مانیتور 7 اینچ کالیوز مدل k77
مانیتور 7 اینچ کالیوز مدل k77

آیفون تصویری 7 اینچ کالیوز مدل کیمیا K77

  • دربازکن تصویری کالیوز 7 اینچ با حافظه
  • قابلیت اتصال به تلویزیون
  • قابلیت فیلمبرداری و عکسبرداری
  • امکان برقراری ارتباط داخلی بین واحد ها
  • باز کردن جک پارکینگ یا فراخوان اسانسور
  • قابلیت اتصال به 6 دوربین (2پنل و 4 دوربین مدار بسته)
0 تومان 4,450,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Calluse kimia k77 monitor

دربازکن تصویری کالیوز مدل کیمیا K77

کالیوز قصد دارد تا محصولاتی تولید نماید که کارایی بیشتر از یک دربازکن تصویری دارند و از این رو برای محقق کردن هدف خود دربازکن 7 اینچی کالیوز به نام کیمیا K77 را به بازار معرفی نمود تا چشم همگان را به طرف خود خیره نماید. این آیفون تصویری کالیوز علاوه بر ویژگی های اکثر دربازکن های رایج دارای قابلیت خاموش و روشن نمودن چراغ های داخلی یا بیرونی ساختمان و امکان اتصال به تلویزیون را نیز داراست. از این رو قبل رفتن به سفر قادر خواهید بود تا با ایجاد تنظیماتی در منو نمایشگر تاریخ و زمان روشن یا خاموش شدن روشنایی محیط را تنظیم نمایید تا امنیت خانه شما همچنان حفظ شود.

 

دیگر امکانات از قبیل  نمایشگر 7 اینچ رنگی با وضوح تصویر بالا و از نوع لمسی، قابلیت فیلمبرداری و عکسبرداری، اتصال به دو پنل تصویری، امکان برقراری ارتباط داخلی بین واحد ها یا اینترکام، باز کردن جک پارکینگ یا فراخوان اسانسور، قابلیت اتصال به 6 دوربین مداربسته (2پنل و 4 دوربین مدار بسته) و گارانتی 36 ماهه شرکت می باشد که در خود جای داده است.

 

قابلیت اتصال به 2 پنل تصویری

درصورتیکه منزل شما دارای دو درب ورودی می باشد و هردوی آن دارای پنل تصویری می باشد، با خرید مانیتور K77 کالیوز قادر هستید هر دو درب را مدیریت نمایید بطوریکه با زنگ زدن هزیک از پنل های دم دری مانیتور به صدا در خواهد آمد. همچنین امکان نصب 4 دوربین مداربسته بر روی مانیتور نیز میسر می باشد که نکته قابل توجه در هنگام خرید دوربین، استفاده از دوربین انالوگ است. درصورت داشتن یک پنل زنگ در ساختمان تعداد دوربین های قابل نصب به 6 عدد افزایش می یابد.

 

ملودی متنوع

همانطور که در بالا گفتیم شما می توانید این مانیتور را به دو پنل دم دری در دو ورودی ساختمان خود متصل کنید، هر کدام از این پنل ها که استفاده شود، مانیتور شما در داخل واحد زنگ می خورد. شما می توانید برای هر پنل یک زنگ مشخص در نظر بگیرید، مثلا برای پنل اول ملودی شماره 1 و برای پنل دوم ملودی شماره 2 را انتخاب کنید، به این ترتیب هر زنگی که به صدا در آید می توانید متوجه شوید که از کدام پنل بوده است. این مانیتور دارای 16 ملودی برای انتخاب است.

 

مجهز به منوی OSD

این دربازکن تصویری 7 اینچ به منوی تنظیمات OSD مجهز می باشد که به راحتی میتوان تنظیماتی از قبیل : روشنایی ، رنگ ، کنتراست  و میزان ولوم زنگ را توسط این منو تنظیم نمود، برخلاف مدل های قبلی که ولوم زنگ توسط یک کلید مکانیکی که در نوار کناری مانیتورها قرار گرفته شده بود در این مدل تنظیم شدت صدای زنگ به صورت لمسی و با استفاده از نمایشگر صورت می گیرد.

 

بازکردن جک درب پارکینگ

با استفاده از این درب بازکن حافظه دار کالیوز میتوانید دستور باز کردن جک درب پارکینگ را داد. به اینصورت که می توان با زدن کلید روی نمایشگر که  تصویر درب پارکینگ روی آن قرار دارد درب پارکینگ را باز نمود ، این امکان از طریق 2 رشته سیم که از پشت آیفون به برد جک پارکینگ وصل متصل میشود راه اندازی میگردد.

 

قابلیت اتصال به تلویزیون

از ویژگی های جالب توجه آیفون تصویری کالیوز کیمیا K77 اینکه به خاطر داشتن سوکت 2 پین بر پشت بدنه می توانید آیفون تصویری خود را به تلویزیون متصل کنید، به این ترتیب می توانید تمامی عکس های ذخیره شده در حافظه را مشاهده کنید و حتی با زنگ خوردن آیفون نیز تصویر پنل را روی تلویزیون خود مشاهده کنید. این قابلیت، امکان مشاهده تصاویر در اندازه بسیار بزرگتر از صفحه نمایش آیفون را به شما می دهد.

 

خرید دربازکن کالیوز از دوبیکا

درصورتیکه قصد خرید دربازکن تصویری کالیوز را دارید می توانید با انتخاب محصول مورد نظر و افزودن آن به سبد خرید و کامل نمودن حساب کاربری خود در سریع ترین زمان و با پایین ترین قیمت بازار درب منزل تحویل بگیرید. همچنین همکاران ما در واحد فنی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.



پرسش و پاسخ Calluse kimia k77 monitor
ارسال پرسش