دوربین دام DAHUA مدل HDW1200TRQP
دوربین دام DAHUA مدل HDW1200TRQP

دوربین دام 2 مگاپیکسلی داهوا مدل HDW1200TRQP

  • کیفیت Full HD با رزولشن 2MP
  • دید در شب 25 متری
  • سری میان رده داهوا
  • دوربین مداربسته دام 2 مگاپیکسل داهوا با دید در شب 25 متری سری میان رده داهوا با کیفیت Full HD
1,368,000 تومان
30%
957,600 تومان
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی DH-HAC-HDW1200TRQP

دوربین HDW1200TRQP داهوا با رزولوشن 2 مگاپیکسل

دوربین مداربسته داهوا HDW1200TRQP یکی از بهترین دوربین های 2 مگاپیکسل سری میان رده شرکت داهوا دانست که بدلیل امکانات وسیع و قیمت مناسب توانسته خریداران زیادی را به خریدن آن متقاعد نماید. این دوربین دام داهوا در دو نسخه به بازار عرضه می گردد که یکی از آنها دارای میکروفون داخلی برای ضبط صدای محیط و دیگری فاقد این مشخصه می باشد. دوربین HDW1200TRQP-A داهوا که دارای نماد A در انتها کد محصول خود می باشد از یک میکروفون باکیفیت بهره می برد که برای فضاهایی که نیاز به ضبط صدا محیط دارند بسیار کاربردی است. در عوض نسخه معمولی آن که در این صفحه بیشتر به آن خواهیم پرداخت هزینه به مراتب پایین تری نسبت به دیگر برادر خود دارد و برای افرادی که این ویژگی برایشان مزیت محسوب نمی شود یک پیشنهاد عالی است.

 

از قابلیت های این دوربین سری LITE این شرکت می توان به  به لنز 3.6 میلی متری، استاندارد ضد آب و ضد گرد و غبار IP67، توان پردازش 25/30 فریم بر ثانیه روی رزولیشین 1080P، بهره مندی دوربین از منوی OSD، دارای تکنولوژی پیشرفته و اختصاصی HDCVI داهوا، پشتیبانی از تکنولوژی دید در شب هوشمند داهوا (SMART IR)، لنز 2 مگاپیکسلی با قابلیت ثبت تصاویر بصورت FULL HD و گارانتی 2 ساله اشاره نمود. لازم به ذکر است که دوربین هایی که در فروشگاه دو بی کا ارائه می شوند همگی دارای گارانتی های اصلی مانند فراگستر یا نظارت گستر بوده و این فروشگاه از کالای بدون گارانتی معتبر و یا متفرقه استفاده نمی نماید.

ویژگی ها

استاندارد IP67

دوربین مدار بسته دام داهوا مدل HAC-HDW1200TRQP دارای استاندارد IP67 می باشد که عدد سمت چپ یعنی ۶ نشانگر این است که این دوربین در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم است و عدد سمت راست یعنی ۷ به این معنی است که این دوربین در برابر اثرات غوطه وری در آب بسیار مقاوم است. در اینصورت شما می توانید از این محصول علاوه بر فضای داخلی در فضای بیرونی نیز استفاده نمایید.

استاندارد حفاظتی

تکنولوژی HDCVI

یکی از سیستم های های مختص کمپانی داهوا که خریداران زیادی را به سمت خود کشانده استفاده از تکنولوژی HDCVI است که از مزیت های آن می توان به سهولت در نصب و راه اندازی اشاره نمود. دوربین های مداربسته با تکنولوژی HDCVI به گونه ای طراحی و تولید شده اند که قادر هستند 4 سیگنال داده، انرژی مورد نیاز دستگاه ها، ویدئو و تصاویر را به صورت همزمان بر روی بستر تنها یک کابل کواکسیال انتقال دهند.

 

hdcvi چیست

فناوری SMART IR

حتما در هنگام مشاهده تصاویر در طول شب متوجه سفیدی بیش از حد تصاویر شده اید. دوربین های دید در شب با مادون قرمز معمولی فاقد قابلیت تنظیم شدت نور هستند از این رو، با نزدیک شدن سوژه به لنز، تصویر دچار سفیدی می شود. دوربین 1200TRQP داهوا با برخورداری از آخرین تکنولوژی دید در شب داهوا یعنی Smart IR قادر است با نزدیک شدن سوژه به لنز، شدت نور مادون قرمز را به نحوی تنظیم کند تا از سفید شدن تصویر سوژه جلوگیری کند. این دوربین مداربسته داهوا قادر به پوشش دید در شب تا مسافت 25 متر می باشد.

 

ابعاد و اندازه

ابعاد دوربین

 

نصب دوربین مداربسته داهوا

یکی از نکاتی که ما همواره به مشتریان خود پیشنهاد می دهیم استفاده از نصابان حرفه ای و باتجربه می باشد و گول نصابان غیر حرفه ای با اجرت پایین تر از تعرفه را نخورند و به نوعی کیفیت را فدای قیمت نکنند. نصب دوربین مداربسته داهوا نیاز به تجربه و مهارت دارد و می تواند تاثیر بسزایی در خروجی کار داشته باشد. فروشگاه دوبیکا وظیفه خود می داند تا در صورت نیاز خریداران عزیز تکنسین های ماهر خود را به آنان معرفی نموده تا نتیجه کار به بهترین شکل ممکن انجام شود.

 

کیفیت تصویر 

 

 

قیمت دوربین مداربسته 1200TRQP داهوا

قیمت دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی داهوا 1200TRQP نسبت به قابلیت های فنی خود، بسیار مقرون بصرفه و با ارزش خرید بالا می باشد و از این رو توانسته به پرفروش ترین دوربین مداربسته بدل گردد. پس در صورتیکه قصد خرید دوربین دام 1200TRQP را دارید باید بدانید که امکاناتی مانند لنز 3.6 میلی متری، استاندارد IP67، پردازش 25/30 فریم بر ثانیه روی رزولوشن 1080P، بهره مندی دوربین از منوی OSD، تکنولوژی HDCVI داهوا و گارانتی 2 ساله ارزش آن را دو چندان نموده است.

 

 

 



پرسش و پاسخ DH-HAC-HDW1200TRQP
ارسال پرسش