموت لرنینگ و گارانتی 2 ساله اشاره نمود. موتور ساید ۳۰۰ کیلو کرکره برقی اکسس دارای کلید دستی سه حالته می باشد که به شما امکان کنترل موتور را بدون نیاز به ریموت می دهد.

موتور ساید 300 ای سی

سیم پیچ مسی موتور 24 ولت اکسز 300

وجود سیم پیچ مسی باعث بالا رفتن طول عمر موتور و جلوگیری از استهلاک آن میشود. به این صورت که مس دارای ظرفیت گرمایی یا حرارتی بالایی است و از انتقال گرما به موتور در صورت باز و بسته شدن مکرر، جلوگیری میکند. این امر باعث افزایش طول عمر موتور میشود به همین منظور پیشنهاد میشود برای ساختمان های پر تردد و یا ساختمان هایی که وزن کرکره برقی آنها سنگین است، از موتور سیم پیچ مسی استفاده نمایید.

 

موتور قدرتمند

این موتور کرکره برقی دارای گشتاور 168 نیوتن متر بوده و برای دربهای کرکره برقی پارکینگ و فروشگاه ها تا وزن 300 کیلوگرم بسیار مناسب است. قدرت ورودی این موتور 24 ولت بوده و توان جابجایی تیغه کرکره را تا ارتفاع حداکثر 6 متر با سرعت 6.5 دور در دقیقه دارد.

 

درجه حفاظتی IP44

درجه حفاظتی، در واقع عددی است که روی بدنه موتور درج میشود و نشان دهنده میزان حفاظت آن در برابر تغییرات جوی و نفوذ آب و رطوبت به داخل موتور است. این درجه حفاظتی با علامت IP تعیین میشود. درجه حفاظتی IP44 بالاترین درجه حفاظتی است و نشان دهنده بالاترین سطح مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت است.

 

خلاص کن زنجیری

موتور ساید دارای زنجیر رها کننده هستند تا در صورت قطع برق به شما کمک کند بصورت دستی کرکره را به بالا یا پایین هدایت نمایید. این زنجیر ها درون یک کیسه قرار دارند تا نمای زیباتری را به فضای شما بدهند با باز کردن روکش و چرخاندن زنجیر شاهد تغییر وضعیت کرکره می شوید. نکته ای که باید به آن توجه نمایید از فشار آوردن و کشیدن بیش از اندازه زنجیر خودداری نموده چراکه باعث صدمه دیدن کلاچ دستگاه می شود.

 

نصب موتور کرکره برقی

یکی از نکاتی که می تواند تعیین کننده طول عمر موتور کرکره باشد طریقه نصب اصولی توسط تکنسین های نصب باتجربه و ماهر است. همین نکته ی کوچک بعضا در برخی کاربران رعایت نمی شود و بدنبال ارزانترین هزینه برای نصب میروند و نتیجه کار آن چیزی نیست که انتظار خواهند داشت لذا فروشگاه دو بی کا وظیفه ی خود می داند تا رضایت حداکثری مشتریان خود را بدست آورد و از این رو با معرفی نصابان ماهر و باتجربه به خریداران با صرف پایین ترین قیمت این وظیفه را به بهترین شکل انجام نماید. 



پرسش و پاسخ ACCESS 300AC
ارسال پرسش