آیفون تصویری کالیوز 432MI
آیفون تصویری کالیوز 432MI

دربازکن تصویری کالیوز 432MI حافظه دار

  • دارای حافظه جهت ذخیره عکس و فیلم
  • ارتباط با نگهبانی
  • 3 ساله
  • هوشمند با امکان اتصال به دو درب، پشتیبانی از ارتباط بین واحدها، مکان پاسخ گویی بدون برداشتن گوشی، کیفیت واقعی رنگها با نمایشگر LED
2,690,000 تومان
6%
2,528,600 تومان

تاریخ بروزرسانی : جمعه, 10 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دربازکن تصویری کالیوز 432MI حافظه دار 4.3 اینچی

امروزه در اکثر ساختمان هایی که بدنبال نصب آیفون تصویری با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب هستند ویژگی های متنوع محصولات باعث سردرگمی خریدار میشود ما در این قسمت میکوشیم تا با پاسخ به سوالاتی همچون اندازه مانیتور کیفیت تصویر وضوح صدا و ویژگیهای ظاهری و فنی  به شما کمک کنیم تا بهترین و با کیفیت ترین محصول  را در کنار بیان  ویژگی محصول داخلی شرکت کالیوز اصفهان داشته باشید.

 

 

 

آیفون تصویری کالیوز CU-432MI

مشخصات فنی مانیتور 4.3 اینچ

  • صفحه کلید لمسی
  • هوشمند با امکان اتصال به دو درب
  • کیفیت وقعی رنگ ها با استفاده از نمایشگر های LED
  • عکسبرداری و فیلم برداری همراه با ضبط صدای مراجعه کننده
  • بازکردن جک برقی قفل اضافه یا قابلیت فراخوانی آسانسور به طبقه مورد نظر
  •  16 ملودی زنگ متنوع
  • صفحه محافظ ضد خش
  • امکان ارتباط داخلی از طریق اضافه نموندن 4 رشته سیم بین واحدها
  • 3 کانال صوتی مجزا جهت ارتباط داخلی
  •  ارتباط با نگهبانی و پنل دم درب
  • امکان نمایش شماره واحد تماس گیرنده
  • قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری در حالت تشخیص حرکت

 

ویژگی های ظاهری آیفون تصویری Calluse CU-432MI

همانطور که از نام آیفون تصویری کالیوز CU-432MI بر می آید مانیتور این مدل نیز 4.3 اینچ  و از نوع LED تمام رنگی میباشد که دارای اندازه ای مناسب می باشد و کیفیت و رزولوشن مطلوبی برای کاربر بهمراه دارد. صفحه نمایشگر کاملا ضد خش است و با رنگ سفید در قابی مشکی جلوه می کند ودر زیر گوشی صفحه کلیدیست که امکان ارتباط بین واحدها را بسیار آسان مینماید (با گرفتن شماره واحد) این مدل از نظر ظاهری مانند دو مدل 432MX و 432AZ میباشد اما تفاوت فنی این مدل ها را از یکدیگر تمییز میدهد.

 

دربازکن تصویری کالیوز CU-432MT

 

 

 

کاربری مانیتور دربازکن کالیور 432MI حافظه دار

در دربازکن کالیوز 432MI هم کلید لمسی وجود دارد هم کلید غیر لمسی اما صفحه نمایشگر لمسی نمی باشد و کلید بازو بسته کردن درب جداگانه تعبیه شده است و برای ارتباط بدون برداشتن گوشی نیز یک دکمه دراین مدل جای داده است. ویژگی ارتباط بین واحد ها احتیاج به افزودن 4 رشته سیم بین واحدها دارد. در این مدل برای جلوگیری از تداخل صوتی (و اشغال بودن) 3 کانال صوتی وجود دارد. از امکانات دیگر دربازکن 432MI کالیوز امکان باز کردن دو درب با یک دستگاه هست که در نوع خود ویژگی بسیار مطلوب است.

 

 

ID CALLER

امکان نمایش شماره واحد تماس گیرنده وتماس بدون تداخل صوتی و در کوتاه ترین زمان ممکن نیز به قابلیت های این مدل  ویژگی بارز میبخشد.انتخاب 25 ملودی زنگ متنوع باعث می شود کاربر از شنیدن صدای دلخواه و اختصاصی آیفون خود رضایت مطلوبی داشته باشد.

 

هماهنگی با انواع سیستم در بازکن

همچنین در این مدل امکان استفاده با انواع سیستم های کالیوز شامل صفحه بیرونی کدینگ ،کارتخوان و کلیدی تعبیه شده است که تعدد انتخاب را به کاربر میدهد. دکمه هایی که برای شماره گیری بین واحدها قرار داده شده است همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در زیر گوشی این آیفون تصویری جای داده شده است که نشان از طراحی بسیار زیبای این مانیتور درب بازکن می باشد.

 

دربازکن کالیوز 432،ء

 

قابلیت اتصال به دو پنل تصویری

در این مدل آیفون تصویری کالیوز با دارا بودن ورودی دو پنل تصویری می تواند پاسخگوی ساختمان هایی که دارای دو درب می باشند باشد. حافظه در آیفون تصویری کالیوز به دو صورت دخلی با امکان ذخیره سازی 200 تصویر از مخاطبین و حافظه خارجی که با استفاده از پورت خارجی که در کنار آیفون تصویری کالیوز قرار دارد این امکان را فراهم میسازد تا در کنار توانایی تصویر برداری قابلیت ذخیره سازی فیلم های 15 ثانیه ای از مخاطب را به این دربازکن تصویری 4.3 اینچی برند کالیوز افزوده شود.

 

آیفون تصویری کالیوز 432MI

خدمات پس از فروش

یکی از پیشرفته ترین مدلهای آیفون تصویری حد متوسط آیفون تصویری کالیوز 432MI میباشد ، که دارای قابلیت های فنی بسیار زیادی است و نسبت به سایر مدلهایی که دربازار عرضه شده دارای مزیت اقتصادی میباشد که کاربران این محصول را با قیمت کمتری خرید میکنند . و در انتها نیز باید اشاره داشت که برند کالیوز دارای سه سال گارانتی میباشد .

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش