دوربین دام داهواT1A21P
دوربین دام داهواT1A21P

دوربین مداربسته دام داهوا T1A21P سری اقتصادی

  • سری اقتصادی کیفیت 2 مگاپیکسل
  • دید در شب تا 20 متر
  • گارانتی 24 ماهه اصلی
  • دوربین سری اقتصادی داهوا با کیفیت 2 مگاپیکسل دید در شب 20 متری
1,159,000 تومان
40%
695,400 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 01 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Dahua T1A21P

دوربین مداربسته داهوا DAHUA DH-HAC-T1A21P

داهوا سری کوپر (cooper) یکی از اقتصادی ترین و بصرفه ترین دوربین مدار بسته های موجود در بازار است که بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده است. دوربین دام داهوا مدل DH-HAC-T1A21P یک دوربین ارزان قیمت و خوش ساخت از یک برند معتبر جهانی است که از نظر فروش و میزان نمایندگی در سراسر جهان در رتبه سوم قرار دارد. این دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی که از نظر طراحی در دسته دوربین دام DAHUA قرار میگیرد دارای امکاناتی از قبیل کیفیت تصویر 2MP در اندازه تصویر 1920X1080 و خروجی تصویر FULL HD، حسگر تصویر 1/2.7 CMOS، SMART IR با مادون قرمز و دید درشب تا طول حداکثر 20 متر،لنز ثابت 3.6 میلیمتری، تنظیم روشنایی , شفافیت تصویر و استاندارد حفاظتی IP67 و گارانتی 2 ساله شرکتی اشاره کرد.

در ادامه ما را همراهی نمایید تا به بررسی این محصول باکیفیت و پرطرفدار بپردازیم.

دوربین داهوا

کیفیت تصویر

این دوربین مداربسته دام ارزان قیمت داهوا دارای کیفیت تصویر دو مگاپیکسل می باشد که با توجه به قدرت ثبت سرعت 30 فریم بر ثانیه در رزولوشن 1080P می تواند تصاویر باکیفیت مناسبی ثبت نماید.

 

زاویه دید

  در این دستگاه از لنز ثابت 3.6 میلی متری و سنسور 1.27اینچ سیموس (cmos) استفاده میشود که می تواند تصاویری با زاویه دید 80 درجه ای را پوشش دهد.

 

دید درشب

 این دام داهوا دارای دید شب با برد 20 متر می باشد که میتواند در تاریکی مطلق، تصاویری تا 20 متر را به صورت واضح در اختیار شما قرار دهد .

 

استاندارد حفاظتی و جنس بدنه

دوربین مداربسته دام سری اقتصادی داهوا دارای استاندارد حفاظتی IP67 است که نشان دهنده مقاوت این کالا در برابرنفوذ گرد و خاک و قطرات باران به داخل دستگاه می باشد. همچنین جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک فشرده باکیفیت است که دلیل استفاده از آن پایین آمدن قیمت نهایی می باشد.

دوربین دام

دمای کاری

این محصول در دمای 40- تا 60+ درجه کار میکند که باعث می شود از این دوربین داهوا در مکان های مختلفی با شرایط آب وهوایی متفاوتی استفاده شود.

 

مشخصات فنی

  • حسگر تصویر : CMOS
  • کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل
  • دید در شب تا 20 متر
  • لنز ثابت 3.6 میلیمتری
  • تکنولوژی بهبود کیفیت تصاویر : DWDR, Day/Night(ICR), AWB, AGC, BLC, HLC, 2DNR
  • بدنه پلاستیکی
    • گارانتی 24 ماهه 

 

فراری دادن سارقین

امروزه دزدی و سرقت اموال وحشت زیادی را در بین مردم سرتاسر دنیا ایجاد می‌کند. یکی از بهترین روش‌های حل این مشکل، استفاده از سیستم‌های امنیتی است. مجرمان معمولا ساختمان‌هایی که بدون سیستم امنیتی هستند را مورد هدف قرار می‌دهند. نصب دوربین مدار بسته بر در ورودی یک ساختمان می‌تواند تا حد زیادی آن مکان را از دستبرد و آسیب احتمالی مجرمان محفوظ بدارد

 

 

گارانتی

یکی مسائلی که باید در هنگام خرید دوربین دام یا بالت دقت نمایید اصالت کالا و داشتن گارانتی معتبر شرکتی است. در غیر اینصورت ممکن است افراد سودجو اقدام به فروش دوربین های بی کیفیت و تقلبی به جای کالا اصلی نمایند لذا پیشنهاد می شود حتما از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید.

 

حرف آخر

در صورتی که برای محل کار خود و یا منزلتان به دنبال یک دوربین ارزان قیمت و کیفیت مناسب می گردید ما سری اقتصادی داهوا را به شما پیشنهاد می دهیم. این محصول با ارائه امکاناتی همانند دید در شب 20 متری، تکنولوژی بهبود کیفیت تصاویر، لنز 2 مگاپیکسلی با کیفیت HD و گارانتی 2 ساله معتبر اشاره نمود.

 

خرید و قیمت دوربین مداربسته

یکی از نگرانی های شما مشتریان گرامی خریدی آسوده و مطمئن متناسب با نیاز و سلیقه شماست . ما در فروشگاه اینترنتی دو بی کا همه سعی خود را به کار گرفتیم تا با قرار دادن اطلاعاتی جامع درباره محصول ، شما را در انتخابی راحت تر یاری کنیم. همچنین این فروشگاه به عنوان نماینده فروش دوربین داهواDAHUA تمامی محصولات این کمپانی را با قیمتی رقابتی و پایین تر از بازار به فروش می رسانیم.

 



پرسش و پاسخ Dahua T1A21P
ارسال پرسش