دزدگیر اماکن اریوسیس CL-70
دزدگیر اماکن اریوسیس CL-70

دزدگیر اماکن سیمکارتی آریوسیس مدل CL-70

  • دارای ۵ زون باسیم
  • 1 زون بیسیم و قابلیت تعریف ۱۵ سنسور
  • ریموت ضدهک اختصاصی (کد هاپینگ)
  • دزدگیر سیمکارتی CL70 آریوسیس پشتیبانی از دارای ۵ زون باسیم و یک زون بیسیم با قابلیت تعریف ۱۵ سنسور دارای ریموت ضد کپی هایپنگ کد دارای اپلیکیشن حرفه ای و کاربر پسند
6,450,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دزدگیر اماکن سیمکارتی ARIOSIS مدل CL-70

یکی دیگر از محصولات کارخانه آریوسیس که توانسته بواسطه کیفیت بالا و امکانات بی نظیر خود مشتریان بی شماری را به سمت خود جلب نماید، دزدگیر اماکن آریوسیس CL-70 می باشد. این دزدگیر سیمکارتی دارای مشخصات فنی بسیار مطلوبی است که از آن می توان به دارای ۵ زون باسیم با قابلیت تعریف هر زون به ۷ حالت، یک زون بیسیم با قابلیت تعریف ۱۵ سنسور و هر سنسور به صورت یک زون جداگانه، همراه با 2 عدد ریموت کدهاپینگ hopping code -433.92MHZ قابل افزایش تا 10 عدد، ۱۰حافظه ریموت با کد اختصاصی، ارسال SMS برای دارنده هر ریموت به منظور افزایش ایمنی، یک حافظه ریموت اضطراری، امکان فعال/غیرفعال کردن ریموت یا کلیدهای ریموت هر کاربر، دارای 4 خروجی با امکان کنترل از طریق اپ موبایل و ریموت (خروجی یک) و امکان تعریف خروجی 4 جهت تحریک پورت آلارم DVR، ثبت ۶۰ رویداد آخر به همراه زمان و تاریخ وقوع و هشدار قطع برق، میزان شارژ باطری، تلفن و بلندگو اشاره نمود.

بسته بندی

ریموت ضدهک (هاپینگ)

دزدگیر اماکن آریوسیس برای ایجاد حداکثر امنیت از ریموت های مخصوص‌و غیرقابل هک استفاده می‌کند؛ یکی از مهم‌ترین ویژگی های این سیستم، امکان تعریف شماره موبایل صاحب هر ریموت در دستگاه است؛ با فعال‌سازی این قابلیت، در صورت استفاده غیرمجاز یا فشردن تصادفی دکمه (گذاشتن ریموت در جیب یا کیف) فرد سریعا مطلع می گردد. 

ریموت

تعداد زون

دزدگیر اماکن آریوسیس CL-70 دارای 5 زون باسیم و یک زون بیسیم می‌باشد. هم چنین زون بیسیم قابلیت تعریف 15 سنسور (چشمی) بیسیم 433 مگاهرتزی را دارد که می تواند نیاز کاربران به تعداد بالای سنسور را برطرف نماید.

 

انواع وضعیت دستگاه

بطور کلی وضعیت دستگاه به 3 حالت کلی زیر تقسیم بندی می شود که هریک دارای کاربردی خاص می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

وضعیت فعال

زمانی است که شما محیط خانه یا کار ترک می کنید و هر گونه تحریک سنسورها در هر نقطه به عنوان یک حضور غیر مجاز تلقی می شود.

وضعیت نیمه فعال

زمانی است که شما در خانه حضور دارید (به عنوان مثال شب ها) و صرفا برخی از سنسورها می بایست عمل کرده و برخی که در محل رفت و آمد شما قرار دارد نبایند عمل کنند.

وضعیت غیر فعال

زمانی که هیچ کدام از سنسورها به جز سنسورهای 24 ساعته و پدال نبایند عمل نمایند. سنسور های 24 ساعته معمولا برای اعلام حریق و ... کاربرد داشته و پدال نیز برای مکانهایی مانند مغازه های حساس مثل طلافروشی می باشد.

وضعیت دستگاه

 

دارای برنامه موبایل برای مدیریت 

اپلیکیشن اندروید آریوسیس، نرم افزار کاملی است که برای کنترل و تغییر تنظیمات دستگاه از راه دور و بدون نیاز به پانل دستگاه طراحی شده است. این نرم افزار را می توانید از طریق اپلیکیشن بازار دانلود و نصب نمایید. هم چنین با نرم افزار حرفه ای آریوسیس، می توانید در هرزمان و مکان، به راحتی دستگاه را فعال، نیمه فعال یا غیرفعال کنید؛ تنظیمات حرفه ای انجام دهید و یا حتی دسترسی هر ادمین را تغییر دهید.

اپلیکیشن موبایل

گزارش قطع تلفن ثابت و بلندگو

در صورت قطع ارتباط تلفن ثابت و بلندگو با دستگاه، این موضوع از طریق اس ام اس به اطلاع مدیر مربوطه خواهد رسید. همچنین در صورت وصل مجدد، موضوع گزارش می شود.

 

نقشه سیم بندی

نقشه سیم بندی

 

گارانتی 24 ماهه

مدت زمانی که شرکت سازنده برای این محصول برای ضمانت کالای خود در نظرگرفته است 24 ماه می باشد که میزان اطمینان اریوسیس به دزدگیر اماکن را نشان می دهد تا کاربر بیش از پیش احساس آرامش نماید.

 

برای دریافت مشاوره جهت خرید انواع دزدگیر منازل با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش