دوربین چشمی دار داهواme1500c
دوربین چشمی دار داهواme1500c

دوربین مداربسته + دزدگیر داهوا DH-HAC-ME1500CP

  • کیفیت 5 مگاپیکسل
  • همراه دزدگیر داخلی
  • 24 ماهه داهوا
  • دوربین مداربسته داهوا + دزدگیر با دوربین 5 مگاپیکسلی قابلیت تشخیص حرکت و روشن شدن LED هشدار بهمراه آژیر بهمراه دید در شب قوی
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 30 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دوربین مداربسته 5 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-ME1500CP

اگر بخواهیم یکی از کامل ترین سیستم های حفاظتی- نظارتی که هر دو قابلیت نظارت به وسیله دوربین مداربسته و هم حفاظت به وسیله دزدگیر منازل را داراست نام ببریم بی شک دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-ME1500CP اولین گذینه لیست خواهد بود.این دستگاه دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی با کیفیت 2K (1944*2592) است که در کنار خود یک حسگر تشخیص حرکت PIR را نیز دارد که به کامل تر شدن او به یک سیستم کاملا حرفه ای کمک شایانی کرده است.

سنسور مورد استفاده در دوربین داهوا DH-HAC-ME1500CP حسگر قدرتمند 1.27 اینچی CMOS و PIR داخلی است. سرعت پردازش تصویر در این دوربین 20 فریم در ثانیه در کیفیت 5 مگاپیکسل می باشد. در ادامه با فروشگاه دو بی کا همراه باشید تا به بررسی دقیق تری از این غول تجهیزات حفاظتی – نظارتی بپردازیم.

مشخصات دوربین 5 مگاپیکسلی

هم دزدگیر هم دوربین مداربسته!

یکی از معایب دوربین های مدار بسته نداشتن هیچ لایه حفاظتی در برابر سارقین است چرا که فقط وظیفه نظارت را بر عهده دارند. از طرف دیگر دزدگیر های اماکن نیز فقط قابلیت حفاظتی دارد و در صورت اعلام هشدار شما نمی توانید تشخیص دهید که دقیقا چه اتفاقی در حال رخ دادن است. اما با ابتکار جدیدی که کارخانه DAHUA انجام داده این دو را در قالب یک دستگاه به نام ME1500CP با پیشرفته ترین تجهیزات گردآوری نموده است.

 

قابلیت بازدارندگی

قابلیت بازدارندگی به این معناست که به محض ورورد سارقین و افراد غیر مجاز به محوطه ای که این دزدگیر در آن نصب شده است یک نور سفید همراه با آژیر به سارقین هشدار میدهد حتی قبل از اینکه کاربران از بروز آن آگاه شوند. هنگامی که یک حرکت شناسایی شود، چراغ سفید روشن می شود و آژیر برای هشدار به مهاجم آژیر می زند. نور سفید را می توان روی حالت ثابت یا فلاش زن تنظیم نمود که این بستگی به نظر کاربر دارد.

دوربین مداربسته چشمی دار داهوا

سیستم مادون قرمز هوشمند SMART IR

این دوربین و دزدگیر داهوا با یک ال ای دی مادون قرمز قدرتمند طراحی و تولید می شود. این IR هوشمند به گونه ای طراحی شده است که پرتاب مادون قرمز را متناسب با فاصله اجسام بسته به نزدیکی یا دور بودن آن تنظیم می نماید و از سفید شدن بیش از حد تصاویر جلوگیری می کند.

 

مناسب فواصل طولانی

یکی از مزیت های دوربین های HDCVI داهوا پشتیبانی کردن از فواصل طولانی است . دوربین 5 مگاپیکسلی داهوا me1500cp این قابلیت را دارد تا 700 متر برای ویدیوهای 5 مگاپیکسلی HD از طریق کابل کواکسیال و تا 300 متر از طریق کابل UTP پشتیبانی کند.

 

4 سیگنال روی 1 کابل کواکسیال

فناوری HDCVI از 4 سیگنال برای انتقال همزمان از طریق 1 کابل کواکسیال پشتیبانی می کند، یعنی تصویر، صدا، داده و برق. انتقال داده دو طرفه به دوربین HDCVI اجازه می دهد تا با HCVR تعامل داشته باشد، مانند ارسال سیگنال کنترل یا هشدار. علاوه بر این، فناوری HDCVI از PoC  نیز برای انعطاف‌پذیری بیشتر این سیستم پشتیبانی می نماید.

 

 

تشخیص دوگانه

یکی از ویژگی های بارز این دستگاه نداشتن خطا در تشخیص خطر است. دقت تشخیص این محصول با تشخیص حرکت و تشخیص PIR به خوبی تضمین شده است، که می تواند تعداد آلارم های کاذب دریافتی را از بین ببرد. با مزیت فناوری تشخیص دوگانه، هارد دیسک شما اکنون بیشتر فضای خالی خواهد داشت و با آلارم های کاذب ضبط و به این زودی ها پرنمی شود. با دوربین داهوا مداربسته ME1500CP دیگر زمانه هشدار های الکی بدلیل وزش باد و باران تمام شده است و در عوض، فقط تهدیدهای واقعی باعث به صدا درآمدن آژیر و فلاشر خواهد شد .

دوربین داهوا me1500c

برد دید در شب

برد دید در شب در این دوربین مداربسته داهوا تا طول 20 متر با دامنه و زاویه تشخیص به ترتیب 1±14 متر و 110 درجه را پشتیبانی می کند و در دسته دوربین های حرفه ای قرار گرفته است و دارای استاندارد IP67 می باشد که این امکان را به مشتریان می دهد تا به راحتی بتوانند در فضای باز نیز از آن استفاده نمایند چراکه در برابر گرد و خاک و همچنین باران مقاوم است.

قیمت مناسب

این دستگاه با داشتن یک دوربین 5 مگاپیکسلی باکیفیت و همچنین یک حسگر حرکتی PIR یکی از قیمت مناسب ترین های بازار به شمار می رود چرا که اگر شما قصد خرید پک دزدگیر اماکن را داشته باشید می بایست هزینه ای 2 برابری را متحمل شوید .

 

ابعاد دوربین

ابعاد دوربین

امکانات DAHUA ME1500CP

  1. تکنولوژی HDCVI
  2. سنسور تصویر 5 مگاپیکسلی
  3. کیفیت: 1944*2592
  4. مجهز به سنسور تشخیص حرکت PIR با دامنه/ زاویه تشخیص 14±1متر/110°
  5. قابلیت بازدارندگی فعال با نور سفید و آژیر
  6. دارای قابلیت استارلایت
  7. لنز ثابت: 2.8 میلی‌متر (3.6 میلی‌متر)
  8. دید در شب: 20 متر
  9. استاندارد حفاظتی IP67
  10. سایر: ICR + DWDR + HLC + BLC + Lux + DNR

 

گارانتی

این دوربین مداربسته و دزدگیر داهوا همانند دیگر مدل های دیگر این کمپانی دارای گارانتی معتبر و اصلی است که مدت زمان آن نیز 24 ماه می باشد . اما اگر مشتری این برند باشید خوب می دانید که گارانتی برای داهوا بی معناست چرا که سالین طولانی برای شما بدون خرابی کار خواهد کرد. برای خرید انواع دوربین مداربسته میتوانید با کارشناسان دو بی کا تماس حاصل فرمایید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش