آیفون تصویری کالیوز مدل S-43 با نمایشگر 4.3 اینچ

  • دربازکن تصویری کالیوز 4.3 اینچ با حافظه
  • ارای کلید لمسی
  • مکان عکسبرداری و فیلمبرداری با ضبط صدای مراجعه کننده
  • امکان نصب و استفاده با دسته گوشی و بدون دسته گوشی
  • قابلیت باز کردن قفل، جک برقی، یا فراخوانی آسانسور
  • امکان اتصال به دو درب
0 تومان 2,850,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Calluse S43 with 4.3 inch monitor

دربازکن تصویری 4.3 اینچ کالیوز مدل سایه S43

آیفون تصویری کالیوز مدل S-43 که با نام سایه نیز شناخته می شود یکی از بهترین و پرفروش ترین مانیتور های 4.3 اینچ بازار می باشد که دارای ظاهری زیبا و منحصر بفرد می باشد که قبلا نمونه مشابهی از آن ندیده اید. یکی از خاص ترین ویژگی این دربازکن تصویری کالیوز را می توان در قابلیت استفاده بصورت باگوشی و بدون گوشی (هندزفری) اشاره نمود که کاربر باتوجه به سلیقه ی خود قادر خواهد بود یکی را به دلخواه انتخاب نماید.

اگر بخواهیم بطور کلی و مختصر به مشخصات فنی آن بپردازیم می بایست به حافظه دار بودن این آیفون تصویری ، صفحه نمایش 4.3 اینچ رنگی، کلید لمسی، امکان عکسبرداری و فیلمبرداری با ضبط صدا، قابلیت باز نمودن قفل اضافه، جک برقی یا فراخوانی آسانسور، امکان نمایش شماره واحد تماس گیرنده (ID CALLER)، ارتباط بین واحد ها، نگهبانی و با پنل دم درب، 16 ملودی زنگ متنوع، قابلیت تشخیص حرکت و گارانتی بلند مدت 36 ماهه. 

دربازکن جدید کالیوز

قابلیت عکس برداری و فیلم برداری

بدلیل داشتن حافظه داخلی امکان ثبت تصاویر افراد مراجعه کننده به منزل شما خواهد بود و برای اینکه بتوان تعداد تصاویر بیشتری را در دستگاه ذخیره نمود نیاز به یک کارت حافظه میکرو اس دی می باشد تا فضای بیشتری را در اختیارتان قرار دهد. این قابلیت این ویژگی را به شما می دهدتا در صورت عدم حضور در منزل بتوانید در موقع بازگشت به خانه از کسانیکه به ساختمان شما مراجعه کردند مطلع گردید.

 

آیفون تصویری یا دوربین مداربسته؟

اگر می خواهید از رفت و آمد در ساختمان باخبر شوید و بدانید چه کسانی در چه زمانی وارد و یا خارج شده اند نیاز به ضبط موشن یا حرکتی دارید. با در اختیار داشتن مانیتور سایه کالیوز این امکان وجود خواهد داشت تا بتوانید تصاویر افرادیکه از جلوی لنز پنل تصویری عبور می کنند را در حافظه دستگاه بصورت خودکار ذخیره نمایید.

 

بازکردن درب پارکینگ بدون نیاز به ریموت!

اگر با دقت بیشتری به کلید های لمسی دربازکن کالیوز Calluse S43 نگاه نمایید درمیابید که کلیدی با تصویری درب پارکینگ وجود دارد که وظیفه آن بازنمودن درب پارکینگ است. همچنین می توانید از این کلید برای بازکردن یک قفل اضافی و یا فراخوانی اسانسور استفاده نمایید که انتخاب با شماست.

ایفون تصویری کالیوز

پشتیبانی از سیمکشی های 4 سیم و 5 سیم

دربازکن تصویری کالیوز S-43 قابلیت نصب بصورت4 سیم و 5 سیم را داراست و مصرف کنندگانیکه سیم کشی آنها به این دو صورت می باشد نگرانی از بابت خرید آن نخواهند داشت چراکه از هردو نوع سیمکشی پشتیبانی می نماید.

 

اینترکام Intercom

اینترکام (ارتباط بین واحدها) یکی از قابلیت هایی است که در برخی از مدل های آیفون تصویری قرار دارد که با این ویژگی واحدها میتوانند از طرق مانیتور های خود با هم ارتباط صوتی برقرار کنند و نیازی به رفتن درب منزل ساکنین برای صحبت کردن نیست.

 

قیمت گوشی کالیوز مدل S43

از عواملی که در تعیین قیمت آیفون تصویری تاثیرگذار می باشد می توان به قابلیت ها یی که تولید کننده برای مشتریان خود در نظر می گیرد اشاره نمود. صفحه نمایش تاچ یا لمسی، اندازه نمایشگر، پشتیبانی از کارت حافظه، قابلیت بازنمودن درب اتوماتیک و ... همگی در قیمت نهایی گوشی تاثیر گذار خواهند بود. قیمت دربازکن تصویری CALLUSE مدل سایه نیز از این قاعده مستثنی نیست و بخاطر داشتن بیشتر ویژگی های فنی طبیعتا قیمت به مراتب بالاتری نسبت به سایر گوشی ها دارد که می توان صرف این هزینه را مقرون بصرفه و ارزنده دانست. 

 

جمع بندی

دوبیکا به عنوان بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه عرضه سیستم های حفاظتی و نظارتی با نازل ترین قیمت همواره حامی شما عزیزان خواهد بود تا در سریع ترین زمان و با پرداخت کمترین هزینه کالا را درب منزل دریافت نمایید. این فروشگاه به عنوان نماینده فروش آیفون تصویری کالیوز Calluse تمامی محصولات را با گارانتی 3 ساله ارائه می کند. همچنین درصورت نیاز به مشاوره فنی می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 



پرسش و پاسخ Calluse S43 with 4.3 inch monitor
ارسال پرسش