قفل برقی سیزا
قفل برقی سیزا

قفل برقی سیزا مدل الکتریکا

  • بهترین کیفیت
  • برق ورودی 12v-ac
  • ساخت ایتالیا
  • دارای طول عمر طولانی
4,800,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 01 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

قفل برقی سیزا ایتالیا

سیزا یکی از بهترین برندها در زمینه تولید قفل برقی می باشد، قفل برقی سیزا (Cisa) مدل الکتریکا "Elettrika" در دو مدل دارای قفل برقی شاستی دار و قفل برقی بدون شاسی عرضه شده است .

 قفل درب حیاطی سیزا که به قفل لاک پشتی و کله گاوی نیز در بین کاربران معروف است ، از ایمن ترین و با کیفیت ترین ، محصولات در زمینه قفل برقی درب محسوب میشود و باید گفت قفل برقی سیزا پرکاربردترین انواع قفل برقی موجود در بازار ایران می باشد.

شرکت سیزا در ایتالیا از سال 1926 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده و غریب به 92 سال است که محصولات این شرکت در سراسر جهان توزیع میشود و به عنوان یکی از شناخته شده ترین شرکت های تولید کننده انواع قفل ها بشمار میرود. محصولات این شرکت در بیش از 70 کشور توزیع است. این شرکت 300 مرکز تخصصی در ایتالیا دارد و فرآیند تحقیق و توسعه را ادامه داده که به ثبت 70 اختراع منجر شده ،در ادامه به برسی قابلیت های قفل الکتریکی CISA "Elettrika" میپردازیم.

 

سیزا

 

قفل الکتریکی CISA "Elettrika" راه حلی ایده آل برای مدیریت درهای فولادی و چوبی و درهای ورودی (ساختمان های آپارتمانی) است. قفل الکتریکی CISA "Elettrika" حتی هنگامی که ولتاژ برق پایین تر از حد مجاز (12ولت) است باز میشود.

 

قفل برقی سیزا الکتریکا

قفل سیزا محصولی ایتالیایی است و از کیفیت برتر محصولات اروپایی سود میبرد که علاوه بر زیبایی در طراحی، دارای بدنه مقاوم و طول عمری بسیار بالا است. از موارد ایمنی بالا در این قفل برقی ایتالیایی باید به این نکته اشاره کرد که بر خلاف قفل های قدیمی، در قفل برقی سیزا نمی توان از خارج درب زبانه قفل را با قرار دادن یک کارت ساده به عقب برگرداند و از نظر امنیتی این یک مزیت فوق العاده می باشد. مزیت دیگر نسبت به قفل های قدیمی این است که مکانیزم عمل قفل برقی سیزا به گونه ای طراحی شده که حتی اگر زبانه قفل تحت فشار باشد، هنگامی که قفل برقدار می شود ( کلید آیفون فشرده می شود ) قفل درب را در جهت بسته شدن می فشارد و سپس زبانه را آزاد و درب را باز می کند و دیگر نیاز نیست که شخصی که در خارج از درب ایستاده درب را به سمت خودش بکشد.

اما از نکات دیگر باید به این مورد توجه داشت که بدنه قوی و با دوام این قفل برقی در برابر فشار و ضربه به درب بسار مقاومت بالایی دارد. قفل لاکپشتی سیزا را به راحتی میتوان در منازل ،هتل ها ، ادارات ، سازمانهای دولتی و ... استفاده کرد.

 

قفل برقی سیز ایتالیا

 

ویژگیهای فنی قفل برقی سیزا مدل الکتریکا:

  1. برق ورودی 12v-ac
  2. قفل قابل تعویض با سایر قفلهای موجود در بازار به خاطر رعایت استانداردهای نصب
  3. چنگک ویژه دوار دارای استحکام کششی 2000 کیلو گرم
  4. زبانه قفل قابل تنظیم از 50 میلیمتر تا 80 میلیمتر
  5. پوشش فولادی کامل قفل
  6. داری 3 کلید

 

گارانتی محصول:

قفل برقی سیزا مدل الکتریکا به مدت 30 تحت گارانتی شرکت سازنده میباشد.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش