تعمیر جک درب پارکینگ تابا
تعمیر جک درب پارکینگ تابا

تعمیر جک درب پارکینگ تابا

  • سرویس در سریع ترین زمان
  • متخصصین نصب مجرب
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 14 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Taba Repair

تعمیر و نحوه عیب یابی جک های درب پارکینگ تابا

تعمیر جک تابا

امروزه جک های برقی تابا در بسیاری از پارکینگ ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. هرچند این جک پارکینگ یکی از بهترین جک های ایرانی و قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشد، در دیگر برندهای ایرانی و خارجی همگی از باکس از جنس PVC (پلاستیک) استفاده میکنند و جک پارکینگ تابا تنها محصولی در بازار است که برای محصولات خود باکس فلزی همراه با کلید قرار داده است. هرچند در اثر گذشت زمان و اصطکاک قطعات جک درب پارکینگ احتمال دارد دچار مشکلاتی شده و معیوب شوند. تعمیر جک پارکینگ سیماران یکی از امور فنی و تخصصی است که مستلزم داشتن مهارت در این زمینه است. لذا بهترین راه حل مراجعه به یک تکنسین مجرب و یا تعمیرکار خبره در این زمینه خواهد بود. ما در فروشگاه اینترنتی دو بی کا، علاوه بر فروش انواع جک پارکینگی، خدمات دیگری مانند نصب جک پارکینگی و انواع تعمیرات درب ریموتی تابا را نیز بر عهده داریم. هدف اصلی ما جلب رضایت و اعتماد مشتریان است و در راستای این هدف تکنسین های حرفه ای و تجهیزات تخصصی را به کار گرفته ایم.

تعمیر جک تابا

مشکلات رایج تر جک پارکینگ تابا


جک پارکینگی تابا دارای بدنه الومینیومی بسیار مستحکم می باشد. این جک پارکینگی معمولا از ناحیه گیربکس و خلاص کن و موتور دچار مشکل می شود. گیربکس این جک دارای یک دنده برنزی است که به مرور زمان همزمان با سر رتور خورده شده و دچار خرابی می شود. هرچند با وجود تعمیرکاران مجرب ما در دو بی کا جهت تعمیر عیب یابی درب ریموتی و تعمیر یا تعویض قطعه مورد نیاز، این مساله جای هیچگونه نگرانی نخواهد داشت. چرا که با وجود فروشگاه آنلاین ما تعویض قطعات کاملا به عهده ما خواهد بود و شما نیاز نخواهید داشت تا برای خرید برخی ملزومات و قطعات تعویضی از وقت خود بگذرید.

 

قیمت تعمیر جک پارکینگی تابا

تعرفه خدمات عیب یابی و تعمیر جک پارکینگی در برند تابا به عوامل و فاکتور های بسیار مهمی تاثیر می گذارد که هر کدام از آن ها در تعیین هزینه خدمات تعمیر درب اتوماتیک تاثیر گذار هستند. البته فروشگاه اینترنتی دو بی کا درب همواره خدمات تعمیر انواع درب اتوماتیک را با کمترین هزینه انجام داده و همواره تعمیرکاران این مجموعه به جای تعویض قطعات، تمام تلاش خود را در جهت تعمیر قطعات درب اتوماتیک بکار می گیرند تا کمترین هزینه به متقاضی تحمیل شود. از جمله مهم ترین عوامل و فاکتور های تاثیر گذار بر هزینه تعمیرتعمیر جک پارکینگی تابا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع درب اتوماتیک
  • نوع مشکل
  • نحوه تعمیر
  • قطعات مورد نیاز برای تعمیر


پرسش و پاسخ Taba Repair
ارسال پرسش