آیفون تصویری کالیوز مدل 431AZ
آیفون تصویری کالیوز مدل 431AZ

دربازکن تصویری کالیوز 4.3 اینچ بدون حافظه 431AZ

  • بدون حافظه
  • صفحه نمایش 4.3 اینچ LED
  • 2 ساله کالیوز
  • صفحه نمایش 4.3 اینچ LED، دکمه های لمسی ، قاب مستحکم و مقاوم در ضربه و یا برخورد، بدون حافظه
1,850,000 تومان
6%
1,739,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : جمعه, 10 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Calluse 431AZ

آیفون تصویری کالیوز 4.3 اینچ بدون حافظه مدل AZ431

کالیور AZ431 یک آیفون تصویری کامل برای هم ساختمان هایی با واحد بالا و هم با تعداد واحد پایین است ، صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچی ، بدون حافظه بودن و قابلیت فراخوانی آسانسور یا بازکردن درب اتوماتیک پارکینگ و در کنار همه اینها پستیبانی از اینترکام است این درب بازکن رنگی را به یک آیفون تصویری تمام عیار بدل کرده است.با گذر زمان و پیشرفت امکانات نیازهای روزمره نیز رنگ وبوی به روز شدن گرفتند و مجهز به امکاناتی شدند که  کاربری ها وسایل را هرچه آسانتر و کاملتر نمایند که زنگ های ساده درب نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مانیتور کالیوز 431ac

شرکت ایرانی کالیوز که فعالیتش را از سال 85 در اصفهان آغاز کرد تا کنون کوشیده است تا هرچه بیشتر و بهتر به ارائه محصولات متنوع خود از جمله آیفون تصویری بپردازد مدل AZ431 با کاربری آسان و ظاهر زیبا و ویژگی های کاربردی متنوع گامی است در راستای رضایتمندی هرچه بیشتر و بهتر مشتریان از محصولات داخلی ,که علاوه بر نیازهای اولیه پاسخگوی نیازهایی است که کاربران را از انتخاب خود خشنود مینماید.

 

  • مانیتور آیفون تصویری کالیوز
  • دارای صفحه نمایش 4.3 اینچ رنگی LED
  • بدون حافظه
  • رابط کاربری ساده
  • قاب مستحکم و مقاوم در ضربه و یا برخورد
  • نصب روکار
  • گارانتی سه ساله

 

آیفون تصویری کالیور AZ431

431AZ

ایفون تصویری کالیوز سری 431 یکی از دربازکن های تصویری محبوب این شرکت است این مدل با توجه به شکل ظاهری تمام انحصاری خود کارایی نسبتا خوب و قابل قبولی را ارایه میکند. آیفون تصویری کالیوز دارای ظاهری جذاب با رنگ بندی سفید و مشکی همراه با نوع طراحی مدرن و تلفیق رنگ بندی مناسب است به طوری که میتوان آن را روی هر نوع پس زمینه رنگی نصب کرده و از کیفیت صدا و تصویر آن لذت برد. میتوان گفت که یکی از جدید ترین محصولات ایفون تصویری همین سری 431 است.اگر بدنبال یک محصول با کیفیت با قیمت مناسب می باشید بهتر است آیفون تصویری AZ431 کالیوز را بهتر بشناسید

 

ویژگیهای ظاهری:

آیفون تصویری کالیوز AZ431 با نام خود نشان دهنده اندازه 4.3 اینچی مانیتور در این مدل میباشد که با قرارگیری در قاب تیره خود در فضای سفید رنگ بدنه در کنار یک دکمه بزرگ دربازکن و چهار دکمه های لمسی زیبا فضایی را ایجاد می کند که جلوه آیفون تصویری را دوچندان میکند.این مدل  از نظر ظاهری مانند دو مدل آیفون کالیوز 423MX و آیفون کالیوز 423MI میباشد اما تفاوت فنی در این مدل ها کاملا مشهود است.

 

کاربری AZ431

در دربازکن تصویریCalluse AZ431  نیز هم کلید لمسی وجود دارد هم کلید غیر لمسی که دکمه های غیر لمسی برای بازکردن درب و کلید روشن خاموش کردن دربازکن خلاصه می شود. کلید های لمسی برای دسترسی به منو ، باز کردن درب اتوماتیک پارکینگ و یا فراخوانی آسانسور و سوئیچ کردن بین پنل ها کاربرد دارد.

 

اینترکام در درب بازکن calluse 431AZ

ارتباط بین واحدها (Intercom) از یک ویژگی خوب در آیفون AZ431 کالیوز است. با استفاده از اینترکام میتوانید با سایر واحدها و واحد نگهبانی از طریق دربازکن تصویری در ارتباط باشید.این ویژگی احتیاج به افزودن 4 رشته سیم بین واحدها دارد

 

 

قاببلیت اتصال به دو پنل تصویری

با دربازکن رنگی کالیوز AZ431 میتوانید دو پنل تصویری درب ورودی را مدیریت نمایید، این ویژگی برای خانه هایی که دارای دو درب ورودی هستند خود را نشان می دهد، و یا میتوان از یک پنل تصویری و یک دوربین مداربسته استفاده نمود."در صورت نیاز امکان اتصال یک دوربین مداربسته و یک پنل دم درب را نیز داراست"به دلیل عدم وجود حافظه داخلی و خارجی توانایی ثبت عکس و فیلم ندارد اما این ویژگی در مدل های مشابه محصول هست .

 

 

خدمات پس از فروش

تکمیل کننده رضایت مشتری از خرید محصول گارانتی است که کالیوز با 36 ماه خدمات پس از فروش این ویژگی را نیز در AZ431 قرار داده است تا اعتماد مشتریان به محصول باعث بالا رفتن دقت در انتخاب بهترین گزینه خرید معطوف گردد. نمایندگی ایفون تصویری کالیوز بیش از 300 شعبه در سراسر کشور دارد و از خدمات دهی مناسبی برخوردار است.از این مدل درب بازکن تصویری میتوان در مجتمع های پر واحد نیز استفاده کرد.

 

 

گارانتی بلند مدت سه ساله

یکی از پیشرفته ترین مدلهای آیفون تصویری حد متوسط آیفون تصویری کالیوز 4.3 اینچ بدون حافظه مدل AZ431 میباشد که دارای قابلیت های فنی بسیار زیادی است و نسبت به سایر مدلهایی که دربازار عرضه شده دارای مزیت اقتصادی میباشد که کاربران این محصول را با قیمت کمتری خرید میکنند . و در انتها نیز باید اشاره داشت که برند کالیوز دارای سه سال گارانتی میباشد .



پرسش و پاسخ Calluse 431AZ
ارسال پرسش