پنکه سقفی سیماران مدل 1056
پنکه سقفی سیماران مدل 1056

پنکه سقفی سیماران مدل SCF-1056

  • 3 پره با توان 90 وات
  • دارای 5 سرعت
  • قابلیت چرخش معکوس
  • سایز پره 56 اینچ
  • حداکثر سرعت 320 دور در دقیقه
  • رنگ بدنه سفید
  • گارانتی 12 ماهه سیماران
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Simaran Ceiling Fan Model 1056

پنکه سقفی سیماران مدل SCF-1056

یکی ازوسایلی که در شهر هایی با آب و هوای معتدل و خنک بسیار محبوب و پرطرفدار است پنکه سقفی بوده و علت آن عدم نیاز خانه ها به وسایل سرمایشی مانند کولرهای آبی و گازی است و تنها با به گردش درآمدن جریان هوا می توان احساس آسایش و راحتی نمود. پنکه سقفی سیماران مدل SCF-1056 یکی از دو مدل تولید شده این شرکت است که دارای توانی معادل 90 وات و با قطر موتور 226 میلی متر را دارد. لازم به ذکر است که اصلی ترین قسمت یک پنکه سقفی نوع سیم پیچ بکاررفته در آن می باشد و از این رو سیماران از یک سیم پیچ مس برای افزایش طول عمر و بالا بردن کیفیت دستگاه استفاده نموده است.

سایز پره های پنکه سقفی سیماران 1056 56 اینچی بوده و سرعت حرکت پره های آن به 5 حالت تقسیم می شود که در سریع ترین حالت به 320 دور در دقیقه می رسد و کاربر می تواند به دلخواه تنظیم نماید. از مهم ترین ویژگی های این پنکه سقفی سیماران می توان به قابلیت چرخش در دو جهت ساعتگرد و پادساعتگرد اشاره نمود که در حالت تابستانی در وضعیت پادساعتگزد و در زمستان بصورت ساعتگرد قرق میگیرد که در ادامه به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.

 

پنکه سقفی سیماران مدل 1056

 

بهره مندی از 5 سرعت مختلف

این پنکه دارای یک کنترل کننده سرعت میباشد که همانند گذشته بر روی دیوار نصب می شود و این امکان را به شما می دهد تا از سرعت 1 تا 5 آن استفاده کنید که می توانید تصویر آن را در پایین مشاهده نمایید.

کنترلر سیماران

 

دارای مد زمستانی

این پنکه سقفی دارای وضعیت گرمایش نیز میباشد و در فصل زمستان قادرند گرمای تولید شده توسط سیستم های گرمایشی مانند بخاری، شوفاژ و... را درون ساختمان به خوبی پخش كنند، این عمل با چرخش معكوس پره‌های پروانه آن امكان پذیر است. همانطو که می دانید جریان هوای گرم بدلیل سبک بودن در زیر سقف جمع می شود و با این کار می توانید گرمای محیط را به جریان بیندازید.

 

موتور سیم پیچ تمام مس

سیم پیچ ها به دو دسته مس و آلومینیوم طبقه بندی میشوند که مس بدلیل عملکرد بهتر در رسانایی و همچنین طول عمر بیشتر بسیار مناسب تر از آلومینیوم بوده اما در عوض قیمت بسیار بیشتری دارد و این کار هزینه تمام شده را بسیار بالا می برد که می توان گفت مقرون بصرفه و ارزنده است.

 

چگونگی تشخیص حالت پنکه؟

برای تشخیص حالت سرمایش یا گرمایش پنکه، زمانیکه از پایین نگاه کنیم هنگامی که پنکه به صورت پادساعتگرد بچرخد روی حالت سرمایش یا تابستانه و هنگامی که به صورت ساعتگرد بچرخد روی حالت گرمایش یا زمستانه است. همچنین روی حالت سرمایش می‌توانید جریان باد پنکه را به خوبی احساس کنید اما در حالت گرمایش جریان هوای چندانی احساس نمی‌‌شود.

راهنمای فن

 

خرید پنکه سقفی ایرانی

درصورتیکه نیاز به خرید پنکه سقفی دارید می توانید با ثبت سفارش محصول مدنظر خود در فروشگاه اینترنتی دوبیکا آن را در کمترین زمان ممکن و با پایین ترین قیمت موجود در بازار تحویل بگیرید. همچنین می توانید با شماره گیری تلفن های فروشگاه دوبیکا با همکاران ما در ارتباط باشید.

 

ارزان ترین پنکه سقفی

اگر بخواهیم به شما یک نصیحتی کرده باشیم این است که هرگز به سراغ خرید ارزان ترین پنکه سقفی از برند های متفرقه نروید چراکه نمی توان به کیفیت قطعات و خدمات پس از فروش آنها اعتماد نمود و سعی نمایید از برند هایی که سابقه ی زیادی در این حوزه دارند استفاده نمایید.



پرسش و پاسخ Simaran Ceiling Fan Model 1056
ارسال پرسش