آرام بند NHN سری 400

  • در دو رنگ طلایی و نقره ای
  • درب 20 تا 100 کیلوگرم
  • عملکرد سه سرعته
  • نوع آرامبند: هیدرولیک
  • با نیروی قابل تنظیم با طراحی پیشرفته
  • گارانتی 10 ساله
  • بدنه پیشرفته و ظریف
  • جنس از برنج و فولاد ضد زنگ
8,500,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 14 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی doorcloser nhn400

جک آرام بند سه زمانه ان اچ ان 400

ان اچ ان ژاپن همواره به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح فنر آرام بند، یراق آلات و قفل درب های ساختمانی در سطح جهان مطرح بوده است. آرام بند NHN-400، یکی از محصولات محبوب برند ژاپنی NHN است و دارای نشان استاندارد CE اروپا می‌باشد. این آرام بند NHN از نوع کتابی بوده و قابلیت تنظیم از قدرت شماره 2 تا 5 را دارد که با توجه به ابعاد و زون درب و با راهنمایی جدول زیر میتوانید آرامبند را تنظیم ننماییید و همچنین توانایی جابجایی درب هایی با وزن 20 تا 100 کیلوگرم را دارد و برای درب های چوبی و فلزی مناسب است. همچنین این محصول دارای کاور و بازوی استنلس استیل بوده و در دو رنگ نقره ای و طلایی به بازار عرضه شده است.

 

جدول تنظیم قدرت آرام بند NHN سری 400

 

کیفیت عملکرد و طراحی آرام بند بالای دری NHN400

اولین و مهم ترین نکته درباره این آرام بند ، استفاده از سه پیچ تنظیمی است که به نصب‌ کننده اجازه می‌دهد درب را با تولید صدای بسیار کم به آرامی باز و بسته کند. پیچ اول برای تنظیم سرعت بسته شدن از زاویه 180 تا 15 درجه، پیچ دوم برای تنظیم سرعت بسته شدن از زاویه 15 تا صفر درجه، و پیچ سوم برای تنظیم قدرت فنر داخلی آرام بند مورد استفاده قرار می‌گیرد. آرام بند سه سرعته درب نفرو ان‌اچ‌ان ژاپنی NHN-400، با باریکی و طراحی زیبای خود، توجه ما را به خود جلب کرد. ان‌اچ‌ان کوشیده است تا این آرام‌بند را به گونه‌ای زیبا طراحی کند که نظر هر خریداری را به خود جلب کند.

NHN-400 نه تنها بسیار باریک است، بلکه دارای یک قاب طراحی شکیل از جنس استیل است که پیچ‌های تنظیم آرامبند در آن پنهان شده‌اند، تا زمانی که از نزدیک مشاهده می‌شود، فرد در زیبایی و ظرافت آن فرو می‌رود. این آرام‌بند ابعادی به ارتفاع ۵۵ میلی‌متر، ضخامت ۳۹ میلی‌متر و عرض ۲۳۶ میلی‌متر دارد که حس محصولی از رده بالا و بسیار باکیفیت را به مشتری القا می‌کند. دو پیچ تنظیم سرعت و یک پیچ تنظیم قدرت فنر آرام‌بند در بدنه آن جلوه‌ی خاصی ایجاد کرده‌اند.

 

کاتالوگ آرام بند و ویدیوی راه اندازی و نصب آرام بند بالای دری NHN400

مشاهده کاتالوگ راهبند NHN400

 

جمع بندی و خرید آرام بند سه سرعته NHN400

آرام‌بند سه سرعته درب نفرو ان اچ ان ژاپنی NHN-400، تمامی ویژگی‌هایی که نسل پیشین آن را به یک محصول بسیار محبوب تبدیل کرده بود، با خود حمل می‌کند. طراحی زیبا و جذاب همراه با بهبود کارکرد، عمر طولانی، قابلیت‌های بیشتر و امکان استفاده از قاب‌های متنوع با طراحی و رنگ‌بندی‌های مختلف، تنها بخشی از ویژگی‌هایی هستند که این محصول ان اچ ان را به یک خرید با ارزش و بسیار ارزشمند تبدیل می‌کنند. برای خرید می توانید از فروشگاه اینترنتی دو بی کا ثبت سفارش کنید و درب منزل محصول را تحویل بگیرید.



پرسش و پاسخ doorcloser nhn400
ارسال پرسش