پکیج دوربین مداربسته 8 کانال داهوا
پکیج دوربین مداربسته 8 کانال داهوا

پکیج دوربین مداربسته 8 کانال داهوا با کیفیت 5 مگاپیکسل

  • 4 عدد دام + 4 عدد بالت 5MP
  • 4 دوربین + دستگاه + ترانس و فیش
  • دید در شب 80 متری
  • پک 8 کانال حرفه ای دوربین مداربسته داهوا
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

پک 8 کانال دوربین مداربسته داهوا 5 مگاپیکسل

پس از فروش پکیج دوربین مداربسته 8 کانال اقتصادی داهوا که توسط کارشناسان ما طراحی و با استقبال بی نظیر کاربران مواجه شد اقدام به تهیه مجموعه ای حرفه ای تر و پیشرفته تر گرفتیم تا مشتریانی که می خواهند علاوه بر کیفیت از امکانات بیشتری نیز برخوردار باشند بتوانند از آن استفاده نمایند . بنابراین این بار به بررسی و ویژگی های پک 8 کانال دوربین مدابسته داهوا سری حرفه ای خواهیم پرداخت.

همانطور که پیش تر توضیح داده بودیم برند داهوا یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های جهان است که همواره طق آماری که هر ساله ارائه می شود در بین 3 کارخانه برتر این حوزه جای می گیرد که نشان دهنده کیفیت و رضایت بالای کاربران از اوست. 

 

متعلقات پکیج 8 دوربین داهوا

  • 4 عدد دوربین مداربسته بولت Dahua DH-HAC-HFW1500DP 
  • 4 عدد دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-HDW1500TRQP
  • 1 عدد دستگاه ضبط کننده تصاویر 8 کانال HDCVI مدل DH-XVR5108HS-4KL-I3
  • 16 عدد فیش BNC
  • 8 عدد فیش تغذیه
  • 1 عدد درایور 20 آمپر

 

دوربین دام Dahua مدل DH-HAC-HDW1500TRQP

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1500TRQP-A مجهز به قابلیت BLC (یکسان کردن تضاد نوری در محیط های روشن و تاریک) و قابلیت DWDR (جمع کردن نور زیاد به صورت دیجیتال) و DAY/NIGHT (تنظیم نور در شب و روز) میباشد. فاصله کانونی لنز دوربین مدل DH-HAC-HDW1500TRQP به اندازه ی 3.6 میلیمتر میباشد که زاویه دید برابر با 109 درجه را تشکیل میدهد که نقطه کور تصویر را به مقدار شدیدی کاهش داده و در تعداد دوربین مصرفی نیز به صرفه میباشد. این مدل دوربین مداربسته داهوا دید در شبی برابر با 25 متر مربع را پوشش میدهد. دوربین مدل DH-HAC-HDW1500TRQP همچنین از قابلیت DNR (کاهش نویز در شب) نیز پشتیبانی میکند.

 

دوربین دام داهوا

 

 

دید در شب هوشمند

از قابلیت های دید در شب در دوربین مداربسته داهوا مدل 1500TRQP قابلیت دید در شب هوشمند می باشد که مانع از خرابی تصاویر دوربین در شب با کنترل میزان نور مادون قرمز از طریق دوربین می شود.

 

مشخصات فنی

  • رزولوشن 5 مگاپیکسل با کیفیت فوق العاده 4K
  • قابلیت ضبط صدا و تصویر بصورت همزمان
  • گواهی ایمنی IP50 مناسب اماکن بسته و مسقف
  • 25 متر برد دید در شب
  • لنز 3.6 میلیمتری ثابت
  • گارانتی اصلی و معتبر 2 ساله

 

 

دستگاه ضبط کننده تصاویر 4 کانال HDCVI مدل DH-XVR5108HS-4KL-I3

اگر می خواهید از دوربین های 5 مگاپیکسل نهایت استفاده را نمایید می بایست به این نکته توجه نمایید که حتما از دستگاه های با فناوری 4K استفاده نمایید چراکه در دی وی ار های معمولی کیفیت تصویر نهایتا تا 2 مگابایت قابل ذخیره است و دوربین های باکیفیت را با همان کیفیت 2MP ذخیره می نماید. ایکس وی ار DAHUA مدل DH-XVR5108HS-4KL-I3 یک دستگاه کامل با قیمتی مناسب است که برای افرادی که بدنبال کیفیت بسیار مناسب هستند پیشنهاد می شود. در ادامه به برخی از امکانات این دستگاه خواهیم پرداخت.

دی وی ار داهوا

تشخیص چهره

فناوری تشخیص چهره داهوا ویژگی‌های چهره‌های گرفته شده را استخراج می‌کند و آنها را با پایگاه داده چهره مقایسه می‌کند تا هویت افراد را تشخیص دهد.

 

قابلیت SMD Plus

SMD Plus، که یک نسخه ارتقا یافته از SMD است با بارگذاری الگوریتم یادگیری عمیق، دقت هشدار را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. شکل افراد و وسیله نقلیه را بر اساس تشخیص حرکت تجزیه و تحلیل می‌کند و فقط زمانی که فرد و وسیله نقلیه نفوذ کنند، آژیر هشدار به صدا در می‌آید.

 

قابلیت Perimeter Protection

این قابلیت امکان می‌دهد تا صداهای کاذبی همچون صدای حیوانات ، خش خش برگ ، نورهای روشن و غیره فیلتر شوند. همچنین سیستم را قادر می‌سازد تا شناسایی ثانویه برای هدف مورد نظر را انجام دهد. بهبود دقت در آلارم یا زنگ هشدار نیز از ویژگی های خوب این دستگاه است.

