دوربین دام داهوا مدل 1200trqp-a
دوربین دام داهوا مدل 1200trqp-a

دوربین مداربسته دام میکروفن دار داهوا HDW1200TRQP-A - 2MP

  • دارای میکروفن داخلی
  • دید در شب با برد 25 متر
  • رزولوشن Full HD 2MP
  • دوربین دام میکروفن دار داهوا HDW1200TRQP-A دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل دید در شب 25 متری با جنس بدنه فلزی
1,680,000 تومان
25%
1,260,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Dahua 1200TRQP-A

دوربین مداربسته دام داهوا مدل HDW1200TRQP-A (میکروفون دار)

داهوا یکی از بزرگترین و معتبر ترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته در دنیا می باشد که بدلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات خود مشهور است. دوربین مداربسته دام داهوا مدل HDW1200TRQP-A یکی از دوربین های 2 مگاپیکسلی سری LITE بوده که بدلیل بدنه گنبدی شکل خود برای فضاهای داخلی مورد استفاده قرار میگیرد. جنس بدنه این دوربین DOME از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده است که با در دست گرفتن آن به کیفیت بالای آن پی خواهید برد.

حرف A انگلیسی آخر مدل دستگاه نشان دهنده میکروفون دار بودن می باشد که به این معنی است که دوربین مداربسته ای با قابلیت ضبط صدای محیط می باشد و می تواند صدای محیط را همراه با تصویر ضبط نماید. از دیگر ویژگی های این دوربین دام می توان به لنز 3.6 میلی متری، استاندارد ضد آب و ضد گرد و غبار IP67، توان پردازش 25/30 فریم بر ثانیه روی رزولیشین 1080P، قابلیت ضبط صدا، بهره مندی دوربین از منوی OSD، دارای تکنولوژی پیشرفته و اختصاصی HDCVI داهوا، پشتیبانی از تکنولوژی دید در شب هوشمند داهوا (SMART IR)، لنز 2 مگاپیکسلی با قابلیت ثبت تصاویر بصورت FULL HD و گارانتی 2 ساله اشاره نمود.

 

 

مشخصات دوربین مداربسته میکروفن دار داهوا 1200TRQP-A

 

DWDR

از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته میکروفن دار داشتن قابلیت ضد نور دیجیتالی از نوع DWDR است. یکی از دغدغه هایی که کاربران هنگام مشاهده تصاویر دوربین مداربسته دارند عدم توزیع مناسب نور هنگام ضبط تصاویر است که ممکن است صورت سوژه سیاه یا تاریک دیده شود. داهوا با تکنولوژی ضد نور این مشکل را به بهترین شکل برای شما حل کرده است.

 

تکنولوژِ WDR

فناوری BLC

اختلاف سطح نور در محیطهای مختلف یکی از مشکلات اصلی دوربین‌های مدار بسته است. این مشکل زمانی ایجاد می شود که یک منبع نور قوی (مانند نور خورشید) در یک محیط نسبتا تاریک وجود داشته باشد. وجود منبع نور در یک محیط تاریک باعث خواهد شد دیافراگم دوربین بسته شود و قسمت‌های کم‌نورتر به صورت کاملا تاریک به نمایش دربیایند. مکانیزم BLC یکی از مکانیزم‌های اصلاح‌کننده این مشکل است. در این مکانیزم قسمت‌های پرنور تصویر نادیده گرفته می‌شوند.

بی ال سی

 

تکنولوژی HDCVI

یکی از سیستم های های مختص کمپانی داهوا که خریداران زیادی را به سمت خود کشانده استفاده از تکنولوژی HDCVI است که از مزیت های آن می توان به سهولت در نصب و راه اندازی اشاره نمود. دوربین های مداربسته با تکنولوژی HDCVI به گونه ای طراحی و تولید شده اند که قادر هستند 4 سیگنال داده، انرژی مورد نیاز دستگاه ها، ویدئو و تصاویر را به صورت همزمان بر روی بستر تنها یک کابل کواکسیال انتقال دهند.

hdcvi چیست

 

قابلیت ضبط صدای محیط

یکی از امکاناتی که ممکن است برای بعضی از افراد مهم باشد شنیدن صدای محیط است. این ویژگی شما را قادر می شازد تا بتوانید از مکالمات افراد در محل کار خود مطلع شوید. حرف A در بعد از مدل این دستگاه نشان دهنده همین موضوع است. پس درصورتیکه هیچ استفاده ای از این قابلیت نمی کنید از مدل بدون میکروفون که هزینه به مراتب پایین تری دارد استفاده کنید.

 

مناسب همه شرایط آب و هوایی

دوربین داهوا HDW1200TRQP-A را می توان در تمام شرایط محیطی مخصوصا شرایط اقلیمی ایران با توجه به بهره گیری این دوربین از استاندارد IP67 استفاده کرد. دمای کاری این دوربین از -40 درجه سانتیگراد +60 درجه سانتیگراد می باشد که می توان با خیال راحت در همه ی شهر های ایران نصب نمود.

 

فیلم کیفیت تصویر Dahua HDW1200TRQP

مشخصات فنی Dahua 1200TRQP-A

  • سنسور: CMOS 1/2.7 اینچ
  • کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل
  • جنس بدنه فلزی
  • استاندارد حفاظتی IP50
  • لنز: ثابت 3.6 میلیمتری
  • دید در شب 25 متر. هوشمند.
  • BLC مکانیزم بهبود تصویر در شرایط ضد نور
  • DWDR مکانیزم بهبود دیجیتالی کیفیت تصویر در محیط های با اختلاف نور زیاد
  • ICR فیلتر حذف کننده موج مادون قرمز در برابر حسگر تصویر
  • HLC بهبود کیفیت تصویر در محیط­ های با نور بسیار شدید
  • 2DNR کاهش دهنده نویز دیجیتال
  • تغذیه DC12V
  • قابلیت تبدیل HD و SD
  • میکروفون داخلی

 

نصب دوربین مداربسته داهوا

یکی از نکاتی که ما همواره به مشتریان خود پیشنهاد می دهیم استفاده از نصابان حرفه ای و باتجربه می باشد و گول نصابان غیر حرفه ای با اجرت پایین تر از تعرفه را نخورند و به نوعی کیفیت را فدای قیمت نکنند. نصب دوربین مداربسته داهوا نیاز به تجربه و مهارت دارد و می تواند تاثیر بسزایی در خروجی کار داشته باشد. فروشگاه دو بی کا وظیفه خود می داند تا در صورت نیاز خریداران عزیز تکنسین های ماهر خود را به آنان معرفی نموده تا نتیجه کار به بهترین شکل ممکن انجام شود.

 

نصب دوربین

قیمت دوربین مداربسته داهوا 

1200TRQP-A داهوا جزو سری محصولات لایت این کمپانی بوده که امکانات بسیار زیادی را به شما ارائه می نماید که می توان به قابلیت ضبط صدا، بهره مندی دوربین از منوی OSD، دارای تکنولوژی پیشرفته و اختصاصی HDCVI داهوا، پشتیبانی از تکنولوژی دید در شب هوشمند داهوا (SMART IR)، لنز 2 مگاپیکسلی با قابلیت ثبت تصاویر بصورت FULL HD اشاره نمود. قیمت دوربین مداربسته داهوا یکی از مزیت های آن بشمار می رود چراکه نسبت به آپشن های خود بسیار مقرون بصرفه می باشد.

 



پرسش و پاسخ Dahua 1200TRQP-A
ارسال پرسش