Cisa Lock
Cisa Lock

قفل برقی حیاطی سیزا

  • مدل 671
  • مخصوص درب های نفرو
  • کیفیت ساخت بالا
  • موجود
5,300,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 01 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

قفل برقی سیزا مدل 671

قفل حیاطی سیزا 671 مخصوص درب های نفررو دو دو جهت برای درب های چب باز شو و راست باز شو عرضه شده است  که به کیفیت و کارکرد مناسب مشهور هستند. این قفل برقی ساخت کشور ایتالیا بوده و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. برند Cisa که در کشورمان به قفل برقی کله گاوی خود مشهور شده و محبوبیت آن به حدی رسید که کارخانه های داخل کشور نیز تصمیم به کپی برداری از آن گرفته اند . همانطور که از گذشته این حرف گفته می شده است که هیچ گرانی بی حکمت نیست دلیل قیمت نسبتا بالای قفل سیزا نیز دلیلی دارد که از مهم ترین آن می توان به طراحی اصولی و بهترین متریال در ساخت آن اشاره کرد.

قفل درب حیاطی 671

قفل درب حیاط سیزا ایتالیا مدل 671 ضد سرقت بوده و با فشار آوردن و گذاشتن کارت در بین زبانه نیز کسی قادر به بازکردن آن نخواهد بود. این قفل دارای 3 کلید ساده اما از بهترین مواد تولید شده است که عمر دستگاه را بواسطه ضد خوردگی و زنگ زدن بالا می برد. همچنین درصورتی که بخواهید می توانید از سیستم ریموتی برای بازکردن درب نیز استفاده نمایید اما لازم است تا یک منبع تغذیه ریموتی را جداگانه تهیه نمایید.

 

 

 

گارانتی

سیزا به عنوان یکی از مطرح ترین تولید کنندگان قفل برقی محصولات خود را با 30 ماه گارانتی عرضه می نماید که این امر اطمینان خریداران را از خرید محصولی با اصالت و ممتاز در پی خواهد داشت. 

 

ابعاد و اندازه 

ابعاد قفل سیزا

خرید قفل برقی Cisa

در صورتیکه قصد خرید قفل سیزا ایتالیا را برای درب حیاط خانه و یا محل کار خود دارید و کیفیت کالا را در اولویت قرار می دهید مطمئن باشید که بهترین انتخاب را انجام داده اید. ما در فروشگاه اینترنتی دو بی کا به عنوان نماینده سیزا ایتالیا تمامی قفل های این شرکت را با پایین ترین قیمت در اختیار خریداران قرار میدهد چراکه همیشه جلب رضایت شما در لولویت کار ما قرار دارد.

 

دانلود کاتالوگ قفل برقی CISA



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش