آیفون تصویری کوماکس CDV-70H
آیفون تصویری کوماکس CDV-70H

آیفون تصویری کوماکس CDV-70H

  • دارای صفحه نمایش 7 اینچی LED
  • بدون گوشی و با کلید لمسی
  • گارانتی 36 ماهه ایران کوماکس
  • امکان نصب روکار
  • در دو رنگ سفید و سورمه ای
7,900,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Commax CDV-70H-indoormonitor

معرفی و بررسی آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-70H

آیفون تصویری مدل CDV-70H کوماکس، یکی از جدیدترین محصولات این شرکت معتبر است. این محصول به یک صفحه نمایش LED هفت اینچی مجهز است. کوماکس، یک برند با سابقه تقریباً 50 ساله در کشور کره‌ی جنوبی است. آیفون تصویری های کوماکس با کیفیت و متنوع درجهت بر طرف کردن نیاز های مشتریان طراحی و تولید می کند . در وسط این آیفون تصویری یک LCD با سایز 7 اینچی قرار گرفته که در زیر این LCD دکمه های لمسی به شکل زیبایی قرار گرفته است  . در کل میتوان این مانیتور را از زیباترین آیفون تصویری های بازار نامید .

 

مشخصات ظاهری آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-70H

 

آیفون تصویری مدل CDV-70H از برند کوماکس، دارای ظاهری مربع با ابعاد 180x180 میلی‌متر و قطر 28 میلی‌متر است. منبع تغذیه آیفون تصویری کوماکس با ولتاژ AC 100-240 V و فرکانس 50/60 Hz استفاده می‌کند. این آیفون به صورت روکار نصب می‌شود و این امکان را فراهم می‌کند که با استفاده از گوشی ارتباطی مدل DP-4VP کوماکس، ارتباط داخل واحد نیز برقرار شود. به این ترتیب، با نصب این گوشی صوتی، می‌توانید در داخل یک واحد ارتباط صوتی را برقرار کنید. علاوه بر این، این گوشی قادر به انتقال صدای زنگ مشابه آیفون صوتی است و می‌تواند درب ساختمان را نیز از راه دور باز کند

 

مشخصات فنی آیفون تصویری کوماکس CDV-70H

آیفون تصویری CDV-70H دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است؛ این دستگاه به شما امکان مشاهده تصویر مراجعه‌کننده بر روی نمایشگر 7 اینچ رنگی LED و برقراری مکالمه دو طرفه با کیفیت صدایی بالا را فراهم می‌آورد. طراحی ساده و شیک این دستگاه به دو رنگ سفید و سرمه‌ای دلنشین است. با یک کلید ساده می‌توانید محیط تحت پوشش دوربین پنل را مشاهده کنید و درب را باز کنید. منوی ساده و کاربری آسان از دیگر ویژگی‌های آیفون تصویری CDV-70H است. همچنین، این دستگاه قابلیت اتصال به یک گوشی ارتباط داخل واحد مدل DP-4VHP را داراست که ارتباط یک به یک با آیفون تصویری CDV-70H را برقرار می‌کند.

 

قیمت و گارانتی آیفون تصویری کوماکس CDV-70H

 

شرکت کوماکس با اطمینان از آیفون های تصویری خود همگی آن ها را به مدت 36 ماه گارانتی می کند. این شرکت کره ای برای محصولاتش شماره سریالی را در نظر گرفته است که با ارسال این شماره از طریق پیامک به مرکز پیامک بازرگانی کوماکس از اصل بودن آیفون تصویری کوماکس خود مطلع شوید. برای خرید آیفون تصویری کافیست از طریق وبسایت ثبت سفارش کنید تا درب منزل این درب بازکن تصویری را تحویل بگیرید. درصورت داشتن هرگونه سوال نیز می توانید با شماره تلفن های مندرج روی وبسایت تماس بگیرید تا کارشناسان دوبی کا، مشاوره لازم را به شما ارائه کنند.



پرسش و پاسخ Commax CDV-70H-indoormonitor
ارسال پرسش