مانیتور 4.3 اینچ تکنما مدل D43 مشکی
مانیتور 4.3 اینچ تکنما مدل D43 مشکی

آیفون تصویری تکنما مدل D43 رنگ مشکی (نمایشگر 4.3 اینچ)

  • نمایشگر 4.3 اینچ با دکمه های لمسی
  • قابلیت بازکردن جک درب پارکینگ
  • گارانتی 3 ساله
  • قابلیت ارتباط همه واحد ها با یکی از واحد ها (نگهبانی)
  • دارای صدا شفاف و بدون نویز حتی از بالاترین طبقات
  • قابلیت نمایش تصویر دو دوربین
0 تومان 3,060,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : شنبه, 08 اردیبهشت 1403
موجود است
ارسال رایگان
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی TAKNAMA DOOR OPENER MODEL D43 BLACK

مانیتور VDP-D43 تکنما رنگ مشکی

یکی از ایراداتی که کاربران در هنگام خرید مانیتور دربازکن تصویری به شرکت تکنما می گرفتند عدم عرضه این محصولات با رنگ های مشکی بود. هم خوانی داشتن با دکوراسیون داخلی منزل یکی از عواملی است که می تواند تعیین کننده رنگ آیفون تصویری D43 باشد. به همین خاطر پس از استقبال گسترده کاربران و به ویژه سازندگان از ارزان ترین مانیتور تکنما، این کارخانه تصمیم به تولید VDP-D43 رنگ مشکی نمود تا بتواند بیش از پیش کاربران را از خود راضی نگه دارد.

این مانیتور 4.3 اینچ تکنما که پیش تر با رنگ سفید و با مدل تکنما VDP-D43 تولید شده بود خود از امکانات و قابلیت های مشابهی بهره می برد که از مهمترین آنها می توان به نمایشگر LED 4.3  اینچ رنگی با وضوح تصویر بالا، کلیدهای لمسی، قابلیت ارتباط همه واحد ها با نگهبانی(ارتباط داخلی)، صدا شفاف و بدون نویز حتی از بالاترین طبقات، قابلیت نمایش تصویر دو دوربین و گارانتی 36 ماهه اشاره نمود.

 

ویژگی های مانیتور تکنما مدل D43 مشکی

  • دارای نمایشگرLED 4/3  اینچ رنگی با وضوح تصویر بالا
  • طراحی زیبا و منحصر به فرد با کلیدهای لمسی
  • قابلیت ارتباط همه واحد ها با یکی از واحد ها (نگهبانی)
  • دارای صدا شفاف و بدون نویز حتی از بالاترین طبقات
  • قابلیت نمایش تصویر دو دوربین
  • قابلیت فرمان به جک برقی پارکینگ بدون نیاز به ریموت کنترل

تکنما d43 مشکی

صفحه نمایش باکیفیت و بدون نویز

آیفون تصویری تکنما D43 مشکی دارای صفحه نمایشگر 4.3 اینچی تمام رنگی میباشد که از فناوری های TFT-LED در تولید آن استفاده میشود که در کاهش مصرف انرژی در این مدل آیفون ها تاثیر گذار است و دلیل آن نازک تر بودن صفحه نمایشگر نسبت به مدلهای پیشین این شرکت است  این مانیتور لمسی نبوده و فقط کلید های تنظیمات در پایین مانیتور لمسی میباشد.

 

کلید لمسی

در پایین این آیفون تصویری تکنما 3 کلید لمسی قرارد دارد، این سه کلید لمسی وظیفه ایجاد ارتباط با نگهبانی  و بازکردن درب و سوئیچ بین پنل های تصویری و دوربین مداربسته را بر عهده دارد، همچنین چون مدل قادر به برقرای ارتباط داخلی نیست در دسته کلاس ساده آیفون ها قرار میگیرد با استفاده از این کلیدها توانایی تنظیمات شدت صدا و انتخاب ملودی ایجاد میشود.

 

قابلیت اتصال به جک پارکینگی

قابلیت اتصال به جک پارکینگ یکی دیگر از ویژگی های نمایشگرVDP-D43 رنگ مشکی می باشد، به این صورت که شما میتوانید با استفاده از کلید تعبیه شده درب پارکینگ را باز نمایید. البته ذکر این نکته ضروری است که آیفون های تکنما فقط با جک های پارکینگی محک ساخت خود شرکت تکنما بصورت مستقیم سازگار بوده و برای دیگر برند های جک پارکینگی باید از یک ماژول جدا استفاده نمایید تا بتوانید درب را باز نمایید.

 

قابلیت اتصال به دو پنل یا دوربین مداربسته

یکی از مشکلاتی که خانه هایی با دو درب ورودی داشتند استفاده از دو آیفون تصویری مجزا برای خانه خود بود که باید هزینه بیشتری را پرداخت می کردند. تکنما با تولید دربازکن های تصویری و داشتن قابلیت کنترل دو درب ورودی این هزینه را از روی دوش کاربران برداشته است. این ویژگی فقط مختص خانه های دو درب نیست چراکه شما می توانید بجای آن یک دوربین مداربسته نصب نمایید و تصاویر را بصورت لحظه ای چک نمایید.

 

نصب آیفون تصویری تکنما D43

نصب آیفون تصویری تکنما D43 یکی از راه های صرفه جویی در هزینه ها در مجتمع ها و برج های مسکونی که دارای تعداد واد های زیادی هستند بشمار می رود چراکه دیگر نیازی به صرف مبالغ بسیار بالا برای خرید منبع تغذیه جداگانه و همچنین هزینه سیمکشی بیشتر نیست. TAKNAMA بدلیل هوشمند بودن و بروزتر بودن طراحی به یکی از اصلی ترین انتخاب ها در بین سازندگان قرار گرفته است که نظیر آن را می توان در فاز های مختلف شهر پردیس مشاهده نمود.

 

گارانتی 36 ماهه ارتباط سازان پیشرو تک نما

ضمانت نامه 36 ماهه یکی دیگر از مزایای این برند خوش نام می باشد که نشانگر اطمینان خود از کیفیت محصول تولید شده می باشد. لذا در صورتیکه در این مدت خرابی اتفاق بیفتد تکنسین های شرکت در سریع ترین زمان برای رفع ایراد به محل سکونت شما اعزام می گردند. بنابراین درصورتیکه قصد خرید دربازکن تصویری مشکی رنگ تکنما VDP-D43 را دارید می توانید سفارش خود را ر سایت دوبیکا ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان به دست شما خریدار گرامی برسد.

 



پرسش و پاسخ TAKNAMA DOOR OPENER MODEL D43 BLACK
ارسال پرسش