دوربین بالت داهوا مدلB1A21P
دوربین بالت داهوا مدلB1A21P

دوربین بولت داهوا DAHUA B1A21P سری اقتصادی

  • سری اقتصادی با کیفیت 2MP
  • CMOS با دید در شب: 20 متر
  • گارانتی 24 ماهه گارانتی اصلی
1,150,000 تومان
40%
690,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 10 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دوربین بالت داهوا DAHUA B1A21P

از سری دوربین های بولت داهوا که با قیمت ارزان و در عین حال باکیفیت به بازار عرضه شده است دوربین 2 مگاپیکسلی HAC-B1A21P DAHUA است که توانسته به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین دوربین های مداربسته اقتصادی بازار بدل شود. این شرکت یکی از بزرگ ترین و باسابقه ترین برند های حوزه تولید تجهیزات نظارتی است که با داشتن هزاران نمایندگی در سرتاسر جهان و همچنین رضایت مندی مشتریان از کیفیت محصولات داهوا او را به 3 کمپانی برتر دنیا رسانده است .

دوربین مداربسته داهوا B1A21P دارای ویژگی هایی است که شمارا مجاب به خرید می نماید. سنسور تصویر 2 مگاپیکسلی با رزولوشن 1080*1920 ، لنز ثابت 3.6 میلیمتری با قابلیت دید در شب تا برد 20 متر، قابلیت WDR، زاویه دید تا حدود 90 درجه ای، برخورداری از تکنولوژی SMART IR، استاندارد IP67 برای نصب در فضای باز و گارانتی 2 ساله بخشی از امکانات رفاهی این کالا می باشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره دوربین بالت داهوا ما را تا انتها همراهی بفرمایید.

 

دوربین 2 مگاپیکسلی

دوربین مدار بسته DH-HAC-B1A21P یک دوربین 2 مگاپیکسلی است که می تواند تصاویر 30 فریمی را با کیفیت فول اچ دی ضبط کند. این دوربین بولت داهوا حسگر تصویر CMOS 1.27 اینچی دارد که با توجه به لنز ثابت 3.6 میلی متری که دارد میتواند زاویه دید تا حدود 90 درجه را به ما بدهد. پس اگر بدنبال یک دوربین ارزان قیمت و با کیفیت مناسب هستید این دوربین را فراموش نکنید.

 

بالت داهوا b1a21

قابلیت دید در شب

دید درشب با کیفیت همیشه یکی از خواسته های مشتریان است که شرکت های سازنده را به محصولاتی با دید در شب قویتر تشویق کرد.قابلیت دید در شب از ویژگی‌های برجسته این دوربین محسوب می‌شود. این دوربین دارای برد ۲۰ متر در شب بوده که با برخورداری از تکنولوژی SMART IR مختص کارخانه داهوا و تکنولوژی مادون قرمز، امکان مشاهده سوژه‌ها را در تاریکی شب فراهم می‌کند. قابلیت WDR از ویژگی‌های این دوربین است که موجب افزایش کیفیت تصاویر می‌شود.

 

جنس بدنه و دمای کارکرد دستگاه

در دوربین های مداربسته سری اقتصادی داهوا برای پایین آمدن قیمت نهایی آن از پلاستیک فشرده باکیفیت استفاده شده است. این دوربین ابعاد ۷۰*۷۰*۱۴۹ میلی‌متر و وزن خالص آن ۱۴۰ گرم می‌باشد.همچنین سیکل کاری بولت داهوامدل B1A21P ، منفی 40 تا مثبت 60 درجه می باشد.

 

رزولوشن تصویر برداری

این دوربین رزولوشنی برابر با 1080P و 720P به ما ارائه می‌دهد و نرخ فریم آن  به ترتیب برابر با 25/30FPS  در 1080P و 25/30/50/60FPS  در 720P می‌باشد.

 

دوربین داهوا

استاندارد حفاظتی IP67

یکی از استاندارد هایی که برای لوازم الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد بحث استاندارد حفاظتی است. این دوربین مداربسته داهوا دارای استاندارد IP67 است که بدنه دوربین را در برابر آب، گرد و غبار مقاوم می‌کند و مانع از نفوذ آن به دستگاه می شود.

 

ویژگی ها

  • سنسور تصویر: 2 مگاپیکسل
  • کیفیت: 1080*1920
  • لنز ثابت: ثابت 3.6 میلیمتر
  • دید در شب: 20 متر
  • نوع سنسور ‏:‏ CMOS
  • سایز سنسور ‏:‏ 1/2.7اینچ
  • سایر: ICR + ِDWDR + HLC + BLC
  • + IP67 + Lux + DNR + OSD Menu + Smart IR
  • گارانتی 24 ماهه شرکتی

 

ابعاد دوربین

ابعاد دوربین

نصب دوربین مداربسته

خرید یک دوربین مداربسته باکیفیت که کیفیت تصویر خوبی را به شما بدهد به همان انداره مهم است که نصب آن اهمیت دارد. یکی از عواملی که سبب میشود شما نقاط کور، دید نامناسب و کیفیت نامطلوبی را نداشته باشید عدم استفاده از نصاب حرفه ای و ماهر است. ما به عنوان یک فروشگاه اینترنتی که سابقه طولانی در حوزه فروش تجهیزات حفاظتی و نظارتی دارد بر خود ملزم می دانیم تا با داشتن کادری مجرب و متخصص ، دوربین های مداربسته را به بهترین شکل برای شما هموطنان گرامی راه اندازی نماییم.

اگر به دنبال خرید پک کامل دوربین مداربسته داهوا هستنید میتوانید با کارشناسان دو بی کا تماس حاصل فرمایید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش