دربازکن تصویری سامسونگ SHT-7327

  • صفحه نمایش اینچ تمام لمسی
  • مناسب برای Smart Home
  • 24 ماهه ساسونگ
  • مانیتور 7 اینچ لمسی ، حافطه داخلی ، ارتباط بین واحدها ، اتصال به خط تلفن ، استفاده برای خانه هوشمند
موجود نیست
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 10 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دربازکن تصویری سامسونگ مدل SHT-7327

نقد و بررسی تخصصی

دربازکن تصویری سامسونگ مدل SHT-7327 یک از هوشمند ترین مدل های تولید شده توسط کمپانی سامسونگ میباشد . این آیفون تصویری سامسونگ 7 اینچی است و کیفیت تصویری بسیار بالایی دارد و از نظر حساسیت تاچ ، به مانند گوشی های تلفن همراه برند سامسونگ بسیار حساس و دقیق میباشند. از لحاظ سیستم عملکردی دارای قابلیت های فنی به روزی مانند اتصال به خط تلفن ، و حسگر های حساس برای نصب به خروجی گاز ، آتش سوزی و ... بر خوردار میباشد .

 

   دربازکن تصویری سامسونگ مدل SHT-7327

 

مشخصات ظاهری

طراحی محصولات سامسونگ در ردیف آیفون های تصویری نسبت به تمامی برند های دیگر پیشتاز بوده و در خصوص دربازکن تصویری سامسونگ مدل SHT-7327 باید به طراحی یک دست و زیبا ، برای یک آیفون تصویری تبلتی اشاره داشت . مانیتور 7 اینچ دربازکن تصویری سامسونگ مدل SHT-7327 دارای تمامی کلید های تنطیمات بوده ودر سمت راست راست کلید های تاچ برای میانبر دسترسی سریع برای کاربران در نطر گرفته شده است . بدنه اصلی آیفون تصویری سامسونگ بسیار باریک بوده و برای نصب بر روی دیوار به وسلیه یک براکت نصب ، تلاش شده تا کمترین فضا را اشغال کند .

 

                                                              دربازکن تصویری سامسونگ مدل SHT-7327

 

نمایشگر

نمایشگر 7 اینچ لمسی آیفون تصویری سامسونگ مدل SHT-7327 دارای تکنولوژی TFT _ LCD میباشد و دارای تراکم پیکسلی بسیار بالایی است که در زمان مشاهده تصویر قادر خواهید بود نور پس ضمینه را تنظیم نمایید . کلیه تنطیمات اصلی به وسیله صفحه تاچ صورت میگیرد و به این لحاظ در زمان طراحی ساده ترین منو تنطیمات برای استفاده راحت تر کاربران در نظر گرفته شده است.

 

طراحی و قابلیت های فنی

دربازکن تصویری سامسونگ مدل SHT-7327 از نظر سیستم عملکردی کاملا هوشمند بوده است و در این قسمت به بررسی آن میپردازیم . دربازکن تصویری سامسونگ مدل SHT-7327 مجهز به قابلیت عکس برداری از مخاطب پشت درب بوده است و همچنین قادر است با اتصال به خط تلفن به صورت هوشمند در صورت بروز هر گونه مشکلی مالک واحد را در جریان بگذارد . اتصال به سیستم ضد حریق و کنترل سیستم های ورودی مانند گاز نیز از ویژگی های آیفون تصویری سامسونگ مدل SHT-7327 میباشد . در صورت نیاز هر واحد میتواند با سایر واحد ها یا واحد نگهبانی به صورت صوتی ارتباط داشته باشد که این قابلیت را به اختصار اینتر کام یا ارتباط بین واحد ها گفته میشود . آیفون تصویری 7 اینچ هوشمند سامسونگ قادر است میزان صدا را تغییر دهد یا میتوانید ملودی مورد نظر خود را از میان چندین ملودی انتخاب نمایید.

 

                              دربازکن تصویری سامسونگ مدل SHT-7327

 

بررسی کلید های تنظیمات

دربازکن تصویری سامسونگ مدل SHT-7327 تنها دو کلید تنطیمات دارد به صورت تاچ دارد و تمامی فرایند استفاده ار دربازکن سامسونگ از طریق مانیتور 7 اینچ  لمسی صورت میگیرد . این دو کلید تنطیمات برای دسترسی سریع بر روی بدنه اصلی در کنار مانیتور قرار دارد تا هم نمایی زیبا تر داشته باشد و هم در شب با نور پردازی لایت خود دسترسی راحت تری را در برای کاربر خود فراهم سازد.

 

توانایی حافظه

دربازکن تصویری سامسونگ مدل SHT-7327 دارای حافظه بوده و قادر است از افراد مراجعه کننده یک تصویر در حافظه خود ذخیره کند ، این سیستم دخیره حافطه به این صورت کار میکند که با فشردن کلید پنل درب سامسونگ ( زنگ درب ورودی ) از فرد مراجعه کننده تصویر گرفته شده و در حافظه با دکر تاریخ و زمان دخیره میشود .

 

                                                             دربازکن تصویری سامسونگ مدل SHT-7327

 

عملکرد سیستم های ارتباط با سایر واحد ها

دربازکن تصویری سامسونگ مدل SHT-7327 دارای سیستم ارتباط بین واحدها یا اینترکام ( INTERCO )  میباشد . قابلیت ارتباط بین واحد ها به این صورت است که تمامی ساکنین یک ساختمان قابلیت ارتباط صوتی با یکدیگر و  همچنین با واحد نگهبانی را دارد . جنس این ارتباط صوتی بوده است و قادر است تا مدت زمان محدود چند دقیقه ای ارتباط را برای کاربران خود فراهم سازد ،البته افزایش مدت زمان ارتباط ممکن است باعث ایجاد اشغالی برای سایر واحد ها را داشته باشد .  

 

                                                                     دربازکن تصویری سامسونگ مدل SHT-7327

 

اندازه مانیتور

دربازکن تصویری سامسونگ مدل SHT-7327 به صورت تبلتی عرضه شده در نتیجه بدون گوشی بوده و اندازه آن نسبت به سایر تولیدات با گوشی کوچکتر و باریک تر بوده است . 26 سانتی متر عرض و 14 سانتی متر طول میباشد که دارای حدود 3 سانتی متر عرض دارد.

 

 

این مانیتور با چه پنل هایی قابلیت نصب دارد؟

آیفون های تصویری سامسونگ تنها با پنل های سامسونگ به صورت عادی ( دکمه ای ) یا پنل های کدینگ را دارد. ساختار فنی منحصر به فرد پنل های سامسونگ تنها با گوشی های تصویری (دربازکن تصویری سامسونگ) هماهنگ بوده و به غیر از این پنل ها با پنل های دیگری سازگاری نصب ندارد.البته شایان ذکر است نصب هر گونه قطعه اضفی یا استفاده از محصولات سایر شرکت ها خدمات پس از فروش را ابطال خواهد کرد.توضیحات فنی نصب و بررسی هزینه های نصب

 

                                                                  دربازکن تصویری سامسونگ مدل SHT-7327

 

بخش امور مشتریان یا رضایت مشتریان

معمولا پس از انجام نصب یا تعمیرات دستگاه ها می بایست عملکرد پرسنل فنی توسط نمایندگی تعمیرات سامسونگ ارزیابی یا در صورت شکایت احتمالی یا عدم رضایت مشتریان مورد پیگیری و در جهت رضایت مشتریان تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی سامسونگ هرگونه اقدام لازم انجام شود. اگر چنانچه تعمیر دستگاه به درستی انجام نشده است، نمایندگی تعمیرات سامسونگ موظف است بلافاصله تعمیرکار، به محل دستگاه اعزام و بصورت رایگان دستگاه رفع عیب و رضایت مشتریان جلب شود و در آخر توسط پرسنل Happy Call تعمیرگاه مجاز و تعمیرگاه مرکزی سامسونگ در خصوص رضایت مشتریان سوال و عملکرد نهایی نمایندگی تعمیرات سامسونگ ثبت و به اطلاع مدیریت برسد.

 

مزایا و معایب از دید کابران

 

  • آیفون تصویری 7 اینچی لمسی
  • طراحی فوق العاده باریک
  • قابلیت اتصال به دوربین مداربسته
  • قابليت اتصال به سنسور نشتی گاز، دزدی، آتش سوزی
  • قابلیت اتصال به خط تلفن برای مواقع اضطراری
  • مناسب برای خانه های هوشمند

 

 

جمع بندی نهایی

دربازکن تصویری سامسونگ مدل SHT-7327 به صورت کاملا هوشمند بوده وبیشتر در منازلی که به صورت هوشمند اداره میشوند کارایی دارد و از نظر قابلیت های فنی به صورت فول آپشن بوده و دارای حافظه تصویر برداری ، اتصال به خط تلفن ، سیستم هشدار داخلی ، ارتباط بین واحدها و بسیاری از قابلیت های فنی مختص به خود بوده است .



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش