دربازکن تصویری 7 اینچ کالیوز s72
دربازکن تصویری 7 اینچ کالیوز s72

آیفون تصویری 7 اینچ کالیوز مدل سایه S-72 (حافظه دار)

  • نمایشگر 7 اینچ با دکمه لمسی
  • پشتیبانی از موشن Motion
  • امکان اتصال به حافظه Micro Sd
  • قابلیت اینترکام
  • 16 ملودی زنگ متنوع
  • قابلیت عکس برداری و فیلم برداری
  • قابلیت ضبط تصویر در حالت موشن Motion
  • امکان اتصال به 2 دوربین مداربسته
0 تومان 3,440,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : شنبه, 08 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Calluse Video Door Opener Model S72

مانیتور 7 اینچ کالیوز مدل سایه Calluse S72

مانیتور کالیوز مدل سایه S72 یکی از کامل ترین و پیشرفته ترین آیفون تصویری های با نمایشگر 7 اینچ در بازار می باشد که توسط کارخانه Calluse تولید گردیده است. اگر نگاهی به مشخصات فنی این آیفون تصویری کالیوز بیندازیم متوجه امکانات فوق العاده و منحصر بفرد آن میشویم. همچنین با دیدن ظاهر محصول این نکته جلب توجه می نماید که قبلا نمونه مشابه آن را در هیچ برند دیگری مشاهده نکرده اید. کلید های لمسی در زیر مانیتور، امکان نصب و استفاده بصورت باگوشی یا بدون گوشی (Handsfree)، اتصال به 4 دوربین یا 2 پنل و 2 دوربین، قابلیت عکس برداری و فیلم برداری به همراه ضبط صدا، بازکردن قفل اضافی، جک برقی یا فراخوانی آسانسور، امکان افزودن کارت حافظه Micro SD، دارای اینترکام یا ارتباط بین واحد ها و همچنین ارتباط با نگهبانی، نصب بصورت 4 سیم و 5 سیم و گارانتی 3 ساله اشاره نمود که هریک میتواند دلیلی برای ارزشمند بودن این دربازکن تصویری باشد.

مانیتور کالیوز

 شما انتخاب کنید باگوشی یا بدون گوشی!

یکی از قابلیت های ویژه و خاص آیفون تصویری S72 کالیوز امکان نصب بصورت با گوشی و هم بدون گوشی است که مثل آن را در هیچ برندی ندیده بودیم. بنابراین کاربر می تواند باتوجه به نیاز و سلیقه خود آن را بر روی دیوار جانمایی نماید. درصورت استفاده بدون گوشی صدای مخاطب از طریق اسپیکر شنیده خواهد شد.

آیفون تصویری کالیوز سایه

ارتباط میان واحد ها (اینترکام)

یکی دیگر از ویژگی های دیگر مانیتور سایه امکان برقراری ارتباط داخلی بین واحد ها تا حداکثر هفتاد واحد می باشد که با اتصال سوکت ارتباط داخلی (4سیمه) مانیتور ها به یکدیگر و کد دهی آن ها امکان برقراری این ارتباط فراهم می شود. قابلیت مهم و ویژه در سیستم ارتباط داخلی این مانیتور، امکان ارتباط داخلی همزمان سه گانه می باشد. به عنوان مثال وقتی مانیتور 1 و 2 در حال تماس داخلی می باشند،  مانیتور 3 می توانید با نگهبانی و همچنین مانیتور چهار  با پنل دم دری ارتباط همزمان و بدون کوچکترین تداخلی داشته باشند. در صورتی که در دیگر آیفون های تصویری سایر برند ها هنگامی که یک خط درحال استفاده از اینترکام می باشند، سایر خطوط اشغال می شوند.

 

قابلیت اتصال به 2 پنل تصویری

درصورتیکه منزل شما دارای دو درب ورودی می باشد و هردوی آن دارای پنل تصویری می باشد، با خرید دربازکن S72 کالیوز قادر هستید هر دو درب را مدیریت نمایید بطوریکه با زنگ زدن هزیک از پنل های دم دری مانیتور به صدا در خواهد آمد. همچنین امکان نصب 2 دوربین مداربسته بر روی مانیتور نیز میسر می باشد که نکته قابل توجه در هنگام خرید دوربین مداربسته ، استفاده از دوربین انالوگ است. درصورت داشتن یک پنل زنگ در ساختمان تعداد دوربین های قابل نصب به 4 عدد افزایش می یابد.

 

دربازکن کالیوز

قابلیت عکس برداری و فیلم برداری

بدلیل داشتن حافظه داخلی امکان ثبت تصاویر افراد مراجعه کننده به منزل شما خواهد بود و برای اینکه بتوان تعداد تصاویر بیشتری را در دستگاه ذخیره نمود نیاز به یک کارت حافظه میکرو اس دی (Micro SD) می باشد تا فضای بیشتری را در اختیارتان قرار دهد. این قابلیت این ویژگی را به شما می دهدتا در صورت عدم حضور در منزل بتوانید در موقع بازگشت به خانه از کسانیکه به ساختمان شما مراجعه کردند مطلع گردید.

 

ضبط حرکت Motion

اگر می خواهید از رفت و آمد در ساختمان باخبر شوید و بدانید چه کسانی در چه زمانی وارد و یا خارج شده اند نیاز به ضبط موشن یا حرکتی دارید. با در اختیار داشتن مانیتور کالیوز مدل سایه این امکان وجود خواهد داشت تا بتوانید تصاویر افرادیکه از جلوی لنز پنل تصویری عبور می کنند را در حافظه دستگاه بصورت خودکار ذخیره نمایید. این آپشن فقط در برخی محصولات دربازکن تصویری کالیوز Calluse قرار دارد و در هیچ برند ایرانی دیگری از این قابلیت پشتیبانی نمیکند. با این ویژگی در صورت هرگونه حرکت در مقابل صفحه پنل دم دری کالیوز دوربین اقدام به ضبط یک ویدیوی 15 ثانیه ای میکند و سپس صفحه نمایش خاموش شده و مانیتور در حالت stand-by آماده تشخیص حرکت بعدی است.

 

بازکردن جک پارکینگی یا فراخوانی آساسنور با یک کلید

اگر با دقت بیشتری به کلید های لمسی S-72 calluse نگاه نمایید درمیابید که کلیدی با تصویری درب پارکینگ وجود دارد که وظیفه آن بازنمودن درب پارکینگ است. همچنین می توانید از این کلید برای بازکردن یک قفل اضافی و یا فراخوانی اسانسور استفاده نمایید که انتخاب با شماست.

منوی مانیتور کالیوز

مشخصات و امکانات کلی آیفون تصویری سایه کالیوز

  • صفحه کلید لمسی
  • عدم اختلال در عملکرد کلید ها با لمس دست مرطوب
  • قابلیت استفاده در هر دو حالت با گوشی و بدون گوشی (هندزفری)
  • اتصال دسته گوشی به بدنه مانیتور از طریق مگنت و قطع کن مغناطیسی
  • امکان نصب به هر دو روش 4سیم و 5 سیم
  • هوشمند با امکان اتصال به دو پنل و دو دوربین
  • امکان کنترل خروجی ها (فعال یا غیرفعال کردن درب 1، درب 2، دوربین 1 و دوربین 2)
  • امکان برقراری ارتباط داخلی بین واحد ها ( سه گانه)
  • امکان عکسبرداری و فیلمبرداری به همراه ضبط صدای مراجعه کننده
  • امکان عکسبرداری و فیلمبرداری در حالت تشخیص حرکت
  • امکان بازکردن جک برقی، قفل اضافه یا قابلیت فراخوانی آسانسور
  • امکان اتصال به حافظه میکرو SD
  • دارای 17 ملودی مختلف و قابل تنظیم جهت زنگ هر درب
  • قابلیت پشتیبانی از دو زبان انگلیسی و فارسی

 

نصب دربازکن 7 اینچ کالیوز 

این آیفون تصویری قابلیت نصب بصورت 4 سیم (4 سیمه مجزا برای هر واحد(هم درب 1 و هم درب 2)) و 5 سیم (درب دوم؛ هم به صورت 5 سیمه (4 سیم مشترک+ سیم زنگ) و هم به صورت 4 سیمه (4سیم مجزا) می توان سیم کشی نمود) را داراست و مصرف کنندگانی که سیم کشی آنها به این دو صورت می باشد نگرانی از بابت خرید آن نخواهند داشت چراکه از هردو نوع سیمکشی پشتیبانی می نماید. از نکات مهم نصب به مورد زیر می توان اشاره کرد.

  • نصب دستگاه توسط افراد غیر متخصص یا بازشدن دستگاه توسط افراد غیرمجاز دستگاه را از گارانتی خارج می کند.
  • آب گرفتگی داخل دستگاه یا دو فاز شدن ولتاژ دستگاه را از گارانتی خارج می کند.
  • دستگاه در جای مرطوب یا نزدیک شوفاژ یا دستگاه های فرکانسی نصب نباید شود.

 

گارانتی 3 ساله

شرکت کالیوز برای اینکه اعتماد مشتریان را جلب نماید و کیفیت محصولات خود را به رخ همه بکشاند اقدام به عرضه محصولات خود با گارانتی 3 ساله نموده است تا خریداران نگرانی از بابت خدمات پس از فروش نداشته باشند.

 

جمع بندی

اگر امکانات رفاهی برایتان اهمیت بالایی دارد و میخواهید محصولی خاص را خریداری نمایید که نمونه آن را کسی در جایی ندیده باشد، بهترین انتخاب دربازکن کالیوز سایه Calluse S-72  می باشد که همه ی مشخصات فنی را در بالاترین سطح در دل خود جای داده است. همچنین درصورت نیاز به مشاوره میتوانید با کارشناسان فنی ما در فروشگاه اینترنتی دو بی کا تماس گرفته و از راهنمایی آنان بهره مند شوید. 

 



پرسش و پاسخ Calluse Video Door Opener Model S72
ارسال پرسش