کوماکس CVD-70K
کوماکس CVD-70K

دربازکن تصویری کوماکس CVD-70K

  • صفحه نمایش 7 اینچ
  • قابلیت ضبط تصاویر (فیلم و عکس)
  • 24 ماهه دو بی کا
موجود نیست
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 09 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

   معرفی اجمالی محصول

دربازکن تصویری 7 اینچ کوماکس مدل CVD-70K یکی از محصولات کمپانی کماکس در بیش از 115 کشور جهان دارای نمایندگی و فروش محصولات خود است .نقطه قوت این برند برتراین بوده است  تا همیشه انتخاب اول مشتریان خود بوده و رضایت آن ها را با طراحی بینظیر محصولات، به کارگیری پیشرفته ترین فناوری ها و کسب گواهی نامه های متعدد جلب نماید. کوماکس در اول آوریل سال 1968 به عنوان JoongAng Electronics Co. در کشور کره جنوبی فعالیت خود را آغاز نمود و زمان زیادی طول نکشید تا کوماکس اولین صادر کننده آیفون در کره شود.این برند برتر کره ای موفق شده است در سال 2009 با فروش بالغ بر 80 میلیون دلاربرسد و چشم انداز آن در سال 2013 بیش از 315 میلیون دلار می باشد.ایران کوماکس نماینده انحصاری محصولات کوماکس در ایران میباشد و با دارا بودن بیش از 13 سال سابقه در صنعت آیفون تصویری ، به برندی قابل اطمینان در بازار مصرف برسد.

 

مشخصات ظاهری 

دربازکن تصویری 7 اینچ کوماکس مدل CVD-70K  با بدنه صاف و یک دست کشیده خود نمایی زیبا به این مدل خود داده است . در سمت چپ این مدل دربازکن تصویری ، گوشی قرار گرفته است و اندازه ین گوشی با بدنه دقیقا یک اندازه است و از طراحی شلوغ جلو گیری شده است .در سمت راست CVD-70K مانیتور رنگی قرار دارد و در کنار آن سه کلید تنظیمات قرار دارد . در بالای مانیتور لوگوی تجاری برند کوماکس قرار گرفته شده است

 

مشخصات فنی مانیتور

اندازه مانیتور در آیفون کوماکس مدل CVD-70K ، 7 اینچ است و از کیفیت برتر LED Backlight  برخوردار است که سبب شده است تا کیفیت تصویری بسیار خوب و با وضوح بیشتری داشته باشد .

 

حافظه داخلی و خارجی

دارای حافظه داخلی و بهره گیری از پورت حافظه خارجی به منظور افزایش حجم ذخیره سازی تصاویر و فیلم ها  تا 16 گیگابایت میباشد . در ضمن آیفون کوماکس مدل CVD-70K دارای صدایی بسیار رسا و قابلیت تنظیم شدت صدا را نیز دارد .

 

ارتباط بین واحد ها

قابلیت ایجاد ارتباط بین واحدها (INTERCOM) ، با استفاده از این قابلیت شما میتوانید با سایر واحد ها از طریق آیفون ارتباط داشته باشید این ارتباط به صورت تماس صوتی برقرار میشود .

 

قابلیت استفاده از پنل دوم

دربازکن تصویری کوماکس مدل CVD-70K از سیستم دو پنلی استفاده میکند و این به معنی است که با استفاده از یک آیفون شما قادر هستید از دو پنل (زنگ درب) استفاده کنید یا به جای پنل دوم از دوربین مدار بسته استفاده کنید. 

 

سایر قابلیت های فنی

  • توانایی تنظیم روشنایی صفحه نمایش
  • قابلیت تنظیم میزان صدا
  • دارای صفحه نمایشگر لمسی
  • قابلیت اتصال به پنل دوم
  • دارا بودن چندین ملودی زنگ
  • دارای گارانتی معتبر

 

جمع بندی نهایی

در نهایت باید گفت دربازکن کوماکس مدل CVD-70K انتخابی بسیار مناسب برای کاربرانی است که که به دنبال کارایی و کیفیت برتر هستند . باید گفت خرید دربازکن تصویری کوماکس استفاده از کیفیت بالا و قیمت اقتصادی مقرون به صرفه ف در این مدل است .

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش