آیفون تصویری کوماکس CDV-70K
آیفون تصویری کوماکس CDV-70K

آیفون تصویری کوماکس CDV-70K

  • صفحه نمایش 7 اینچی با کلید های لمسی
  • بدون حافظه
  • گارانتی 3 ساله کوماکس
  • قابل اتصال به 2 دوربین اعم از پنل و یا دوربین مداربسته
  • قابلیت اتصال یک گوشی ارتباط داخل واحد (DP-4VHP)
7,900,000 تومان
2%
7,742,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Commax CDV-70K-indoormonitor

معرفی و بررسی آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-70K

آیفون تصویری مدل CDV-70K از شرکت کوماکس، یکی از جدیدترین محصولات این شرکت معتبر است. این محصول به یک صفحه نمایش LED هفت اینچی مجهز است. کوماکس، یک برند با سابقه تقریباً 50 ساله در کشور کره‌ی جنوبی است. آیفون تصویری های کوماکس با کیفیت و متنوع درجهت بر طرف کردن نیاز های مشتریان طراحی و تولید می کند . این آیفون تصویری پرفروش از زیباترین و کاربردی ترین محصولات این شرکت است.

 

مشخصات ظاهری آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-70K

آیفون تصویری CDV-70K کوماکس با نمایشگر 7 اینچی LED عریض، تصویر با وضوح بسیار بالا را با استفاده از فناوری LED Backlight به ارمغان می‌آورد. این دربازکن تصویری تصاویر زنده با رنگ‌های طبیعی ارائه می‌دهد و شهرت برند کوماکس کره، در زمینه کیفیت تصویر و صدا را در تولید آیفون‌های تصویری به خوبی تایید می‌کند. این مانیتور قابلیت کارکرد در دمای 0 تا 40 درجه را دارد، دارای مبدل PAL/NTSC بوده و ابعاد نیز 311*168*32 می باشد. آیفون تصویری CDV-70K در ظاهر سه دکمه لمسی در کنار نمایشگر خود دارد که شامل دکمه نمایش تصویر ، ارتباط داخلی و دکمه درب بازکن می باشد.

 

مشخصات فنی آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-70K

آیفون تصویری CDV-70K از کوماکس امکان اتصال به دو پنل درب بازکن یا دو دوربین مداربسته را فراهم می‌کند. به عنوان مثال، اگر منزل شما دارای دو درب ورودی شمالی و جنوبی باشد، می‌توانید برای هر درب یک پنل درب بازکن نصب کنید و از طریق آیفون تصویری خود هر دو درب را کنترل کنید. همچنین، اگر یک درب ورودی دارید، می‌توانید یک پنل درب بازکن و یک دوربین مداربسته را به آیفون تصویری خود نصب کنید و محوطه تحت پوشش دوربین مداربسته را در نمایشگر آیفون خود مشاهده نمایید. 

علاوه بر این، دستگاه ارتباط داخل واحد مدل DP-4VHP نیز به آیفون تصویری CDV-70K قابل اتصال است. این دستگاه امکان ارتباط داخلی یک به یک داخل واحد را برای شما فراهم می‌آورد. شما حتی می‌توانید با استفاده از DP-4VHP با مراجعه‌کننده ارتباط صوتی برقرار کنید و درب ساختمان را از راه دور باز کنید.

 

دیگر ویژگی های آیفون تصویری CDV-70K

  • مشاهده و گفتگو با مراجعه کننده و باز کردن درب ساختمان تنها با لمس یک دکمه
  • دیدن محیط ورودی ساختمان تنها با لمس دکمه نمایش تصویر - بوسیله این دکمه می توانید نمایشگر ایفون تصویری خود را فعال کنید .
  • آیفون تصویری CDV-70K قابلیت اتصال به دو دوربین اعم از پنل درب بازکن یا دوربین مدار بسته را دارد .
  • CDV-70K از یک گوشی ارتباط داخلی DP-4VHP پشتیبانی می کند که یک گوشی ارتباط داخل واحد یک به یک است همچنین یک درب بازکن صوتی نیز به شمار می رود .
  • آیفون تصویری CDV-70K از هر دو سیستم PAL و NTSC پشتیانی می کند .

 

گارانتی و خرید آیفون تصویری CDV-70K

 

شرکت کوماکس با اطمینان از آیفون های تصویری خود همگی آن ها را به مدت 36 ماه گارانتی می کند. این شرکت کره ای برای محصولاتش شماره سریالی را در نظر گرفته است که با ارسال این شماره از طریق پیامک به مرکز پیامک بازرگانی کوماکس از اصل بودن آیفون تصویری کوماکس خود مطلع شوید. برای خرید آیفون تصویری کافیست از طریق وبسایت ثبت سفارش کنید تا درب منزل این درب بازکن تصویری را تحویل بگیرید. درصورت داشتن هرگونه سوال نیز می توانید با شماره تلفن های مندرج روی وبسایت تماس بگیرید تا کارشناسان دوبی کا، مشاوره لازم را به شما ارائه کنند.



پرسش و پاسخ Commax CDV-70K-indoormonitor
ارسال پرسش