قفل مقابل برقی O&C رله دار
 قفل مقابل برقی O&C رله دار

قفل مقابل برقی O&C رله دار

  • دارای رله تعیین وضعیت
  • ساخت اسپانیا
  • ولتاژ کاری ۱۲ تا ۱۷ ولت
2,200,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی O&C FRONTDOOR OPENNER

 قفل مقابل برقی O&C رله دار

قفل مقابل برقی رله دار O&C مناسب برای مکان هایی است که میخواند از باز یا بسته بودن درب اطمینان حاصل کنند، بدین صورت که این قفل برقی دارای رله تعیین وضعیت درب می باشد و میتوان آن را به یک آلارم یا وسیله ای دیگر جهت تعیین وضعیت درب متصل نمود.

قفل مقابل برقی یا همان قفل برابری الکتریکی محصولی است که با نصب آن روی چارچوب درب نصب می شود و می توان درب چوبی، ضد سرقت و آلومینیومی را برقی کرد و سپس به کمک ریموت یا دستگاه اکسس کنترل آن را باز نمود. قفل مقابل برقی از برند O&C کشور اسپانیا یکی از برندهای بسیار قدرتمند است که علاوه بر ایران در تمام دنیا زبان زد می باشد. این شرکت تولید کننده مدل‌های متنوعی از قفل مقابل برقی و اکسسوری‌های وابسته است. به عبارت دیگر، قفل مقابل برقی یک ابزار است که برای کنترل ورود و خروج از مکان‌هایی همچون اتاق مدیریت، طلافروشی، مطب‌ها و صرافی‌ها استفاده می‌شود و از اهمیت بالایی در امنیت و نظم تردد برخوردار است. از این قفل در مدیریت ، سند و سایر اتاق های دارای ترافیک ویژه استفاده می شود و برای باز کردن این قفل ها می توانید با استفاده از دستگاه های جانبی با استفاده از کنترل از راه دور ، کارت ها ، دستگاه های اثر انگشت با توجه به تعداد کاربران استفاده کنید. توصیه می شود بعد از خرید یک قفل مقابل برقی از جک آرام بند نیز استفاده کنید تا بعد از ورود اشخاص درب بسته شود. رله این محصول به صورتی است که با اتصال آن به دیگر دستگاه ها ماننتد اکسس کنترل و سایر دستگاه های هوشمند از قفل بودن درب اطمینان حاصل کنید.

 

مشخصات کلی قفل مقابل برقی O&C

  • نصب قفل برقی O&C بدون تداخل با قفل موجود بر روی درب است.
  • امکان نصب در حالت چپ باز و راست باز از ویژگی‌های مثبت این محصول با کیفیت است.
  • قابلیت باز کردن درهای با وزن حداکثر ۲۰۰ کیلوگرم توسط این مغزی مقابل ممکن است.
  • قابلیت فرمان‌گیری از رسیور‌های معمولی، ریموتی و همچنین سیمکارتی نیز از ویژگی‌های مثبت این محصول است.
  • دارای گیره خلاص‌کن درب.
  • عملکرد هماهنگ با دستگیره و کلید قفل مکانیکی درب.
  • ارتفاع پلیت ۲۵ سانتیمتر و عرض ۲.۵ سانتیمتر و همچنین عمق مغزی ۳ سانتیمتر و دهانه خروجی با عرض ۲.۵ سانتیمتر.

 

جمع بندی و خرید قفل مقابل برقی O&C

قفل مقابل برقی O&C  با ولتاژ کاری ۱۲ تا ۱۷ ولت و بوبین و زبانه قدرتمند، یک انتخاب بسیار ایده‌آل برای کنترل تردد در مکان‌هایی مانند اتاق مدیریت، طلافروشی، مطب‌ها و صرافی‌ها است. حروف به کار رفته در این برند در اصل کاری است که انجام می دهد به این صورت که O به معنای بازکردن (OPEN) و همینطور C به معنای بستن (CLOSE) می باشد. این محصول دارای امکاناتی چون نصب بر روی درب ساده و ضدسرقت، قابلیت باز کردن درهای با وزن حداکثر ۲۰۰ کیلوگرم و انتخاب نوع صفحه پلیت برای نصب می‌باشد. همچنین از طریق لامپ یا بیزر، می‌توانید آلارم دریافت کنید. برای خرید این محصول با کیفیت و بازرگانی در حوزه قفل‌های مقابل برقی، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دو بی کا مراجعه نمایید. این فروشگاه با تضمین اصالت و کیفیت محصولات، ارائه دهنده قفل‌های متنوع و قدرتمند برند O&C می‌باشد.



پرسش و پاسخ O&C FRONTDOOR OPENNER
ارسال پرسش