پکیج 4 عددی دوربین 5 مگاپیکسل داهوا
پکیج 4 عددی دوربین 5 مگاپیکسل داهوا

پکیج اقتصادی دوربین مداربسته 4 کانال داهوا 5 مگاپیکسل

  • 2 عدد دام + 2 عدد بالت 5MP
  • 4 دوربین + دستگاه + ترانس و فیش
  • دید در شب 20 متری
  • 4 عدد دوربین دام و بالت 5 مگاپیکسل با دید در شب 20 متری بهمراه دستگاه DH-XVR5104HS-4KL-I3 بهمراه ترانس و فیش
10,700,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 09 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

پکیج اقتصادی دوربین مداربسته 4 کانال داهوا با کیفیت 5 مگاپیکسل

انتخاب یک پک دوربین مداربسته باکیفیت که از کیفیت بالایی برخوردار باشد همواره برای کاربران سخت و گیج کننده می باشد به همین خاطر تصمیم به گردآوری پکیج های دوربین مداربسته با قیمتی اقتصادی و بصرفه نمودیم تا مشتریان به راحت ترین شکل ممکن اقدام به خرید آنان نمایند.این پک 4 کاناله دوربین داهوا دارای دو دوربین دام و 2 دوربین بولت 5 مگاپیکسل می باشد که همراه یا یک دستگاه ضبط کننده تصاویر با فناوری 4K می تواند بالاترین کیفیت را بر روی هارد ذخیره نماید. در ادامه به متعلقات و مشخصات فنی آن خواهیم پرداخت.

پکیج اقتصادی داهوا

محتویات پک میان دره دوربین مداربسته داهوا

این پکیج شامل 2 دوربین بالت داهوا مدل B2A51P که برای محیط های باز و خارجی که در معرض تابش آقتاب و باراش باران قرار دارند استفاده می شود و 2 دوربین دام دیگر این پک دوربین مدار بسته از مدل T2A51 است که برای فضاهای داخلی و یا زیر سقفی مورد استفاده قرار می گیرد.

این پکیج دوربین مداربسته 4 تایی دارای يک سيستم  XVR 4K جهت ضبط تصاوير دريافتی توسط دوربين مداربسته می باشد. ايکس وی آر DH-XVR5104HS-4KL-I3 در اين پکيج شامل 4 کانال انتقال تصوير و يک کانال صوتی جهت ضبط صدا می باشد که با بهره گيری از فناوری Web Viewer قادر است تصاوير را به صورت Live از گوشی هوشمند شما پخش مي کند . شايان ذکر است خروجی تصوير اين ابزار با دو فرمت متفاوت HDMI و VGA طراحی شده و دارای 2 خروجی USB و یک خروجی تشخیص چهره نيز می باشد .

 

دوربین بالت DAHUA مدل DH-HAC-B2A51P

یکی از ارزان ترین دوربین های 5 مگاپیکسلی بازار متعلق به شرکت داهوا مدل B2A51P است. این بولت شباهت بسیاری به مدل HAC-B1A21 دارد که باید در هنگام خرید به مدل آن دقت نمایید تا به اشتباهی مدل دیگری را انتخاب نکنید تفاوت این دو در پلاستیکی یا فلزی بودن بدنه است که این مدل معرفی شده بدنه فلزی دارد. دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A51P  دارای تکنولوژی HDCVI  و جزء سری COOPER (سری اقتصادی) می باشد که می تواند تصاویر را با کیفیت 5 مگاپیکسل در اندازه 2880 پیکسل افقی در 1620 پیکسل عمودی را از 25 تا 30 فریم در ثانیه ایجاد کند و بر روی کابل کواکسیال به دستگاه DVR منتقل نماید.

این دوربین مداربسته دارای حسگر تصویر در اندازه 1/2.7 اینچ از نوع CMOS ،لنز 3.6 از نوع ثابت، برد دید شب تا 20 متر مربع از نوع هوشمند (SMART IR) و وزنی معادل 240 گرم با بدنه فلزی ضد اب و گرد و خاک که از استاندارد (IP67) پشتیبانی می نماید، می باشد.

دوربین بالت داهوا B2A51P

 

ابعاد و اندازه

ابعاد دوربین بولت داهوا

 

فناوری SMART IR

در این دوربین بولت ۵ مگاپیکسل از SMART IR برای جلوگیری سفیدی بیش از اندازه تصاویر استفاده شده است . یکی از عمده ترین مشکلاتی که کاربران با دوربین های مداربسته دارند سفید شدن بیش از حد سوژه است به طوری که قادر به شناسایی آن نیست. اما این بار داهوا این مشکل را برطرف نموده تا کاربران خود را بیش تر از قبل راضی نگه دارد.

 

استاندارد حفاظتی IP67

استاندارد IP67 این قابلیت را به دستگاه میدهد تا در برابر گرد و خاک و همچنین باران مقاوم بوده و از آن بتوان در همه شرایط آب و هوایی و در فضای باز نیز از آن بهره مند شد.

 

دوربین بولت داهوا

 

دوربین 5 مگاپیکسلی دام داهوا مدل DH-HAC-T2A51

دوربین داهوا DH-HAC-T2A51 با سنسور قدرتمند 5 مگاپیکسلی می تواند تصاویری شفاف با قدرت تشخیص جزئیات قابل قبول ارائه کند . این دوربین به صورت دام یا گنبدی (Dome) طراحی شده و و دارای بنده پلاستیک سخت است. دوربین های دام با بنده پلاستیک عمدتا در محیط داخل ساختمان ها استفاده می شوند.دوربین مداربسته داهوا T2A51 از رده دوربین های Cooper یا همان اقتصادی و ارزان قیمت داهوا است و نسبت به مدل های حرفه ای دارای امکانات کمتری است ولی قیمت مناسب این دوربین آن را برای مصرف کنندگان بسیار جذاب کرده است.

دوربین دام داهوا

 

مشخصات فنی

  •  دوربین مداربسته HDCVI سری کوپر داهوا
  •  خروجی تصویر با کیفیت 20fps@5MP
  • دارای قابلیت BLC / HLC / DWDR
  •  لنز 3.6 میلیمتری با زاویه دید °77.5 افقی
  •  مسافت (متر) تشخیص سوژه با لنز 3.6 میلیمتری :
  • – دید در شب هوشمند تا مسافت 20 متر
  • – ولتاژ مصرفی DC12V و بدنه پلاستیکی

 

 

ایکس وی ار DAHUA مدل DH-XVR5104HS-4KL-I3

اگر می خواهید از دوربین های 5 مگاپیکسل نهایت استفاده را نمایید می بایست به این نکته توجه نمایید که حتما از دستگاه های با فناوری 4K استفاده نمایید چراکه در دی وی ار های معمولی کیفیت تصویر نهایتا تا 2 مگابایت قابل ذخیره است و دوربین های باکیفیت را با همان کیفیت 2MP ذخیره می نماید. ایکس وی ار DAHUA مدل DH-XVR5104HS-4KL-I3 یک دستگاه کامل با قیمتی مناسب است که برای افرادی که بدنبال کیفیت بسیار مناسب هستند پیشنهاد می شود. در ادامه به برخی از امکانات این دستگاه خواهیم پرداخت.

دی وی ار داهوا

تشخیص چهره

فناوری تشخیص چهره داهوا ویژگی‌های چهره‌های گرفته شده را استخراج می‌کند و آنها را با پایگاه داده چهره مقایسه می‌کند تا هویت افراد را تشخیص دهد.

 

قابلیت SMD Plus

SMD Plus، که یک نسخه ارتقا یافته از SMD است با بارگذاری الگوریتم یادگیری عمیق، دقت هشدار را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. شکل افراد و وسیله نقلیه را بر اساس تشخیص حرکت تجزیه و تحلیل می‌کند و فقط زمانی که فرد و وسیله نقلیه نفوذ کنند، آژیر هشدار به صدا در می‌آید.

 

قابلیت Perimeter Protection

این قابلیت امکان می‌دهد تا صداهای کاذبی همچون صدای حیوانات ، خش خش برگ ، نورهای روشن و غیره فیلتر شوند. همچنین سیستم را قادر می‌سازد تا شناسایی ثانویه برای هدف مورد نظر را انجام دهد. بهبود دقت در آلارم یا زنگ هشدار نیز از ویژگی های خوب این دستگاه است.

 

هوش مصنوعی برنامه ریزی شده

این فناوری به شما امکان می‌دهد چندین عملکرد هوش مصنوعی را برای یک کانال تنظیم کنید بر اساس بازه‌های زمانی، نیاز به پیکربندی دستی سیستم برای جابه‌جایی بین عملکردها را حذف می‌کند.
هوش مصنوعی برنامه ریزی شده ، کارایی محصول را به میزان زیادی افزایش می‌دهد و تعداد سناریوهایی را که دستگاه می‌تواند در آنها استفاده شود زیاد می‌کند.

ورودی و خروجی ها

ویژگی‌های دستگاه ضبط DH-XVR5104HS-4KL-I3 داهوا

  • دستگاه دارای 4 عدد ورودی تصویری BNC می باشد
  • برخورداری از تکنولوژی پیشرفته WizSense داهوا
  • پشتیبانی از ورودی IP یا تحت شبکه
  • پشتیبانی از از ورودی میکروفون صدا و دوربین های صدا دار
  • کیفیت خروجی تصاویر و فیلم دستگاه برابر 4K 
  • قابلیت تکنولوژی جستجوی هوش مصنوعی در تصاویر
  • پشتیبانی دستگاه 4+4 کانال، هر کانال تا 8 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از کدگذاری هوش مصنوعی/H.265+/H.265/H.264+/H.264
  •  دارای 1 پورت SATA تا ظرفیت 10 ترابایت

 

جمع بندی

در صورتیکه کیفیت بالای تصاویر برای شما بسیار حائز اهمیت است و در کنار آن میخواهیم قیمت پایینی نیز پرداخت نمایید پیشنهاد می کنیم که از پکیج 5 مگاپیکسلی اقتصادی داهوا استفاده نمایید . همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال و یا مشاوره محصولات دوربین مداربسته داهوا می توانید با بخش فروش تماس گرفته تا از مشاوره متخصصین ما بهره مند شوید.

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش