تعمیر جک درب پارکینگ سیماران
تعمیر جک درب پارکینگ سیماران

تعمیر انواع جک درب پارکینگ سیماران

  • سرویس انواع جک پارکینگ سیماران
  • اعزام کارشناس در محل
  • تعمیر در 24 ساعت
  • خرابی انواع جک درب سیماران ریلی و بازویی
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 15 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Simaran Repair

تعمیر جک درب پارکینگ سیماران Simaran

امروزه جک های برقی سیماران در اغلب پارکینگ ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند. هرچند این جک پارکینگ یکی از بهترین جک های ایرانی و قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشد، در اثر گذشت زمان و اصطکاک قطعات جک درب پارکینگ ممکن است دچار مشکلات شده و معیوب میشوند. تعمیر جک پارکینگ سیماران یکی از امور فنی و تخصصی است که مستلزم داشتن مهارت در این زمینه است. لذا بهترین راه حل مراجعه به یک تعمیرکار یا تکنسین متخصص و مجرب در این زمینه خواهد بود. ما در فروشگاه اینترنتی دو بی کا، علاوه بر فروش انواع جک پارکینگی، خدمات دیگری همچون نصب جک پارکینگی و انواع تعمیرات درب ریموتی سیماران را نیز بر عهده دارد. هدف اصلی ما جلب رضایت و اعتماد مشتریان است و در راستای این هدف بهترین تکنسین های حرفه ای و تجهیزات تخصصی به کار گرفته ایم. به طور کلی خرابی جک پارکینگ به دو دسته اصلی تقسیم می شوند که شناسایی دسته اول ساده تر و با مشاهده آثار فیزیکی می باشد. درصورتی که دسته دیگر بدون هیچگونه آثار فیزیکی بوده و برای تشخیص به بازدید متخصصین جک می باشد.

تعمیرات جک سیماران

عیب یابی جک های برقی سیماران

خراب شدن جک درب پارکینگ مساله بسیار مهمی است. ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که ابتدای روز به هنگام خروج از منزل با ماشین شخصی تان متوجه شده باشید که درب پارکینگ باز نمی شود. در چنین شرایطی چندین کار قابل انجام می باشد که ابتدای امر عیب یابی است. برای عیب یابی درب پارکینگ سیماران ، اول باید اطمینان حاصل کنید که مشکل از ریموت و رله نیست. برای متوجه شدن این موضوع دکمه ریموت را فشار دهید و چراغ ریموت را چک کنید. اگر چراغ روشن نشود یا نسبت به قبل کمرنگ شده باشد جک درب مشکلی ندارد و باید ریموت را تعمیر کنید. در مرحله بعدی به سراغ چک کردن دستگاه مرکزی می رویم. اگر دکمه ریموت را فشار دادید و صدای رله به صورت طبیعی شنیده شد رله نیز سالم است و مشکل را باید در عملکرد بخش دیگری از درب جستجو کرد. در نهایت اگر موارد قبلی گفته شده سالم بودند به سراغ جک ها می رویم. اگر درب بدون مشکل باز می شود اما در بسته شدن دچار مشکل است می توان گفت که مشکل از چشمی درب است و برای تعمیر جک درب سیماران باید آن را تعمیر کنید. در صورتی که فیوز، ریموت و چشمی درب مشکلی نداشتند در این صورت مشکل خرابی جک درب پارکینگ سیماران صورت مشکل خرابی جک درب سیماران از قطعات آن است.

 

کد های خطای جک پارکینگی سیماران

کد خطا دلایل و رفع عیب آن
N1 1- سیم های موتور جابه جا وصل شده 2- سوختن رله ها، ترایاک ، اپتوکوپلر ، اپتوترایاک یا فیوز های مربوط به موتور یک وجود دارد یا ممکن است ULN2003 سوخته باشد.
N2,NR 1- سیم های موتور جابه جا شده 2- سوختن رله ها، ترایاک ها، اپتوکوپلر ها، اپتوترایاک ها یا فیوز های مربوط به موتور یک وجود دارد یا ULN2003 سوخته است.
GO 1- پایه کلید سلکتور جابجا بسته شده است (پایه NC به جای NO بسته شده است ) 2- مرکز از جایی فرمان دائم میگیرد 3- المان های متصل به ترمینال یک در برد مشکل دارند.
ST المانهای متصل به ترمینال 2 در برد مشکل دارد یا پارامتر J3 در منو L2 بر روی SI تنظیم نشده.
TC ۱- چشم های الکترونیک در دید هم نیستند ۲- سیم های یکی از چشم ها قطع است. ۳- مانعی بین دو چشم وجود دارد ۴- المان های متصل به کانکتور قرمز رنگ، ترمینالهای ۵، ۶، ۷، ۸، ۹ در برد باید کنترل شوند.
TA ۱- چشم های الکترونیک در دید هم نیستند ۲- سیم های یکی از چشم ها قطع است. ۳- مانعی بین دو چشم وجود دارد ۴- المان های متصل به کانکتور قرمز رنگ، ترمینالهای ۵، ۶، ۷، ۸، ۹ در برد باید کنترل شوند.
FH ۱- مانعی بین هر دو جفت چشمها در مد باز یا بسته وجود دارد ۲- سیم کشی درست نمیباشد ۳- المانهای متصل به کانکتور قرمز رنگ، ترمینالهای ۵، ۶، ۷، ۸، ۹ در برد باید کنترل شوند.
EF 1- تست اولیه چشم ها خطا دارد 2- مدار داخلی چشم ها آسیب دیده 3- چشمی به مدار وصل نیست یا پارامتر های J1 و J2 در منوی L2 را بر روی SI تنظیم کرده اید ولی P8 را No نکرده اید.
موتور ها یا یکی از آنها برعکس کار میکنند جای سیم های قهوه ای و سیاه موتور باید در ترمینال مرکزی جا به جا شود.

 

قیمت تعمیر جک درب پارکینگ سیماران

تعمیر جک سوزوکی

قیمت تعمیر جک درب پارکینگ سیماران به عوامل مختلفی چون نوع سرویس و وسعت خرابی، سرویس ایاب ذهاب، قطعات مورد نیاز و همچنین نوع جک و فناوری آن بستگی دارد. در تمام سرویس‌ها می‌توانید بعد از ثبت سفارش با متخصصان دو بی کا به ‌صورت رایگان مشاوره دریافت نموده و قیمت نهایی را جویا شوید. تمامی خدمات و سرویس‌های ارائه شده توسط دو بی کا با رویکردی اقتصادی و مطابق با قیمت‌گذاری‌های مصوب می‌باشد. نحوه محاسبه هزینه تعمیر جک پارکینگ در دو بی کا نیز بر اساس همین اصل اجرا شده است. هزینه سرویس ایاب ذهاب یکی از موارد دغدغه آور مشترکین می باشد که ما در دو بی کا این سرویس را به صورت کاملا رایگان انجام می دهیم و دیگر نیازی به دغدغه در این مورد نخواهید داشت. البته از آنجا که درب پارکینگ جزء مشاعات ساختمان محسوب می‌شود و تمامی مالکین ساختمان مطابق قانون، متعهد و مسئول پرداخت هزینه‌های جاری مشاعات هستند، بنابراین در خصوص نحوه محاسبه هزینه تعمیر جک درب پارکینگ سیماران با سرشکن شدن هزینه‌ها، تعرفه‌های قانونی این هزینه برای کاربران بسیار مقرون به صرفه است.
 



پرسش و پاسخ Simaran Repair
ارسال پرسش