دستگیره هوشمند دیجیتالی روک P310
دستگیره هوشمند دیجیتالی روک P310

دستگیره هوشمند دیجیتالی روک P310

  • قابلیت بازکردن با اثر انگشت کارت و رمز
  • قابلیت اتصال به وای فای WIFI
  • گارانتی 6 ساله
  • حریم خصوصی (شب بند)
  • AutoLock (قفل اتوماتیک)
  • سیستم هشدار حریق و شوک
  • دسترسی و مدیریت از طریق اپلیکیشن موبایل
  • مجهز به سیستم اعلان حریق
  • قابل نصب بر روی تمام درب‌ها
  • دسترسی به قفل دیجیتال توسط کارت، رمز و اثر انگشت
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Rook P310

دستگیره هوشمند دیجیتالی روک P310

دستگیره دیجیتال روک Rook P310 ، یکی از محصولات جذاب برند روک می باشد که به تازگی وارد بازار شده و در مدت کم توانسته با ارائه محصولات با کیفیت و کارایی بالا و گارانتی بلند مدت سهم فروش قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. برند روک، قفل‌های خود را در دو سری H و P عرضه می‌کند. قفل‌های سری H دستگیره اهرمی دارند در حالی که قفل‌های سری P دارای دستگیره‌ای تمام اتوماتیک هستند یکی از قفل‌های دیجیتال این برند، قفل دیجیتالی P310 روک است که ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارد. در ادامه به توضیح این ویژگی‌ها می‌پردازیم:

 

دستگیره دیجیتال ورک P310

 

مشخصات کلی دستگیره روک P310

  • AutoLock (قفل اتوماتیک)
  • حریم خصوصی (شب بند)
  • دسترسی و مدیریت از طریق اپلیکیشن موبایل
  • اتصال به وای فای (Wifi)
  • مجهز به سیستم ضد سرقت
  • مجهز به سیستم ضد شوک
  • مجهز به سیستم اعلان حریق
  • قابل نصب بر روی تمام درب‌ها
  • دسترسی به قفل دیجیتال توسط کارت، رمز و اثر انگشت

 

روش های بازکردن درب در قفل روک P310

قفل دیجیتال ROOK p310 با دسترسی های مختلف از جمله کارت، رمز، اثر انگشت، اپلیکیشن و کلید مکانیکی تعریف می‌شود. این قفل امکان تعریف تعداد 300 کاربر را تعریف نمود که تعداد 290 عدد کاربر و 10 ادمین برای سیستم تعریف نمود. وجود دسترسی ادمین به خریدار امکان تعریف کاربر جدید و غیرفعال کردن دسترسی های غیرضروری را می‌دهد.

همچنین، کاربر ادمین می‌تواند تمامی تنظیمات را با استفاده از دسترسی خود انجام دهد. قابلیت تعریف دسترسی دوبل امنیتی نیز یکی از مزایای این قفل است. با این قابلیت می‌توان با تعریف همزمان دو دسترسی مانند کارت و رمز یا ترکیب دیگر دسترسی ها، درب را باز کرد. اکثر مدل های قفل دیجیتالی ROOK دارای ایکون زنگ روی صفحه نمایش LED هستند.

روش دسترسی دیگر از طریق ثبت اثرانگشت می باشد. اثرانگشت هر فرد مختص به همان فرد بوده و از راه های شناسایی دقیق در جهان به شمار می آید. اثرانگشت شما از طریق یک صفحه حسگر خازنی ثبت می شود و به دنبال آن امکان ورود خواهید یافت.نوع دیگر دسترسی به وسیله رمزگذاری،انتخاب کد یا پین دلخواه رخ می دهد،بدین منظور شما موظفید رمزی را اِعمال و به خاطر بسپارید تا به کمک آن در مواجه با ورودی ای که قفل روی آن نصب است و مختص به همان قفل ، پین تعریف کرده اید، درب را باز کنید.

 

دستگیره دیجیتال روک P310

 

بازکردن درب از طریق کارت

  • با استفاده از دستگیره P310 رک میتوانید 100 عدد کارت تعریف کرد، سوالی که در اینجا مطرح میشود که در صورت مفقود یا گمشدن کارت چه کاری باید کرد، در پاسخ باید گفت که توسط ادمین میتواند به راحتی کارت گمشده ار غیر قعال و کارت جدیدی به سیستم معرفی نماید.

 

شناسایی کاربر توسط اثر انگشت

  • قفل هوشمند Rook P310 قابلیت بازکردن درب از طریق اثر انگشت را دارد شما میتوانید با تعریف 100 اثر انگشت به تمامی افراد یا پرسنل قابلیت دسترسی دهید. شناسایی اثر انگشت به‌صورت بیومتریک (بافت زنده) است و تعریف اثر انگشت جدید فقط از طریق ادمین امکان پذیر است.

 

قابلیت شناسایی 100 عدد رمز

  • می‌توان حدود 100 رمز عبوری 4 الی 10 رقمی برای این قفل شناسایی و تعریف کرد. تنها کسی می‌تواند رمز را تغییر دهد که رمز ادمین در اختیار داشته باشد.

 

دارای دو عدد کلید مکانیکی

  • این دستگیره دیجیتال دارای دو کلید مکانیکی می باشد ، در زمانی که درب در حالت شب بند باشد یا رمز ورد را فراموش کرده باشید با استفاده از کلید مکانیکی میتوانید دستگیره را باز نمایید.

 

قابلیت بازکردن درب از طریق اپلیکیشن

یکی از ویژگی های منحصر به فرد محصولات دستگیره دیجیتال روک امکان مدیریت و بازکردن درب از طریق اپلیکیشن موبایل موبایل می باشد و تنها برندی که برنامه آن در ایران فعال می باشد (هیچ برندی دیگری اپ آن در ایران قابل استفاده نمی باشد) دستگیره P310 روک با اتصال به وای فای منزل این امکان را فراهم میکند که از هر نقطه ای از دنیا بتوانید به راحتی از طرق تلفن همراه خود درب را باز نمایید.

 

اتصال به ریموت و آیفون تصویری

یکی دیگر از ویژگی های شاخص این قفل دیجیتالی قابلیت اتصال آن به ریموت و آیفون تصویری ی باشد. برای مثال برای باز کردن درب به هنگامی که سخت مشغول کاری هستید و نمی توانید از جای خود تا جلوی درب بروید بدون نیاز به ایستادن، با فشردن یک دکمه درب را باز کنید. البته باید درنظر داشت که برای استفاده از این قابلیت نیاز است دستگاه به اینترنت متصل باشد و اپلیکیشن این قفل هوشمند نیز بر روی تلفن همراه شما نصب باشد. یکی از مزیت های اختصاصی این برند نسبت به سایر برند ها این است که ریموت در کنار لوازم جانبی آن است و احتیاجی به خرید جداگانه آن ها و پرداخت هزینه مجزا نمی باشد.

 

قفل شدن اتوماتیک درب (Auto Lock)

قفل هوشمند روک مدل p310 قابلیت بسیار کاربردی دیگری به نام قفل اتوماتیک نیز دارد. این آپشن باعث می شود درب بعد از بسته شدن بعد از گذر چند ثانیه بطور خودکار قفل شود (زمان انتظار برای قفل شدن اتوماتیک قابل تنظیم می باشد). این ویژگی خیالی آسوده برای شما از بابت قفل کردن و یا نکردن درب بعد از خروج فراهم می کند و دیگر نیاز نیست نگران قفل شدن و یا نشدن درب منزل و یا اتاق خود باشید.

قفل دیجیتالی روک p310

 

حریم خصوصی

دستگیره قفل هوشمند روک مدل p310 دارای دیگر ویژگی به نام حریم خصوصی می باشد. حریم خصوصی بدین معناست که زمانی اگرنمی خواهید همه افرادی که دسترسی دارند وارد اتاق شوند، آن را فعال می کنید. با این ویژگی شما می توانید تایین کنید افرادی از میان آن ها اجازه ورود و یا خروج دارند و برخی دیگر خیر. برای مثال جلسه ی کاری را تصور کنید که مدیر مجموعه نمی خواهد جز معاونش کسی دیگر وارد اتاق شود و می خواهد جلسه ای خصوصی با وی داشته باشد در نتیجه برای مدت زمان معینی دسترسی همگی افراد بجز آن معاون خودش را قطع می کند.

 

آلارم ضد سرقت، ضد حریق و اتمام باتری

قفل دیجیتال P310 دارای آلارم ضد حریق است که از طریق سنسور دمایی درون قفل عمل می‌کند. در صورت افزایش دما به حد مشخصی، آژیر فعال می‌شود تا از اطفاء حریق اطمینان حاصل شود. همچنین، آلارم ضد سرقت در دو شرایط فعال می‌شود: زمان ورود فشار به قفل مانند ضربه با دیلم و هنگامی که چندین بار رمز اشتباه وارد می شود. سیستم ضد شوک در قفل P310 نیز از تخریب آن به وسیله ولتاژ اضافی جلوگیری می‌کند. این قفل از باتری لیتیومی قابل شارژ تغذیه می‌شود، که نیاز به خرید مجدد باتری ندارد. همچنین، از طریق یک پاوربانک و کابل اندرویدی می‌توانید موقتاً قفل را شارژ کنید. همچنین، آلارم اتمام باتری در قفل P310 شما را در مورد زمان شارژ باتری مطلع می‌سازد تا به موقع آن را بتوانید شارژ کنید.

 

جمع بندی، گارانتی و خرید قفل دیجیتال روک p310

دستگیره هوشمند کارتی روک p310

 

به طور کلی قفل هوشمند دیجیتالی روک مدل p310 با داشتن ویژگی های ذکر شده یک قفل دیجیتالی کاربردی با قیمتی اقتصادی می باشد. محصولات قفل دیجیتال روک Rook به دلیل اینکه در چند سال اخیر وارد این عرصه شده است، علی رغم قابلیت های بسیارش کمتر شناخته شده است به همین دلیل فعلاً قیمت کمتری نسبت به برندهای شناخته تر شده مانند قفل دیجیتالی سامسونگ دارد. در کنار قابلیت ها می توان به طراحی جدید این قفل اشاره کرد که قفلی تمام اتوماتیک است و در مقایسه با قفل های مشابه خود قیمت به مراتب پایین تری دارد. برای خرید این محصول با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش تا پانزده سال، کافیست از طریق فروشگاه اینترنتی دو بی کا ثبت سفارش کنید تا محصول را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین درصورت داشتن سوال و نیاز به مشاوره با شماره تلفن های روی وبسایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما بتوانند راهنمایی لازم را به شما ارائه دهند.



پرسش و پاسخ Rook P310
ارسال پرسش