 

هوش مصنوعی برنامه ریزی شده

این فناوری به شما امکان می‌دهد چندین عملکرد هوش مصنوعی را برای یک کانال تنظیم کنید بر اساس بازه‌های زمانی، نیاز به پیکربندی دستی سیستم برای جابه‌جایی بین عملکردها را حذف می‌کند.
هوش مصنوعی برنامه ریزی شده ، کارایی محصول را به میزان زیادی افزایش می‌دهد و تعداد سناریوهایی را که دستگاه می‌تواند در آنها استفاده شود زیاد می‌کند.

ورودی و خروجی ها

 

 

ویژگی‌های دستگاه ضبط DH-XVR5108HS-4KL-I3 داهوا

  • دستگاه دارای 8 عدد ورودی تصویری BNC می باشد
  • برخورداری از تکنولوژی پیشرفته WizSense داهوا
  • پشتیبانی از ورودی IP یا تحت شبکه
  • پشتیبانی از از ورودی میکروفون صدا و دوربین های صدا دار
  • کیفیت خروجی تصاویر و فیلم دستگاه برابر 4K 
  • قابلیت تکنولوژی جستجوی هوش مصنوعی در تصاویر
  • پشتیبانی دستگاه 8+8 کانال ip، هر کانال تا 8 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از کدگذاری هوش مصنوعی/H.265+/H.265/H.264+/H.264
  •  دارای 1 پورت SATA تا ظرفیت 10 ترابایت

 

دوربین بالت داهوا مدل 1500dp

 دوربین مداربسته داهوا مدل HFW1500DP یکی از مدل های حرفه ای این شرکت می باشد دید در شب عالی ، کیفیت و وضوح تصویر بالا ، از مهمترین دلایل انتخاب این مدل برای خرید دوربین مداربسته می باشد. دوربین داهوا HFW1500DP  با کیفیت تصویر 5 مگاپیکسل در اندازه تصویر FULL HD  2592×1944 میتواند تصاویری دقیق و با جزئیات بالا را ثبت کند . حداقل روشنایی برای تصویر رنگی در این دوربین 0.02 لوکس و در حالت دید در شب 0 لوکس ( تاریکی مطلق ) می باشد. این دوربلین مدار بسته داهوا مجهز به سنسور تصویر 1/2.7 CMOS  است .

در مورد لنز دوربین 1500DP می توان به فاصله کانونی 3.6MM و حداکثر دیافراگم 1.85 اشاره کردکه با توجه به مشخصات می توان گفت از حرفه ای ترین دوربین های دسته ی HDCVI داهوا محسوب می شود.

 

 

دوربین مداربسته داهوا 1500DP

 

 

کیفیت تصویر 5 مگاپیکسلی

رزولوشن تصویر مهمترین پارامتر تشخیص کیفیت یک دوربین مداربسته می باشد. دوربین Dahua HFW1500DP با لنز ثابت 3.6mm دارای رزولوشن تصویر 5MP (25 فریم در ثانیه) است که تصویری فوق العاده با کیفیتی را با وضوح 2880 (H) × 1620 (V) را به شما ارائه می نماید.

 

بهره گیری از فناروی Starlight (استارلایت)

فناوری Starlight در دوربین مداربسته، دوربین را قادر می سازد تا در محیط های کم نور، تصویری رنگی ثبت کند، ساختار فنی دوربین های استارلایت به گونه ای است تصاویر با کیفیت تری را در شب ضبط می کند.

 

تکنولوژی استارلایت در دوربین های داهوا

 

دید در شب تا برد 80 متر!

یکی از معیارهای دیگری که در خرید دوربین مداربسته باید به آن توجه داشت میدان دید آن دوربین در شب می باشد، دوربین های مداربسته باید این قابلیت را داشته باشند که حتی در تاریکی مطلق نیز تصویری قابل قبول به کاربر ارائه نمایند.

این اتفاق به کمک فناروی به نام Smart IR (اسمارت آی آر) در دوربین های مداربسته داهوا اتفاق می افتد که باعث میشود جزئیات تصویر حتی در تاریکی شب نیز قابل تشخص باشد.

دوربین مداربسته بالت دهوا DH-HAC-HFW1500DP با بهره گیری از فناری اسمارت ای آر و سنسور استارلایت و مجهز بود به دو LEDهای دید شب ، میتوان تصویری عالی با برد 80 متری به شما ارائه دهد.

 

منو OSD

منوی OSD یکی دیگر از ویژگی هایی است که در امروزه در اکثر دوربین های مداربسته HDCVI و AHD وجود دارد، OSD Menu (On Screen Display Menu) ، منوی تنظیم است که امکان ایجاد تغییرات و تنظیمات اضافه را برای دوربین های مداربسته پیشرفته ایجاد می کند. این تنظیمات شامل حالت نور پس زمینه ، تعادل رنگ سیاه و سفید، و تشخیص حرکت و .... است.

 

 

نصب دوربین مداربسته داهوا

یکی از نکاتی که باید بعد از تهیه دوربین به آن با دقت بیشتری توجه و دقت نماییم نصب دوربین مداربسته می باشد. شاید نصب آن راحت ترین بخش این داستان باشد ولی باید بگوییم که کاملا برعکس فکر می کنید. نصب غیر اصولی شامل استفاده از کابل بی کیفیت، کابل کشی غیر اصولی،طراحی و جایگذاری نادرست دوربین، پوشش ندادن دوربین ها  سبب می شود تا شما از نتیجه کار ناراضی شوید. پس بنابراین پیشنهاد می کنیم که همواره ار تکنسین های حرفه ای و منصف استفاده نمایید تا صرف هزینه خرید دوربین بیهوده نشود.

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش