دوربین ایمو CELL2
دوربین ایمو CELL2

دوربین 4 مگاپیکسلی آیمو مدل IMOU CELL2 (IPC-B46LP)

  • کیفیت تصویر 4MP QHD
  • بیسیم با باتری قابل شارژ
  • مکالمه دو طرفه
  • دوربین مداربسته ایمو سل 2 با کیفیت تصویر 4MP QHD بدون نیاز به سیم حتی کابل برق! دید در شب رنگی امکان مکالمه دو طرفه با باتری قابل شارژ دارای دید در شب رنگی
7,045,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی IMOU CELL2 IPC-B46LP

دوربین مداربسته آیمو مدل CELL2

دوربین مداربسته Imou Cell 2 (آیمو سل 2) یک تفاوت بزرگ و اساسی با مدل های قبلی این کمپانی بزرگ که زیر مجموعه برند شناخته شده داهواست دارد و آن بیسیم بودن 100 درصدی این دوربین تحت شبکه می باشد. این بدان معناست که برای راه اندازی به هیچ سیمی نیاز ندارید چراکه این دستگاه با یک باتری لیتیومی قدرتمند کار می کند و به گفته imou با یک بار شارژ کامل تا 6 ماه بدون نیاز به شارژ مجدد پشتیبانی می نماید.

 انقدر سرگرم این ابتکار و نوآوری این شرکت شدیم که یادمان رفت بگوییم که این دوربین از یک لنز 4 مگاپیکسلی QHD بهره می برد و می تواند تصاویری باکیفیت را به کاربر ارائه نماید. اما این همه ی ماجرا نیست زیرا باید بگوییم که اگر علاقه شدیدی به ثبت تصاویر رنگی حتی در شب دارید  این دوربین وایرلس آیمو مختص شما تولید شده چراکه از تکنولوژی FULL COLOR  بهره می برد.

در ادامه به امکانات متعدد و پرشمار دوربین IMOU  که با مدل IPC-B46LP نیز شناخته می شود می پردازیم و شما را با آنها آشنا می نماییم.

 

 

هم دزدگیر هم دوربین مداربسته!

یکی از معایب دوربین های مداربسته نداشتن هیچ لایه حفاظتی در برابر سارقین است چرا که فقط وظیفه نظارت را بر عهده دارند. از طرف دیگر دزدگیر های اماکن نیز فقط قابلیت حفاظتی دارد و در صورت اعلام هشدار شما نمی توانید تشخیص دهید که دقیقا چه اتفاقی در حال رخ دادن است. اما با ابتکار جدیدی که کارخانه IMOU انجام داده این دو را در قالب یک دستگاه به نام  CELL2 با پیشرفته ترین تجهیزات گردآوری نموده است.

این دوربین مداربسته دارای یک سنسور مادون قرمز بوده و حساس به انسان بوده و می تواند درصورت حرکت افراد ان را تشخیص داده و فورا به شما از طریق پیام هشدار بر روی موبایل اطلاع رسانی نماید.

 

معرفی دوربین بدون سیم IMOU

 

دوربین بدون سیم!

این دوربین به لطف باتری لیتیومی که در زیر دوربین تعبیه شده و قابل تعویض می باشد می تواند با یکبار شارژ به مدت 6 ماه برایتان کار نماید. درصورت اتمام شارژ باتری می توانید به وسیله کابل micro usb که در جعبه قرار داده شده است آن را شارژ نمایید.

یکی دیگر از مزیت های این سیستم قابل تعویض بودن آن است که می توانید در صورت خرابی یا گذشتن طول عمر مفید ، آن را تعویض نمایید.

 

دوربین باکیفیت

با دوربین مداربسته آیمو imou cell 2 می توانید تمام جزئیات را با رزولوشن 4 مگاپیکسلی QHD ضبط کنید و از کیفیت بالا و شفاف آن لذت ببرید. بنابراین اگر بدنبال یک لنز 4 مگاپیکسلی هستید که بتواند جزئیات را برای شما نشان دهد ما به شما این دستگاه را پیشنهاد می دهیم که علاوه بر دوربین قابلیت تشخیص انسان را نیز داراست.

 

قابلیت بازدارندگی

قابلیت بازدارندگی به این معناست که به محض ورورد سارقین و افراد غیر مجاز به محوطه ای که این دزدگیر در آن نصب شده است یک نور سفید همراه با آژیر به سارقین هشدار میدهد حتی قبل از اینکه کاربران از بروز آن آگاه شوند. هنگامی که یک حرکت شناسایی شود، چراغ سفید روشن می شود و آژیر برای هشدار به مهاجم آژیر می زند. همچنین پیامی نیز در این مورد به کاربر ارسال می نماید

 

دید در شب رنگی

یکی از آپشن هایی که به تازگی وارد صنعت دوربین های مداربسته شده است قابلیت ثبت تصاویر رنگی در شب می باشد. این دوربین مداربسته ایمو بدلیل داشتن یک نورافکن قدرتمند می تواند در تاریکترین محیط ها نیز تصاویر تمام رنگی را در اختیارتان قرار دهد.

 

دید در شب رنگی دوربین آیمو سل 2

 

مکالمه دوطرفه

مکالمه ی دوطرفه این قابلیت را داراست تا بتوان از طریق نرم افزار موبایل ایمو و بواسطه ی بلندگو و میکروفون بکار رفته در دوربین با افراد حاضر در محیط آن مکالمه برقرار نمود. این ویژگی برای افرادی که دارای کارمند و یا کارگر هستند و دارای کسب و کار هستند و یا میخواهند سارقین را فراری دهند بهترین گزینه بشمار می رود.

 

مناسب برای تمام شرایط آب و هوایی

یکی از معیار های ضد آب بودن و میزان درجه حفاظت محصول IP می باشد که با توجه به استاندارهای جهانی تعریف میشود. دوربین ایمو مدل IPC-B46LP دارای درجه حفاظتی IP65 بوده که این امکان را می دهد تا در بدترین شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

عملکرد عالی Wi-Fi

Wi-Fi دو باند 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پخش ویدیوی پایدار را حتی در بردهای طولانی تضمین می کند.

 

 

انواع ذخیره سازی

برای ذخیره سازی تصاویر 2 راه پیش رو دارید. استفاده از کارت SD CARD تا ظرفیت 128 گیگابایت یکی از روش های در دسترس برای زخیره سازی می باشد. روش دوم استفاده از فضای ابری است که به مدت محدود در اختیار کاربر قرار می گیرد.

 

قیمت دوربین آیمو

یکی از مهمترین معیار های اکثر خریداران دوربین، قیمت و هزینه های آن است که می تواند در تصمیم گیری مشتریان تاثیر بسزایی دارد. این شرکت بزرگ این دغدغه ی کاربران را به خوبی درک کرده و از همین رو محصولات خود را علاوه بر کیفیت بالا با قیمتی بسیار مناسب و بصرفه عرضه می نماید تا رضایت حداکثری را بدست آورد.

 

نحوه نصب دوربین ایمو سل 2 (Cell)

 

 

 

دفترچه راهنمای IMOU CELL 2

 

 

 



پرسش و پاسخ IMOU CELL2 IPC-B46LP
ارسال پرسش